luni, 28 august 2023

IOAN MICLAU-GEPIANU - CÂNTAREA INIMII

 




CÂNTAREA INIMII

 

Motto:

...Cu Tine Doamne, eu încă plâng ades,

Zdrobit de dor și-nlăcrimat,

- Dă-mi, Doamne, fructul sfânt pe vers,

Al dragostei vieții ce mi-ai dat”.

 

CÂNTAREA INIMII

( revizuită și adăugităÎ

 

Când gândul mi-l îngenunchez,

Tot Ceru-mi pare o icoană,

Cântarea inimii mi-e crez -

Prin Iisus, ea nu mai e orfană!

 

Eu niciodată n-am fugit

De-o vorbă ce am zis,

Dar niciodată n-am vorbit,

Ce nu este permis;

 

Averile-astea-mi sunt deajuns,

Acestea veșnice rămân,

Și-n veșnicie vor sta sus

Spre reînvierea versului Român.

 

Tu, Doamne, știi de acest Neam,

Deapururea, in an de an,

Noi am trudit în jug și ham,

Dar stat-am drepți ca spicul drept pe lan!

 

Iubirea noastră e aceeași,

Precum ne-ai învățat pe Munte,

Păcatelor să nu ne lași,

Reânvierea Ta, spre Tine ne dea punte!

 

Când gândul mi-l îngenunchez,

Tot Ceru-mi pare o icoană,

Cântarea inimii mi-e crez,

Prin Iisus, ea nu mai e orfană!

 

~*~

IOAN MICLAU-GEPIANU








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu