miercuri, 16 august 2023

Mircea Dorin Istrate - ADORMIREA MAICII DOMNULUI

 



ADORMIREA MAICII DOMNULUI

15 August

 

~*~

 

De-a pururea Maria, Fecioara noastră sfântă,

Poeți-n a lor versuri cu toți mi te cântă,

Slăvindu-te că Tu ești la nevoiași speranță

Și-ocrotitoare casei în scurta noastră viață.

 

La Tine-nchinăciune ți-aduce orice mamă,

Rugându-Te în lacrimi de ea să-ți faci pomană,

Copiii să și-i crească în umbra Ta mereu,

Și lor le fii bun sfetnic, când le va fi mai greu.

 

Din viața Ta lumească, ca Domnul nost’ Iisus

În zi de 15 august la ceruri mi te-au dus,

Să priveghezi de-acolo a noastră lume toată,

Tot ajutând pe ceia ce chipul Tău ți-l cată,

Să-ți ceară ajutorul când ei îmi sunt la greu,

Să-i ocrotești în toate de-apururea mereu,

Și-apoi, pe noi românii-n Grădina Ta de vis

Aici îi veșnicește-n frumosu-ți paradis.

*

Acum, l-ata icoană-n smerenie mă-nchin,

Cum face de când lumea, oricare bun creștin,

Și-un muc de lumânare îți pun sub chipul Tău,

Cerându-ți îndurare, când îmi va fi la greu.

 

~*~

15.08.2023

Mircea Dorin Istrate










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu