luni, 21 august 2017

din Rai în Iad şi invers






Gard intre Rai si Iad


Dumnezeu s-a săturat că lumea tot trecea din Rai în Iad şi invers. A hotărît să facă un gard între Rai şi Iad. A chemat pe organizatorul de licitaţii, pe Sf Petru, şi i-a cerut să-i găsească pe cei mai buni constructori.

Sf. Petru, după îndelungi licitaţii electronice, a adus în faţa Domnului 3 constructori: un francez, un american şi un român.
Dumnezeu îi ia la întrebări:
- Francezule, cu cît îmi faci gardul?
Francezul răspunde:
- Cu 5000 de euro. Folosesc tehnologie franceză de ultimă generaţie, muncitori chinezi toţi unu şi unu.
- Americanule, cu cât îmi faci gardul?
Americanul răspunde:
- Cu 10000 de euro, dar folosesc tehnologie de ultra-noua generaţie, stâlpi cu senzori de mişcare, fire wireless, camere de filmat prin satelit cu servere pe internet ,etc.
- Românule, cu cât îmi faci gardul?
Românul răspunde:
- Păi, cu 15000 de euro
- Da ce faci de banii aştia ? întreabă Domnul.
- Păi (apropiindu-se de urechea Domnului), iţi dau Ţie 5000 de euro că mi-ai dat licitaţia, 5000 de euro îi ţin eu că am câştigat licitaţia, iar restul de 5000 îi dăm francezului să facă gardul.

MORALA:
Cam aşa se realizează cele mai multe investiţii în  România, printre care şi ... construirea de autostrăzi.
Aţi  auzit vreodată de gard între Rai şi Iad ?

 - Nu...
 - Nici eu de autostrăzi în România.


Sursa: George Balica












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu