joi, 24 august 2023

Ioan Miclău-Gepianu - VERSURI ALCAICE

 



Ioan Miclău-Gepianu:

VERSURI ALCAICE

 

 

~*~

 

N-am visat între ce vremuri mi-a fost dat să creez versuri,

Să-mi înnobilez ființa cu-ale armoniei daruri și eresuri.

Vise mari în lumi de aburi, Doamne, de ce mi-ai trimis,

Între nori bătuți de vânturi să-mi ridic un paradis?

Într-un veac umplut cu intrigi, par un bulgăr românesc

Aruncat în groapa mare ca dovadă de cât frații mă iubesc!

Am un Neam creat de Tine, Sfinte Mare Dumnezeu,

Îl iubesc, și-oi fi ferice cu mult har să-l dăruiești,

Iar eu o frunză pe vânt să zbor spre-alte lumi cerești!

 

*


 

POMUL DE SANDAL

 

Câtă bunătate are, ce parfumuri glorioase, tămâioase,

Ne aduce ramurile, frunzele, pom din rai - pom de sandal,

Nu pretinde, de se-ndoaie nu se rupe, pare șui, un pom banal,

Dar e-ales ca simbol mare, razele de soare, ale Lunii cea bălaie,

Îl incoronează numai pentru că el parfumează și securea care-l taie!

 

*



EU

 

Eu niciodată n-am bârfit pe omul cel cuminte,

Și-am căutat cuvinte potrivite și pentru cel ce minte!

Căci uneori și omul cel cinstit, se poate ca să mintă,

Dar numai spre a se feri, a nu se da de partea celora cu smintă!

 

*

 


PRIETENIE

 

Când un prieten drag te lasă, nu te plânge plină-i lumea,

Dar încearcă astă dată să-ți alegi un fost dușman,

Nu te speria, căci este tot un om cu simț uman,

Ba are să fie mândru, mai cinstit, bucurie ce-și dorea!

 

*


 

Drept Judecător…

 

Nu sunt eu să judec lumea, este sus un Drept Judecător,

El judecă de merit cel are fiece popor.

Eu sunt un trecător peste hotare ca furnica,

Sunt omul călător ca fiecare, dar mai mult, sunt un nimica!

 


~*~

IOAN MICLAU GEPIANU

 




COMENTARII:

Aici e o familie, o sfântă familie, cu multă artă mândră, harnică, cu mult spirit românesc, cu multă odiseie și poezie homerică geto-dacică. PR-F




Mult Stimate Domnule Director, Ioan MIclău -Gepianu, 
 
Vă felicităm pentru munca neobosită, creatoare de valori și remarcată mereu precum în cazul de față.

   Vă comunic și eu, cu plăcere, că am primit o diplomă asemănătoare tot de la draga Revistă, "Bogdania”, care în generozitatea Sa nu ne uită. 
 
   Domnul să răsplătească munca frumoasă a Revistei ,,Bogdania” și a Domnului Director Ionel Marin împreună cu Colectivul de Redacție și colaboratorii. 

       Cu stimă, 
 Melania Rusu Caragioiu








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu