Comentarii „neortodoxe”
Ion Măldărescu
19 Iunie 2019
Anii în care
a apărut şi s-a schimbat Constituţia României: 1866, 1923, 1948, 1952, 1965,
1991. În aproape trei decenii de la elaborarea şi punerea în drepturi a ultimei
versiuni a actului fundamental al Ţării - Constituţia României - a fost, rând
pe rând sau simultan, ignorată, ocolită agresată şi batjocorită, fie prin
nerespectarea prevederilor înscrise, fie prin alte procedee sfidătoare şi distructive. De câştigat au avut doar
neprietenii Ţării, mult prea mulţi cocoţaţi pe scena Turnului Babel de la Bruxelles,
sub adăpostul celor 12 stele... ale cui, că nu peste multă vreme vor fi 28-1?
De’! Nu doar noi avem Klauşi, Orbani, Kelemeni, Barne, Dragne, Tăriceni,
Liicheni, Pleşi, Patapievici, Cărtăreşti, Boi-ani... Au şi ueiştii ’telectualii
lor...
Românii au
avut numai de pierdut, inclusiv niscai viteze şi spaţiul Schengen. Ăstea da,
„drepturi depline”! La adăpostul scrâşnetelor provocate de „constipaţiile
intelectuale” ale chiriaşului de la Cotroceni, ale măscăricilor antiromâni
Frans Timmermanns şi Mark Rutte, acompaniaţi de zâmbetele tâmpe, pupăturile pe
toate părţile şi dezechilibrele (inclusiv mintale) ale sciaticului etilic
Jean-Claude Juncker, oficialii noştri - cu rarisime şi nesemnificative replici
- şi-au plecat capul în faţa acestor nemernici - categorie din care nu putem
omite nenumăratele ingerinţele nepermise pentru un diplomat ale Gauleiterului
Hans Klemm şi a altor smeni occidentali ai acestuia.
Înainte însă
de a parcurge înşiruirea unor anomalii deloc paranormale - a se citi încălcări
strigătoare la cer ale actului fundamental al Ţării -, atragem atenţia asupra
unui sindrom-fantomă care bântuie deasupra Palatului Cotroceni şi deasupra a
ceea ce a mai rămas din centenara Românie Mare:
România postdecembristă.
„Români,
măcar acum vă daţi seama ce-aţi votat pe 26 mai?”
„[…] Nu
cumva, sub iluzia libertăţii în care credem că trăim, cineva ne dirijează
paşii, ne influenţează gîndurile şi ne face să alegem cu voioşie chiar
împotriva dorinţelor noastre? Nu cumva serviciile secrete exagerează cu protecţia
noastră şi, profitînd de nevoia oamenilor de a avea un tătuc, decid în numele
nostru, profitînd de naivitatea şi incultura multora dintre noi?”[1]
„STS are
capacitatea să fraudeze alegerile!”
Cineva, pe
bună dreptate, afirma că nu prea mulţi români ştiu la ce-i bun Serviciul de
Telecomunicaţii Speciale (S.T.S.). „Scăparea” (să fi fost doar o scăpare? -
n.a.) aruncată public în urmă câţiva ani a fostului premier şi fost şef al
Serviciului de Informaţii Externe (S.I.E.), Mihaiu Răzvan Ungureanu revine pe
post de fantomă deasupra Palatului Cotroceni: „STS are capacitatea să fraudeze
alegerile!”[2]. S.T.S. serveşte chiriaşului de la Cotroceni linii telefonice
speciale, acesta fiind principalul beneficiar şi câștigător „la mustață” al
#circului electoral din 26 mai 2019. Cu sau fără voia noastră, a celor mulţi,
fantoma ce bântuie deasupra Palatului Cotroceni aşterne pe malurile Dâmboviţei
o duhoare tare asemănătoare cu cea a „Afacerii
Watergate” din ’70, în urma căruia preşedintele american Richard Nixon şi-a
luat rămas bun de la Casa Albă.
O foarte
sumară trecere în revistă a câtorva prevederi ale Constituţiei României,
comentată de un cetăţean al ţării, nu cred că aduce prejudicii, dar poate trezi
la realitate, acum, în ceas de cumpănă, pe cei care au căderea de a împiedica
dezastrul dispariţiei noastre ca Neam şi Ţară.
Titlul I -
Principii generale[3]
ART. 1
Statul român
(1) România
este stat naţional, suveran şi
independent, unitar şi indivizibil (atât cât mai permite calitatea de membru cu
„drepturi depline” a României în U.E., refuzul încrâncenat de admiterea în
Spaţiul Schengen şi „calitatea” de membru N.A.T.O. - n. a.)
(2) Forma de
guvernământ a statului român este republica (România e republică „dotată” cu o
falsă casă regală, consumatoare de fonduri financiare din banii
contribuabilului român, şi pricopsită cu alte case regale la fel de
„constituţionale”, dar mai puţin agreate de Preşedinţia şi Guvernele României -
n.a.).
(4) Statul
se organizează potrivit principiului separaţiei şi echilibrului puterilor -
legislativă, executivă şi judecătorească - în cadrul democraţiei
constituţionale (şi se dezorganizează sistematic şi obligatoriu prin acţiunile
de şantaj ale corporaţiilor multinaţionale - n.a.).
(5) În
România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale şi a legilor este
obligatorie (prevedere pe post de hârtie igienică, cu care actualul Preşedintel
al României se şterge la fund ori de câte ori merge în acel loc discret „Wo der
Kaiser zu fuß hingeht”- n. a.).
ART. 2
Suveranitatea
(1)
Suveranitatea naţională aparţine poporului român precum şi prin referendum care
o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere,
periodice şi corecte (cu precizarea de la Art. 1.1, iar în ceea ce priveşte
corectitudinea… Vivat S.T.S. - Co! - n.a).
(2) Nici un
grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu (excepţie
fac: trimişii Grupului „Bilderberg”, corporaţiile multinaţionale, trimişii
U.E., F.M.I…,. şi alţi paraziţi globaşişti care se erijează în dumnezeii
planetei şi slugile lor autohtone - n.a.).
ART. 3
Teritoriul
(1)
Teritoriul României este inalienabil (cu o armată proprie decimată cu efectiv
simbolic, fără dotări corespunzătoare, trimisă, la ordinele altora în misiuni
de mercenariat în afara graniţelor, pentru apărarea unor interese străine
poporului roman, în timp ce teritoriul României se află la discreţia oricărui
potenţial inamic şi sub ocupaţie militară străină - n.a.).
(2)
Frontierele ţării sunt consfinţite prin lege organică, cu respectarea
principiilor şi a celorlalte norme general admise ale dreptului internaţional
(efectele prelungite ale încă actualului Pact Molotov-Ribbentrop şi a anexa sa
secretă din 23 august 1939 sunt încă actuale, consfinţite de mai marii
planetei. Pactul nua fost reclamat oficial de partea română niciodată, până
acum. Tot aici se înscrie şi Tratatul cu Ucraina din 1997 – act de trădare de
ţară -, prin care România a renunţat „pe vecie” la teritoriile româneşti şi la
românii aflaţi în afara actualelor incorectei şi nedrepte graniţe - n.a.).
(4) Pe
teritoriul statului român nu pot fi strămutate sau colonizate populaţii străine
(impunerea cotelor obligatorii de migranţi cu obiceiuri, culturi şi stadii de
civilizaţie total diferite de cele ale poporului nostru este dăunătoare
românilor, dar Preşedintele României, Parlamentul României şi Guvernele
României s-au plecat cu docilitate în faţa acestei hotărâri antinaţionale, deşi
state ca: Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria au afirmat susţinerea financiară a
migranţilor, dar au refuzat categoric primirea pe teritoriile lor naţionale a
migranţilor - n.a.)
ART. 4 - Unitatea poporului Şi egalitatea între cetăţeni
(1) Statul
are ca fundament unitatea poporului român şi solidaritatea cetăţenilor săi
(actualul şef al statului a încălcat sistematic şi brutal această prevedere a
Constituţiei României, în mod premeditat şi, la ordine externe a rupt populaţia
ţării în două tabere, asmuţind-o pe una împotriva celeilalte, îndemnând la
agresiune împotriva conducerii administrative legale a Ţării şi a apărătorii
Ordinii Publice, pe care-i acuză cu perversitate de abuzuri şi le ignoră
dreptul de auto-apărare - n.a.).
(2) România
este patria comună şi indivizibilă a tuturor cetăţenilor săi, fără deosebire de
rasă, de naţionalitate, de origine etnică, de limbă, de religie, de sex, de
opinie, de apartenenţă politică, de avere sau de origine socială (cu
permisiunea şi încurajarea directă a politrucilor de la toate partidele din
România, a Preşedintelui României şi a ambasadorilor unor state europene,
inclusiv cel al Partenerului Strategic al României - S.U.A. -, U.D.M.R. a
devenit un fel de stat în stat, o târfă cu statut anti-constituţional, care
tropăie lejer peste legile statului român cu acordul partidelor interesate de
putere - n.a.).
ART. 12
Simboluri naţionale
(1) Drapelul
României este tricolor; culorile sunt aşezate vertical, în ordinea următoare
începând de la lance: albastru, galben, roşu (deasupra unor instituţii ale
statului român în unele zone ale ţării flutură drapelul Ungariei şi/sau al aşa
numitului şi neacceptatului de către conducerea U.E. „Ţinut secuiesc” - n.a.)
(2) Ziua
naţională a României este 1 Decembrie (declarată - cu aprobarea tacită a
autorităţilor oficiale ale statului român -
ostentativ şi sfidător de U.D.M.R. ca zi de doliu - n.r.
(3) Imnul
naţional al României este „Deşteaptă-te, române !” peste care U.D.M.R. cere să
se intoneze Imnului Ungariei ca… „rugăciune” - n.a.).
(4) Stema
ţării şi sigiliul statului sunt stabilite prin legi organice (în unele
localităţi unde conducătorii locali sunt membri U.D.M.R., însemnele naţionale
ale României sunt fie eliminate, fie acoperite „discret”, de văzul tuturor cu
simboluri ale altui stat - n.a.).
ART. 13
Limba oficială în România este limba română (la îndemnul U.D.M.R., prevederea
este nerespectată, ignorată şi agresată în zonele cu procent important etnic
maghiar - n.a).
TITLUL II
Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale
CAP. 1
Dispozitii comune
ART. 16
Egalitatea in drepturi
(1)
Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii
şi fără discriminări (cu precizarea că unii pot fi mai egali decât alţii, prin
privilegii, nu drepturi acordate unor minorităţi etnice şi, mai nou, unor
dezaxaţi sexuali; exemplul recent, propunerera cretină a unui reprezentant
U.S.R.-L.G.B.T. - coincidenţă sau caracteristică generală? - referitoare la
căsătoriile dintre indivizi de acelaşi sex. În contiuarea propunerii sale se
pot adăuga lejer şi propuneri de căsătorie între specii diferite: între bipezi
şi patrupezi sau târâtoare, şi de ce nu, chiar între fiinţe vii şi decedaţi? -
n.a.)
(2) Nimeni
nu este mai presus de lege (cu unele excepţii: Corporaţiile multinaţionale,
Preşedintele excursionist al României, trimişii lagărului de concentrare numit
Uniunea Europeană, şefii hoardelor cu denumiri de partide politice, paraziţii
europarlamentari, aleşii neamului de la Casa Poporului şi mulţi, mulţi alţii -
n.a.).
CAP. 2
Drepturile si libertăţile fundamentale
ART. 26
Viata intimă, familială si privată
(1)
Autorităţile publice respectă şi ocrotesc viaţa intimă, familială şi privată
(dar, mai cu seamă, la porunca firmanelor bruxelleze, privilegiile acordate
L.G.B.T. - n.a)[2].
(2) Persoana
fizică are dreptul să dispună de ea însăşi, dacă nu încalcă drepturile şi
libertăţile altora, ordinea publică sau bunele moravuri (de „bune moravuri” nu
pot fi „acuzate” protestele neautorizate de tip #rezist, posesorii de
autovehicule cu numere de înmatriculare şi placarde, pe care este înscrisă
denumirea în argou suburban a unei „operaţii speciale” de perversiune sexuală
marşurile L.G.B.T.-iştilor, care, pe durata curcubelizării circurilor stradale
numai de „bune moravuri” nu pot fi „acuzaţi”, agresori ai privirii şi auzului
trecătorilor şi mai cu seamă influenţa negativă supra tinerei generaţii -
n.a.).
ART. 30
Libertatea de exprimare
(1)
Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi
libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini,
prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile
(cu excepţia celor prevăzute în nota autorului de la Art. 26, al.2 - n.a.).
(2) Cenzura
de orice fel este interzisă (Excepţie fac: OUG 31/2002, Legea 217/2015, Legea
157/2018 - Legea Vexler - care, printre altele, precizează : „Negarea,
contestarea, aprobarea, justificarea sau minimalizarea în mod evident, prin
orice mijloace, în public, a holocaustului ori a efectelor acestuia, se
pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă”. „S-avem pardon,
stimabililor”, dar prin legile anticonstituţionale menţionate, în România
cenzura este permisă - n.a.).
(7) Sunt
interzise de lege defăimarea ţării şi a naţiunii, îndemnul la război de
agresiune, la ură naţională, rasială, de clasă sau religioasă, incitarea la
discriminare, la separatism teritorial sau la violenţă publică, precum şi
manifestările obscene, contrare bunelor moravuri (excepţii: comentariile
separatiste sabinghermaniste, ale unor inconştienţi telecomandaţi şi desigur,
cele ale U.D.M.R.-ului, pentru autonomie teritorială, cu nerespectarea
Tratatului de la Trianon din 1920 - în fapt, desprinderea din pământul Ţării a
unor teritorii româneşti şi alipirea lor la Ungaria - n.a.)
ART. 29
Libertatea conştiinţei
(1)
Libertatea gândirii şi a opiniilor, precum şi libertatea credinţelor religioase
nu pot fi îngrădite sub nici o formă. Nimeni nu poate fi constrîns să adopte o
opinie ori să adere la o credinţă religioasă, contrare convingerilor sale
(atenţie la sőrős#rezist la îndemnul personajului cu geacă roşie: dau din gură,
dau cu pietre, dau cu sticle, dau cu ură în guvern, dau în forţele de ordine
publică şi în toţi cei cu altă opinie decât cea căreia îi sunt sclavi
robotizaţi - n.a.)
(2)
Libertatea conştiinţei este garantată; ea trebuie să se manifeste în spirit de
toleranţă şi de respect reciproc (excepţie, acţiunile provocatoare
udemerist-neohorthyste de la Cimitirul Militar Internaţional din Valea Uzului,
unde U.D.M.R. a interzis „accesul” militarilor români căzuţi de-a lungul deceniilor
în timpul luptelor într-un loc de veci de pe teritoriul României. Neohortyştii
U.D.M.R.-ului se luptă şi cu morţii români, nu doar cu cei vii ! Asta-i
„toleranţa” udemeristă practicată conform devizei „Nincs Kegyelem !” a Dûcső
Csaba, după „reţeta” criminalului de război Wass Albert împotriva românilor şi
a altor nemernici, cărora U.D.M.R. le-a ridicat statui, încălcând prevederile
legilor organice în vigoare în România - cu aceeaşi „aprobare tacită” şi
condamnabilă a autorităţilor române - pe teritoriul României. Pentru criminalii
maghiari se poate, pentru patriţii români precum Ion Antonescu şi Nicolae
Ceauşescu... INTERZIS! - n.a.)
ART. 32
Dreptul la învăţătură
(1) Dreptul
la învăţătură este asigurat prin învăţământul general obligatoriu, prin învăţământul
liceal şi prin cel profesional, prin învăţământul superior, precum şi prin alte
forme de instrucţie şi de perfecţionare.
(2)
Invăţământul de toate gradele se desfăşoară în limba romană. În condiţiile
legii, învăţământul se poate desfăşura şi într-o limbă de circulaţie
internaţională (o fi limba maghiară limbă de circulaţie internaţională şi noi
nu ştim ? - n.a.).
(3) Dreptul
persoanelor aparţinând minorităţilor naţionale de a învăţa limba lor maternă şi
dreptul de a putea fi instruite în această limbă sunt garantate; modalităţile
de exercitare a acestor drepturi se stabilesc prin lege (prevedere încălcată
prin aducerea de manuale editate în „ţara vecină şi prietenă” după care învaţă
elevii din România - n.a.).
(4)
Invătământul de stat este gratuit, potrivit legii (gratuitate pe hârtie, în
fapt, învăţământul preuniversitar a ajuns extrem de costisitor prin reforme
dăunătoare şi nepotrivite impuse de
miniştri incompetenţi. Rezultatul? Creşterea periculoasă şi în continuă
a abandonului şcolar. Prin programe şcolare dăunătoare, numeroşi absolvenţi de
balacaureatului au obţinut statutul recunoscut de analfabeţi cu diplomă.
Învăţământul universitar, mai ales cel privat s-au transformat în fabrici de
diplome. Întregul sistem de învăţământ nu se ridică nici la nivelul sandalei
învăţământului „ceauşist”. Dureros şi dezastruos! - n.a.).
ART. 34
Dreptul la ocrotirea sănătăţii
(1) Dreptul
la ocrotirea sănătăţii este garantat (nu se specifică cine l-ar „garantata”; să
ne reamintim că pe vremea fostului
ministru al sănătăţii Cseke Atilla au fost desfiinţate sute de spitale din
România, iar până mai ieri #rezist urla din toţi bojogii: „Vrem spitale, nu
catedrale!”. Noroc cu vizita Papei care le-a tăiat maul, altfel ar mai striga
şi acum - n.a.).
(2) Statul
este obligat să ia măsuri pentru asigurarea igienei şi a sănătăţii publice (din
multiple cauze, dintre care premeditarea şi incompetenţa nu pot fi excluse,
prevederea nu este respectată, dar nimeni nu ia măsuri de remediere a situaţiei
- n.a.).
(3)
Organizarea asistenţei medicale şi a sistemului de asigurări sociale pentru
boală, accidente, maternitate şi recuperare, controlul exercitării profesiilor
medicale şi a activităţilor paramedicale, precum şi alte măsuri de protecţie a
sănătăţii fizice şi mentale a persoanei se stabilesc potrivit legii (sistemul
medical-sanitar românesc nu se situează, nici el - profesional, şi uneori chiar
tehnologic, cu rarisime excepţii - nici măcar la nivelul anilor de dinainte de
1989; practic, este în colaps şi numai o resuscitare radicală poate opri
falimentul şi readucerea specialiştilor români, înapoi, acasă, dar cu
intenţiile actualei „opoziţii” aceste speranţe nu sunt altceva decât o „fata
morgana” - n.a.)
ART. 48
Familia
(1) Familia
se întemeiază pe căsătoria liber consimţită între soţi, pe egalitatea acestora
şi pe dreptul şi îndatorirea părinţilor de a asigura creşterea, educaţia şi
instruirea copiilor (cel abilitat cu dreptul de a menţine echilibrul între
instituţiile statului român şi celelalte forţe interne, în loc să susţină
familia tradiţională a urmat ordinele străine,
îndemnând populaţia să nu se prezinte la referendumul pentru familie,
motiv pentru care dă de bănuit că ar fi fost plămădit artificial, din părinţi
de acelaşi sex. Aşa ar putea fi explicate pauzele îndelungi de rostire a
cuvintelor citite, că de gândit… - n.a.).
ART. 54
Fidelitatea faţă de ţară
(1)
Fidelitatea faţă de tară este sacră (actualul şef al statului român s-a
preocupat numai de excursii internaţionale sau la schi, de concedii pentru
recuperarea eforturilor din timpul excursiilor, lustruirea pantofilor lui
Junker, Timmermanns, Mark Rutte şi a altor anti-români, fără a „comite” nici
măcar o dată un gest în apărarea şi interesul Ţării pe care - oficial - o
conduce spre noi culmi de… sărituri de la trambulină. Guvernele postdecembriste
şi majoritatea aleşilor neamului au practicat conduita, iar neo-horthyştii
U.D.M.R. au tras şi trag foloasele „pas cu pas” - n.a.)
(2)
Cetăţenii cărora le sunt încredinţate funcţii publice, precum şi militarii,
răspund de îndeplinirea cu credinţă a obligaţiilor ce le revin şi, în acest
scop, vor depune jurământul cerut de lege (nu este cazul „damelor” de centură,
neohorthyste, care primesc ordinele de la Budapesta - în slujba căreia se află
-, sabotează cu râvnă instituţiile publice, ale căror administratori sunt şi
nici ale politrucilor care jură prin sperjur - n.a.).
ART. 58
Avocatul Poporului
(1) Avocatul
Poporului este numit pe o durată de 5 ani pentru apărarea drepturilor şi
libertăţilor persoanelor fizice. Adjuncţii Avocatului Poporului sunt
specializaţi pe domenii de activitate (dacă relicva care a ocupat până acum
scaunul de Avocat al Poporului nu a făcut nimic în slujba României şi a
românilor - de fapt, pentru o astfel de „prestaţie” a şi fost numit acolo -
nişte ticăloşi vor să aşeze pe scaunul eliberat un antiromân, un separatist
declarat, aflat în totală contradicţie cu prevederile Cap. 2, Art. 2.7 al
Constituţiei României, un divorţat de U.D.M.R. de ochii lumii, acuzat pentru că
ar fi prea antiromân şi nu dă bine pentru imaginea hoardei neohorthyste. Chiar
a ajuns România ţara nimănui ? Preşedintele României, neromân, şeful unuia
dintre principalele servicii speciale - nu se precizează dacă serveşte acelaşi
stăpân ca şi predecesorul său - neromân, un fost ministru de externe, apoi fost
şef al altui serviciu, foarte special - neromân, actualul şef al C.N.C.D. -
neromân… oare au emigrat toţi românii? - n.a.)
---------------------------------------
[1] Cornel Nistorescu -
https://www.cotidianul.ro/romani-macar-acum-va-dati-seama-ce-ati-votat-pe-26-mai/
[2] Mihaiu Răzvan Ungureanu -
https://a1.ro/video/antena-3/la-ordinea-zilei/mru-recunoaste-sts-poate-frauda-alegerile-id459943.html
[3] MONITORUL OFICIAL NR. 767 din 31
octombrie 2003
[4] Vezi observaţia de la TITLUL II,
Cap. I, Art.16 (1)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu