sâmbătă, 25 noiembrie 2017

..DATORITĂ EI, ROMÂNIEI...







ŞI DATORITĂ EI, ROMÂNIEI, NU SUNT PE NICĂIERI, NIMENEA

Zi de zi întru drept de a fi murim
puțin câte puțin,
ne subțiem din ce suntem,
din ce în ce subtil, nobil şi util avem,
că vezi tirealesa no! măi no ! trecea vremea şi lumea-ți zice fudulă,
lumea, minunea, lumea nimenea, omenirea-ți zice fudulă: "nenea"
şi lui mândra mea îi zice credulă:
"lelea", că ciuful ciufuleşte lumea
şi nu se vede, că-i minunea,
deşi României cu Românimea mea, e țara mea
şi cu iubiri la înălțimi, chiar şi cu lacrimi,
e numai țara mea, mândra mea
şi datorită ei, al României cu tei eminescieni înfloriți pe alei,
eu şi a-i mei, nu-s pe nicăieri, nu-s ciuf,
că ciuful ciufuleşte lumea
şi nu se vede, că-i minunea-nimeneaa,
deşi viața ni cum nu fu alta mai frumoasă,
mai Hristos, mai iubire la înălțime la românime culme în casă, culme
şi renume anume.

PAVEL RĂTUNDEANU-FERGHETE











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu