luni, 12 noiembrie 2018

FERGHETE - CĂ SUNT CEEA CE SUNT IUBIRE




CĂ SUNT CEEA CE SUNT IUBIRE


~*~

Viața mea prin asemenea oameni de elită,
ca a prof. Ioan Aurel Pop de marcă,
om între oameni, pentru oameni mană cerească,
care se remarcă şi mă remarcă,
că nici eu datorită apostolilor de talie mondială,
nu sunt om doar pentru'că port bască,
ci pentru'că am şcoală: iubire de pe orizontală pe verticală
şi pentru'că am moştenit,
ca moştenitor, pământean cel mai iubit de dragoste rănit,
ca pământean al acestor locuri carpatice sfinte şi mioritice
cu indentitate distinctă şi deosebită geto-daco-română,
pentru români şi nu pentru străini, cu îndemână,
c-am moştenit "Testamentul lui Avram Iancu,
testament redactat şi redat cu sfințenie aur cenuşiu strecurat
de autentică şi autohtonă lumină luminat,
în cartea mea:"Iisus Hristos-dreptul la veşnicie",
un drept la poezie
cu duh de adevăr şi duh de viață,
de omenească conştiință
(mulți îşi exprimă aprecierea pentru ceea ce sunt,
că sunt cela ce sunt iubire, drept la înviere,
inedit, original, patriot şi... şi, Doamne, Domn Savaot, fă-mă ce n-am fost:
pădurar şi sef de post,
eccetera, eccetera,
că n-am la mine cetera lui Enescu,
însă nici a lui Iancu fluiera,
dar ce-am făcut e o cinste şi o onoare,
e iz de România profundă, tainică şi mare,
e a lui Dumnezeu vrere şi plăcere,
e dragoste şi dor la curți de dragoste şi dor
de popor pentru bine murind sub falduri de tricolor,
lumina din lumină în grădină
să nască doină şi lumină
cu fotosinteza-n frunză,
în alchimia şi chimia
de roadă deplină divină).


~*~


PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu