România nu va fi lăsată să își
construiască autostrăzi peste Carpați!!!
Ce interese străine ne blochează?
Posted on 3 februarie
2018 by Daniel Roxin in Cunoaște România, Dezvăluiri, Istorie, Știri
Informații
pe surse… De aproape 30 de ani reclamăm incompetența și ticăloșia
politicienilor români care, pe lângă faptul că au lăsat România la mâna
prăduitorilor străini, nu au fost în stare să construiască măcar 1.000 de km de
autostrăzi, pentru a ne face viața mai ușoară și pentru a stimula
transporturile pe teritoriul țării, facilitând astfel dezvoltarea economiei.
Printre marile nereușite este și cea a măcar unei autostrăzi peste Carpați care
să unească Transilvania cu sudul țării. Proiecte au tot apărut dar, ca prin
blestem, toate au sfârșit prost. Și, desigur, concluzia românilor a fost aceea
că hoții și incompetenții care ne conduc nu sunt în stare să facă mai mult, că
ei nu trăiesc decât pentru șpagă. Și dacă aceste nereușite fac parte, în
realitate, dintr-un plan bine ținut în frâu de anumite puteri străine?
Istoria
ultimelor două milenii ne-au arătat că aceste pământuri au fost la intersecția
valurilor migratorii și a marilor puteri, că bogățiile acestor locuri au fost
și blestemul nostru. Migratorii, mai apoi Imperiile Otoman, Țarist sau
Austro-Ungar au făcut tot posibilul să exploateze la maxim aceste teritorii și
pe locuitorii lor, să îi împiedice să se unească și să se dezvolte… Ce s-a
schimbat de atunci? Mai nimic: România este și astăzi o țară tampon la
intersecția marilor puteri, este în continuare jefuită de “partenerii
strategici” și i se blochează dezvoltarea pe direcțiile care nu le convin
acestora.
Revenind la
subiectul acestui articol, am identificat două motive principale care nu ne vor
permite să construim autostrăzi peste Carpați, oricât ne-am da cu fundul de
pământ. Iar pentru a le înțelege trebuie să plecăm de la conștientizarea
statutului de colonie economică occidentală pe care îl are România, o țară
aservită în mod evident unor interese străine. Așadar, cele două motive care
blochează construirea unei autostrăzi care să lege Bucureștiul și sudul țării
de Transilvania sunt următoarele: 1) Arcul carpatic este o linie de demarcație
geostrategică între civilizația occidentală și cea orientală și așa trebuie să
rămână deocamdată; 2) Transilvania urmează să devină în viitor un principat
autonom, mai apropiat de Vest decât de București. Și acum să și dezvoltăm:
DEMARCAȚIA
GEOSTRATEGICĂ.
Dacă
analizăm puțin perioada comunistă, și în special perioada de mari prefaceri din
epoca Ceaușescu, vom constata un lucru foarte interesant: Regiunea Moldova a
beneficiat de mult mai puține investiții în fabrici și uzine decât restul
țării, de unde și conservarea sărăciei acestei părți din România până astăzi.
De ce a dezavantajat Ceaușescu Moldova? De teamă că rușii o vor ocupa și că vor
pune mâna pe industria strategică a României. Așadar Moldova a fost sacrificată
din rațiuni bine întemeiate – nu a avut nici prea multe fabrici și uzine, nici
drumuri bune, ca să nu le primească cadou rușii, în cazul unei posibile
ocupații.
Din
nefericire, pentru americani și occidentul european România este astăzi un fel
de provincia Moldova din epoca comunistă. Ea nu trebuie să se dezvolte prea
mult, nu trebuie să aibă o rețea de autostrăzi bine pusă la punct, nu trebuie
să bată palma cu prim ministrul Japoniei (adică o putere din Orient) pentru a
beneficia de investiții majore făcute de a treia putere economică a lumii (vă
amintiți scandalul diplomatic din urmă cu puține zile, al cărui unic scop a
fost descurajarea Japoniei de a face investiții în România), etc. România
trebuie să deservească interesele occidentale și atât, alții fiind cei care
stabilesc lucrurile esențiale pentru noi. Așadar, vrei ca om politic important
să inițiezi construirea unei autostrăzi peste Carpați? Nicio problemă, pușcăria
îți va bate la ușă și o să te liniștești.
Ca să
înțelegeți mai bine, în anul 1996, Samuel Phillips Huntington, profesor la
Harvard și analist politic, a publicat lucrarea “Ciocnirea civilizațiilor și
refacerea ordinii mondiale” în care
susține teza unei noi ordini mondiale, instaurată la sfârșitul Războiului Rece,
o ordine care plasează România în zona civilizației ortodoxe, adică într-o lume
diferită de cea occidentală, catolică și protestantă, dificil de armonizat cu
aceasta. De altfel, el nu face decât să confirme politica de secole a
occidentului european în care Carpații delimitau lumea catolică condusă de Papa
de la Roma și orientul ortodox.
Civilizațile lumii după Huntington
Să nu îl
uităm nici pe George Friedman, de la Stratfor, care vorbea nu demult despre
necesitatea ca România și alte țări din estul Europei să fie transformate în
țări tampon menite să înconjoare Federația Rusă, pentru a-i bloca expansiunea
și a servi astfel interesele americane. A spus-o limpede, cu cinism, iar vocea
lui este una dintre cele care dă direcție jocurilor geostrategice mondiale. Ori
o țară tampon NU ARE VOIE să devină o Elveție, așa cum România ar avea potențial
să devină dacă ar fi lăsată. Prin urmare, interesele geostrategice americane
(vezi și mega țeapa Bechtel) nu coincid cu nevoia firească a unei țări ca
România de a avea o rețea mare de autostrăzi.
La toate
aceste interese geostrategice se adaugă încă unul major: transformarea
Transilvaniei în Principat Autonom, un alt plan care trebuie să descurajeze
construirea unei autostrăzi peste Carpați. Astfel, în timp de Ungaria se leagă
de Transilvania prin autostrăzi, Bucureștiul nu o face!!! Să fie doar lipsă de
viziune a politicienilor români? Nu, este o gândire strategică căreia i se
subordonează și mulți penali din politica românească, cu putere de decizie.
Desigur,
naivii vor reclama Teoria Conspirației, faptul că ungurii nu pot pleca cu
pământul în spate sau că, oricum, românii sunt majoritari în Transilvania. Doar
că în momentul în care chiar și românii din Transilvania vor fi convinși că
le-ar fi mult mai bine fără MITICII de la București, treaba este mai mult de
jumătate rezolvată. Iar la acest lucru se muncește din greu: în primul rând se
fac investiții străine majore care ridică și mai mult nivelul de trai al celor
din interiorul Arcului Carpatic, care oricum este peste cel al moldovenilor,
oltenilor sau muntenilor. Simultan, în anumite mijloace importante de presă din
Transilvania se marșează din greu pe stimularea unei revolte împotriva
Bucureștiului, care ia banii din Ardealul mai bogat ca să îi prăduie în alte
zone și în interes personal. În același timp, în afara țării, Transilvania este
promovată turistic cel mai adesea independent. Ungaria investește major în
Ardeal, cumpără terenuri, susține cu foarte mulți bani populația de etnie
maghiară. Un sistem judecătoresc corupt și trădător “restituie” terenuri,
imobile, chiar sate întregi urmașilor unor grofi unguri, fără ca aceștia să
aibă drepturi reale asupra lor… Prințul Charles al Marii Britanii, care nu are
drept de succesiune în Regatul Unit, a devenit un apostol al intereselor
Transilvaniei de pe poziția revendicată de urmaș genetic al lui Vlad Țepeș,
visând probabil la tronul regatului independent al Transilvaniei…
Marea
greșeală a multor români care se cred foarte isteți (ăia care zic că nu pot lua
ungurii pământul Transilvaniei ca să îl ducă în Ungaria), este aceea că nu
înțeleg faptul că ruperea Transilvaniei de România NU trebuie să însemne
alipirea acesteia la Ungaria. Nicidecum! Proiectul este cel al unei
Transilvanii independente, expresie a voinței locuitorilor ei, un proces care
nu trebuie realizat neapărat prin violență. Nu uitați că Europa Occidentală a
avut grijă să rupă atât Cehoslovacia, cât și Iugoslavia, că în 1989 a vrut să
rupă și România, dar asta nu le-a ieșit. De ce ar vrea să o facă? Pentru că
toată istoria ne arată că marile puteri vor să aibă vasali mici și slabi, nu
țări care să le facă concurență economică sau militară!
Ori, din
perspectiva acestui proiect, nu este de dorit ca restul României să se lege
prin autostrăzi de Transilvania, pentru că asta ar stimula major circulația
între provinciile românești, ar duce la o dezvoltare economică sporită și la o
omogenizare a prosperității.
Tocmai de
aceea, din păcate, cu o clasă politică (și mă refer la toate partidele
parlamentare) incompetentă, coruptă și aservită unor interese străine, nu avem
șanse ca în viitorul apropiat să construim autostrăzi peste Carpați. Stăpânii
coloniei România nu sunt de acord cu asta! Punct!
P.S. Pentru cei cu creier puțin, care ar
fi tentați să mă acuze de simpatii rusești, în urma scrierii acestui articol,
menționez că în ultimele două secole, nicio forță străină nu a fost atât de
toxică pentru români precum Rusia și că sunt convins că rușii nu ne sunt
prieteni nici astăzi!
Daniel Roxin
http://daniel-roxin.ro/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu