miercuri, 29 noiembrie 2017

Cea mai frumoasă...







Cea mai frumoasă parte a sufletului meu

***
Până la ultima picătură am respirat
această unică, limpede, clipă născută în noi,
ţesătură fragilă întinsă peste ochii plini de dor,
văl de lumini, plutind peste fântâna memoriei!
- Mă porţi pe tărâmuri pe care le simt
în inima mea, dintotdeauna,
îmi vorbeşti de aproape şi mă cunoşti,
îmi vorbeşti de departe şi-mi pătrunzi gândul care
mă-nvaluie în ţinuturi îndepărtate,
pe care, cumva, le-am lăsat departe de mine.
La capătul acestei lumi noi, îţi aparţin! - îmi spui, dragul meu.

Cine, cui aparţine? Eşti sigur că-s gândurile tale,
cine le concepe şi cine le simte?
- Nu ştiu, iubito, spun ce simt!
Spune-mi, inimă frumoasă, cine vorbeşte, eu sau tu?
Te regăsesc pe câmpiile pline de zumzet,
în apa lină şi izvorul apelor vii, trăim prin reflecţie!

Ştii cine sunt, caută-mă, acolo, în adâncuri!
- Eşti parte din univers, ştiu, universul tău e vast
şi mă primeşte să fiu o licărire
din oceanul fără margini pe care-l porţi în tine.
Apele tale sunt atât de adânci! - îmi şopteşti.

Fiecare picătură e parte din ocean!
- O porţi în seninul zâmbetului tău,
cerul se va deschide mereu înspre tine,
iar eu voi fi un simplu muritor care te va privi,
ca pe-o zeiţă, cu pasiune şi dorinţă.
Sunt atins de un fulger, am căzut din graţia divină,
cine mă va ridica înspre tine? Mă voi întinde
înspre paradisul pe care-l simt prea departe de mine,
cel lipsit de prezenţa ta, în final eşti tot tu. - îmi spui.

Îmbrăţişez Lumina din Lumina ta, dragul meu!
- M-ai simţit, această Lumină, scrisă în adorare,
lumina care, venind în lume, luminează pe-orice om...
Cu tine fac paşi mai frumoşi,
ca pe nisipul mării în zilele de vară,
sunt călătorul ce-apare în cale şi te priveşte cu nesaţ,
liniştite unduiri de ape adânci eşti,
apa vie din care, dacă vom bea, în veac nu ne va mai fi sete.
Energiile s-au împânzit peste locuri încă nedescoperite.
În această tăcere există un cuvânt de ordine,
oricum aş privi starea mea,
eşti cea mai frumoasă parte a sufletului meu.

 ~o~
IRINA LUCIA MIHALCA








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu