marți, 6 ianuarie 2015

Poezii de Sifora Sava







Rugăciune de anul nou

Ia-ţi inima în palme acum.
Mângăi-o fin, sentimental
Şi spune: Doamne îţi mulţumesc!
Cu inima mea, pot să simt să iubesc.

Ia-ţi viaţa în palme acum.
Priveşte-o ca pe un cadou
Şi spune: Doamne îţi mulţumesc!
Că tu, mă conduci în viaţă.

Ia-ţi sufletul în palme acum.
Atinge-l profund, simţitor,
Şi spune: Doamne îţi mulţumesc!
Mi-ai dăruit un suflet nemuritor.

Ia-ţi spiritul în palme acum.
Miră-te, bucură-te, cît de dotat eşti
Şi spune: Doamne îţi mulţumesc!
Pentru toate talentele mele.

Ia-ţi voinţa în palme acum.
Simte-i puterea şi energia
Şi spune: Doamne, îţi mulţumesc!
Pentru toate puterile mele.

Ia-ţi în palme acum: rănile, dezamăgirile.
Împacacă-te cu ele şi iartă-te pe tine însuți.
Aşează-le la crucea lui Iisus Hristos.
Şi spune: Doamne Iisuse Hristoase.
Îţi mulţumesc! Că m-ai vindecat.
Şi eu i-am iertat pe toţi semenii mei.

Ia în braţe acum.
„Copilul Iisus Hristos din Betleem“
Aşază-l în ieslea inimii tale. Şi spune:
Mulţumesc Dumnezeu-le Tată!!!
Mulţumesc Dumnezeu-le Iisus Hristos!!
Mulţumesc Duhule Sfinte!
Prentru veşnicie.
Binecuvintează anul 2015 cu pace,
viaţă nouă şi oameni minunaţi.
Amin!



Din Labirintul Cuvintelor



Torţe

Cu adevăr şi cu lumină
te îmbrăţişez prietenie.
Eşti aur !
Smirna !
O voi numi
comunicare – sinceritate - unitate.
Iertînd cu bunătate...
vor creşte diamante din  păcate.
In sufletele torţe, am să aprind...
Tămâie!
Şi vom simţi viaţa prin
Prietenie.



Odă mâinilor

Mânile noastre’s puzderii de stele.
Împletim orice muncă cu ele. Stele.
Mâinile noastre’s fluvii cu ape,
izvoare cu idei. Copilule,
ţăranule, artistule, scriitorule.
Iată cupa!
De vrei să bei!
Mâinile noastre’s
curcubeu de metale – materiale.
Construiesc poduri, piramide,
oraşe moderne, istorii medievale.
Poftim !
Păşiţi pe-a vieţi cale!
Mâinile noastre’s cuibul – inel
Pâstrează viaţa – iubirea in el.
Mârită-te cu el…
Creşte-ţi copiii în cuibul – inel
Mâinile noastre’s din esenţă divină.
Prin care curge sfânta lumină
Mâinile noastre.
Se închină!!!



Datorii

Nu-ţi fă datorii, striga numai
Mama după mine.
Să rămâi liber, liber, liber.
Iubitule, înptrăştiatule, ignorantule.
Într-un târziu….
întru-n galop cu… 200. C.P
am frânat la bancă,
tot cartierul duhnea a…. motorrr,
a cauciucuri arese… scrummm
Babele… speriate se ascundeau
rapid prin cotloane.
Bancherii erau disperaţi
au dat faliment.
Proprietarul blocului comunist,
i-a dat afară din birouri.
Nu-şi plătiseră chiria de un an.
………………………………………………………
Eu, săream într-o roată de bucurie.



Dor de Mamă

Pe prispa casei...mă aşteaptă MAMA...
când urmă nu-i de mine nicăieri.
M-am dus cu „Valul diasporei”
vâslind speranţele-n dureri.
Mamă mamă dor de mamă...!

Şi bat pe zero mai în toate
dar am ce mi-am dorit.
„Străinătate – necunoscutul infinit”
„Libertate – comunicării cu porţile-ncuiate”
„Societate – de muncă avem dar nu se poate”
Străină prea frumoasă, cu drum întors
te-ai logodit.
Mamă mamă dor de mamă...!

„Dreptate – instanţe din granit, feriţi-vă
de legi în circuit.”
Facem ce putem, ba ce ne lasă, prea
rar ce ne-am dorit,
”ales – amar”.... ce nu mai vrem.
Mamă mamă dor de mamă...!



Nu există nimic gratuit, doar
tribut al existenţei de plătit.
Pe „Planeta Albastră”
TU şi EU
Amarul cre-l arde o MAMĂ...
îl ştie numai DUMNEZEU.

Mamă mamă dor de mamă...!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu