marți, 26 iunie 2018

Oare cum arată sufletul nostru?





Oare cum arată sufletul nostru?



~*~

Cred ca v-ați întrebat adesea si voi
cum arată un suflet?
Fiindcă uneori, noi, privim doar cu sufletul,
ochii nefiindu-ne atunci de mare folos,
și observăm atunci multe suflete pline de căldură și
frumusețe fără de sfârșit.





Explozia unui răsărit de soare,
dar si frumusețea unui apus,
puritatea si curățenia inimii unui copil,
lumina dorului de absolut,
iată ce cred că are, printre multe altele,
orice suflet analizat



Pe oamenii pe lângă care trec
îi găsesc, privindu-i desigur
doar cu sufletul,
purtând cu ei doar dorințe, vise, idealuri, speranțe,
și atunci, încerc să comunic cu ei fără cuvinte, doar
scriind in cartea inimilor lor.


  

Am simțit astfel că le-am adus
frumusețe si iubire,
când sufletul mi-a fost pur ca al unui copil,
iar prin aripile mele
de frumusețe si iubire,
le-am dăruit din optimismul meu și inimilor lor.





Mă bucur când îmi împart astfel sufletul,
simțindu-mi-l ca un tot unitar cu al lor,
dăruind speranța, dorul, lumina,
din prea plinul sufletului meu.




Constat în final, cât poate fi de greu
de definit si de stăpânit al nostru
minunat suflet,
oricât aș încerca să fiu de obiectivă,
cred că e imposibil a-l aprecia corect


~*~

POPA GENOVEVA










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu