joi, 8 decembrie 2022

Vasilica Grigoraș - ÎMI VORBEȘTE CALEA

 

Din proaspătul vol. „Conjugarea anotimpurilor”, Iași, PIM, 2022.



ÎMI VORBEȘTE CALEA

 

 

~*~

 

Călător într-un tren cu multe vagoane,

pun stavilă torentelor de cuvinte,

mă reculeg pentru a înțelege

cum se cuvine glasul roților

ce străbat meandrele vieții.

 

Deschid ferestrele zăvorâte ale inimii,

aud cum îmi vorbește calea,

mă las purtată în tangajul

notelor căii de fier, scrise în sol fertil.

 

Mi-adun timpul parcurs

ce mă leagă de anotimpurile

feerice ale anilor verzi,

poposesc în cheie majoră

în gările strașnic zidite

pe răzoarele dintre coline,

apoi plonjez înalt în panorama diezilor

din portativul prezentului.

 

Mă oglindesc în imagini cu rame de baga,

recunosc bogăția emoției

din frânturile timpului fugar,

construiesc portative ce leagă visurile,

dorind să sporesc comoara oferită

de pronia cerească.

 

~*~

Vasilica Grigoraș

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu