sâmbătă, 17 mai 2025

GHEORGHE CONSTANTIN NISTOROIU - DEMOCRAȚIE versus TEOCRAȚIE

 



DEMOCRAȚIE versus TEOCRAȚIE

 

   „Democrația este sistemul social care face

    posibilă existența idiotului alături de geniu.

   Este un soi de haos suportabil.”(Petre Țuțea)

 

   În democrația instaurată de vulgul Cetății ori de populația-turmă, anticipând proletarii „alesului” Lenin, insul călătorește singur mânat de biciul colectiv al celorlalți sociabili, economici, politici care sunt  schimonosiți moral, cultural ori religios.

 Teocrația este forma divină de guvernământ în care Dumnezeu guvernează Creația prin Pronia Sa călăuzită de Aleșii Săi. Teocrația este Mama Etnocrației.  

   În Teocrație, individul se dezvoltă firesc din rădăcină, tulpină, ramuri, muguri, frunze, corolă, fructe și semințe pentru renaștere, călăuzit de Creatorul-Dumnezeu și de aproapele misionar.

   TEOCRAȚIA ESTE SCEPTRUL AUTORITĂȚII DIVINE ÎNTRU ARMONIA CREAȚIEI OMENIRII!

   Teocrația este prologul poporului nemuritorilor geto-daci din rădăcina primordială pelasgă unde Bunul Dumnezeu a odrăslit toate virtuțiile, toate valorile, toate atributele de esență pentru continuitatea dăinuirii Omului întru conștiința sa, întru conștiința colectivă a Neamului, a creației spirituale prin artă, poezie, filosofie, teologie al căror trunchi comun este FRUMOSUL , SUBLIMUL și DIVINUL.

   Prin armonia și frumusețea lor, Omul hristofor comunică cu cosmosul și cu veșnicia asumându-se și însumându-se enciclopediei Credinței ortodoxe și rugăciunii de foc – Filocalia.

   Nicăieri pictorul, poetul, preotul, filosoful, artistul, mama, ostașul, conducătorul în general nu este mai acasă la el, mai deplin decât în Vatra străbună a tradiției, în vatra de foc a familiei, în altarul înțelepciunii neamului său care îi conferă NEMURIREA și VEȘNICIA.

   „Fiecare dac ducea pe pământ o luptă plină de încrâncenare; existența oricărei ființe umane este o luptă asemănătoare. Însă, luptând dacul nu căuta să-și câștige doar pâinea ori să-și apere viața. Nu lupta nici pentru cuceriri ori bogății, așa cum fac aproape toți oamenii. Dacă dacii luptau pe parcursul întregii lor vieți pământești, făceau aceasta mai de grabă pentru a nu pierde veșniciea. Scopul lor pe pământ era veșnicia.” (Constantin Virgil Gheorghiu, Poporul nemuritorilor, Ed. Sofia, București-2014, p. 5)

   Teocrația readuce pe Dumnezeu în Sânul Creației Sale, în mijlocul oamenilor religioși! Democrația este o civilizație întemeiată pe sine, pe un umanism luciferic, care a cioplit Chipul lui Dumnezeu din om, urâțându-l prin cosmetica masonică a „egalității, fraternității, libertății”.

   Democrația schițează chipul uman ca într-o imagine ștearsă, conturând cifra în detrimentul cuvântului, înlocuind calitatea prin cantitate fără să aibă criterii de selecție a valorilor.

   Democrația își pune deseori, dacă nu permanent pecetea iluziei, fantasmagoriei (fantasmele Agorei) reclamate demagogic de pătura scursurilor, parveniților, lașilor, vânzătorilor, mișeilor, găsind „țapul ispășitor” pentru faptele lor reprobabile, pentru erorile și omorurile lor fizico-moral-psihice, în omul simplu, curat, religios, omenos, jertfelnic, hristoforic și marioforic.

   Democrația e poarta larg deschisă tuturor relelor și fărădelegilor vulgului și a  politicienilor!

   Democrația populară atinge întotdeauna sufragiul turmei besmetice!

    Paradoxul societății umane creștin-ortodoxe este că nu Elita spirituală naște Conducătorii de Stat, ci populația care produce liderii politici, iar aceștia o conduc sigur la distrugerea socială.

   În materie de democrație mărturisea marele gânditor creștin ortodox Petre Țuțea, „mă bizui pe doi gânditori clasici. Pe Platon și pe Aristotel. Platon susține că sunt trei forme de guvernământ degenerate: tirania, oligarhia și democrația. Aristotel spune că democrația este sistemul în care fiecare face ce vrea. Și eu mă circumscriu părerilor lor.” (321 de vorbe memorabile ale lui PETRE ȚUȚEA, Ed. Humanitas, București-1993)

   Democrația e cel mai puternic dizolvant al credinței, creației, unității morale, familiei, patriotismului, dreptății, adevărului, binelui, libertății, proprietății, vieții, măreției și iubirii ei.

   În democrație, justiția proletară nu împarte niciodată dreptatea, ci permanent închisoarea!

   Democrații nu sunt urmașii marelui filosof get DEMOCRIT, ci otreapele lui Demonocrat!

   În demonocrație, durerea pare, se vrea fără margini, crescând densitatea nedreptăților care îl copleșesc pe omul religios, prin caracterul politicianist, dezumanizant ce provoacă un destin absurd pentru sfâșierea fiilor Națiunii, fiilor Bisericii Mântuitorului nostru Iisus Hristos.

   Democrația este forma de guvernământ proletară în care se realizează profituri fantastice ale sistemului ocult, oligarhic privind livrările fără precedent ale exportului de marfă umană.

   Democrația neofanariotă în Orientul creștin sau nu, este aproape un întreg registru al viciilor la întrecere cu cecitatea voită și complice a Occidentului, precum și a papismului în general!

   Neofanarioții globalismului, în locul sentimentului firesc, înnăscut de dreptate și adevăr al poporului daco-român, au introdus prin sistemul lor ocult, șiretlicul, manipularea, neadevărul. Nu se dezmint nici o clipă, nici un moment ucigaș de înaintașii lor fanarioții sadea ai Fanarului.

   Cei care smulgeau pruncul de la sânul mamei lor, pentru a-l trimite la Constantinopol – la Înalta Poartă – erau satrapii fanarioți. Aceștia erau administatorii pe care sultanul îi trimetea în țările ocupate. Acești fanarioți erau tot ce putea fi mai viclean, mai odios, mai abject și mai detestat pe acest pământ.” (Virgil Gheorghiu, Tatăl meu, preotul, care s-a urcat la cer. Amintiri dintr-o copilărie teologică.Ed. Deisis, Sibiu-2008, p. 103)

   Cauza anomaliei sociale constă în faptul că neomaterialiștii democrato-sociali, neoliberali, neoanarhiști constrâng poporul cu legi și regulamente ce aparțin administrațiilor străine de noi.

   „Mintea miniștrilor liberali e preocupată de un singur lucru: cum să rămână miniștri cât mai mult timp, iar „mintea ciracilor” lor e preocupată de a ajunge cât mai repede la o poziție cât mai bine plătită... „Gândire proprien-au avut niciodată liberalii. Făcându-și o pospoială de studii „prin Piza, Belgia și Elveția”, cu doctoratele în drept câteva săptămâni, „tăind câinilor frunză prin Paris,” unde cu câteva săptămâni înaintea examenelor, se pun sub repetitori ca să învețe pe de rost răspunsurile la întrebări, ei câștigă titluri „fără vreo muncă a inteligenței”, nu judecă, nu gândesc, nu au învățat nimic. Dar cum vin în țară cu „droaia”, toți vor să devină miniștri, membri la Curți, academicieni. Ce să admirăm mai mult la ei, se întreba retoric Profetul nostu Emin: „ignoranța sau tupeul lor?” (C.f. Gică Manole, Mihai Eminescu Despre Dobrogea și Transilvania, Ed. Accent Print, Suceava, 2023, p. 39)

   În teocrație durerea Omului creștin, a poporului se distilează prin suferința imperioasă, acceptată iubirii de Patrie, de Neam și a dragostei de Dumnezeu, de Strămoși, de Străbuni.

   Teocrația este străbătută permanent de un filon religios, eminamente creștin ortodox, inconfundabil, în care Patria, Națiunea (ca Elită spirituală), Poporul, după ce va atinge dimensiunea continuității va lăsa moștenire dăinuirea sa liturgico-evanghelică!

   Creștinismul hristic, apostolic ortodox prin nașterea sa teandrică a format, educat, a înflorit și a rodit în personalitățile cele mai fine, cele mai dotate, cele mai precoce ale societății umane, din care Biserica Sobornicească și-a ales înaltul cler, iar Patria geniile și profeții ei!

   Frumusețea fizico-moral spirituală, irezistibilă, rafinata desăvârșire a Părinților și a Scriitorilor Bisericii au fost permanent pentru Patrie și Popor, Lumina și Flacăra Adevărului revelat al Bisericii Ortodoxe!

   Teocrația este imnul libertății creștinului ortodox mai ales al daco-românului aruncat în malaxorul sfâșietor al democrației proletare ori a celei globalist tehnologizate!

   Teocrația este fundamentul libertății care este Temelia lui Dumnezeu și Stâlpul Omului!

     Teocrația este reflexia metafizică și poetică prin care curge izvorul vieții, expresia esențială a condiției umane aflată în comuniune cu Dumnezeu, cu Maica Domnului, cu întreg Cerul!

   Teocrația este un permanent Apostolat al națiunilor creștine europene care combate toate rătăcirile democrate, sofistic-umaniste ale statelor europene și în special erezia catolică, cea care a îndepărtat pe oameni și popoare de Atotcreatorul și Proniatorul Dumnezeu!

   Liberalismul, ateismul, comunismul, neocomunismul, neoliberalismul sunt mugurii democrației populare, care prin inteligența satanică, ultratehnică, artificială, nu sunt decât un surogat, o înșelare prin care vor să schimbe fața civilizațiilor omenirii printr-o falsă libertate.

 „Este vorba de schimbarea sistemului de gândire al omenirii care aduce în centrul universului omul și nu pe Dumnezeu, mediul prielnic în care s-a dezvoltat masoneria și tot răul politic și social. Prin relativizarea valorilor, masoneria urmărește să te închini unui dumnezeu impersonal, dumnezeul ecumenist. Ecumenismul merge strategic împreună cu globalizarea. Nivelarea tuturor neamurilor, formarea unui guvern și stat unic concomitent cu ecumenismul ce are drept scop formarea unei singure religii care să le unifice pe toate în una – toate duc spre înfăptuirea scopului lor final – înscăunarea noului om, Antihrist.” (Arhimandrit Justin Pârvu, Prolog, în Sfântul Iustin Popovici, „Biserica Ortodoxă și Ecumenismul, Ed.Fundația Justin Pârvu, 2012)

   În societatea românească, observa la vremea timpului său genialul jurnalist Mihail Eminescu, asemănătoare ca două picături de rouă dimineața, căzute pe firul de iarbă, cu societatea atât de bulversată democrat de astăzi, se petrec lucruri deosebit de ciudate, parcă neelucidate...

   „Tinerii cei mai „blegi” , și „mai târzii la minte”, care de-abia s-au strecurat prin școlile secundare, pleacă la studii în străinătate, de unde se întorc „ca vițelul din fabulă, adică mai blegi,” dar cu titluri pompoase și aspirații pe măsură. Acești tineri, care nu-s buni de nimic, au aspirații pe măsura „studiilor” făcute: zestre de 10-20.000 galbeni, deputați, funcții înalte ale statului și, desigur, portofoliul ministerial. Cu asemenea oameni se umplu parlamentul, universitățile, justiția. Fără nici o cultură, dar cu studii la Paris, tinerii aspiră să ajungă oricât de sus.”

   Într-un stat organizat, niciunul dintre ei nu ajungea cineva. Așa că respectivii tineri au intrat în politică, se fac slugi la nu știu ce mărime politică, pentru ca nu peste multă vreme „gașca de partid” îi laudă și-i ridică în slăvi ca pe Mesia, așezându-i direct în fotoliul de ministru!” (Mihai Eminescu, Opere Politice, Ediție integrală, alcătuită și îngrijită de Cassian Maria Spiridon, Ed. Timpul, Iași, 2008, p. 144)

   „În catacombele politicii internaționale, care este, în esența ei, una antihristică, se elaborează savant distrugerea Bisericii, a neamurilor, relativizarea adevărului, parazitismul guvernamental, izolarea individului și controlarea lui până la desființare prin toate mijloacele de propagandă, spulberarea familiei; persoana trebuie să devină tot mai mult o proprietate a guvernului; instalarea unui totalitarism lent care, în cele din urmă, să ducă la subordonarea întregii lumi unui guvern internațional uns de cineva din adâncuri.” (Preot Gheorghe Calciu, Fiți Jertfelnici, Ed. Christiana, București-2012, p.169)

   Dar lumea va dăinui fiindcă prin înomenirea Cuvântului-Fiu Dumnezeu, s-a împlinit cu firea Lui cea omenească toată dreptatea, mulțumind Dreptatea veșnică și desăvârșită a Tatălui Ceresc. Prin zidirea neamului omenesc după chipul și asemănarea lui Dumnezeu, omenirea a primit cea mai înaltă chemare, cel mai mare Dar ceresc al ei care este SĂMÂNȚA Sfântă.

   „Lumea dăinuie fiindcă există Sămânța Sfântă. Sămânța Sfântă e dăinuirea lumii. Lumea dăinuie fiindcă se află în lume aleși și sfinți, care se roagă pentru lume. Lumea dăinuie fiindcă în Cer nu s-a împlinit numărul celor aleși.” (Sfântul Ioan de Kronstadt, Despre tulburările lumii de astăzi, trad. din lb. Rusă de Adrian și Xenia Tănăsescu-Vlas, Ed. Sofia, București-2011, p. 28)  

   17 Mai 2025

     + Sf. Cuv. Nectarie și Teofan

   Tuturor Românilor din România Tainică de Mâine

                           GHEORGHE CONSTANTIN NISTOROIU

  

 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu