marți, 13 octombrie 2015

Bun gasit prieteni si colaboratori ai revistei Observatorul,





In Canada se sãrbãtoreste, Thanksgiving, o zi a Recunostintei si a Multumiri.
O traditie veche, o intalnire in familie, cu prieteni si cunostinte dragi.

Cu acest prilej - si de ce nu in fiecarea zi - sã fim adânc recunoscãtori si sã multumim lui Dumnezeu pentru cã existãm, pentru sãnãtate, pentru impliniri, pentru reintregirea familiilor noastre, pentru depãsirea momentelor dificile ale vietii, a bolii, a necazurilor si sã ne rugãm in momente de incercare, cât si in perioadele de liniste, de bucurie si de satisfactie ale vietii.
Datorãm, recunostintã tãrii in care ne aflam, care ne-a primit cu bratele deschise si ne-o oferit o noua sansa.
Datorãm, totodatã, recunostintã tãrii de unde venim, unde ne-am nãscut, unde am crescut sau unde ne-am format.
Suntem recunoscãtori si multumim celor care au contribuit la formarea noastrã, la constituirea experientei noastre de viatã, fie ei pãrinti, profesori, colegi, prieteni.
Suntem recunoscãtori si multumim tuturor celor pe care i-am simtit aproape, celor care ne-au intins o mânã la nevoie.
Suntem  recunoscãtori si sa multumim familiilor noastre, inaintasilor nostri care mai sunt lângã noi, memoriei celor care nu mai sunt.
Suntem  recunoscãtori copiilor nostri, nepotillor, cei care ne bucurã cu ajutorul si afectiunea lor.
Ne-am gandit si la voi, prieteni si cunostinte din toatã lumea, cu recunostinta si cu multumire ca am impãrtit, de-a lungul vremii, impresii, ganduri si sentimente.
Ne bucurãm pentru voi si multumim cã existati in marea noastrã familie de prieteni si cunostinte.

Happy Thanksgiving!
La multi ani in sãnãtate si impliniri!

Grupul de la Observatorul



***


La Multi Ani! Grupului de la Observatorul din Melbourne, Australia!
Va doreste,
Ben Todica




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu