marți, 28 noiembrie 2017

LA MULȚI ANI Ben Todica!





LA MULȚI ANI Ben Todica!

Dragă BENULEEE!
LA MULȚI ANI!
De ziua ta de naștere - 23 Noiembrie, 1952- Noi, cu întreaga Familie
dorim să-ți transmitem cele mai sincere felicitări, sănătate, fericire și
bucurii în mijlocul frumoasei tale Familii.
Dragă Benule, iată că după o viață de muncă ai ajuns și la vârsta de
pensionare, sărbătorindu-ți an de an fericita zi de Naștere. Și pentru că
se apropiu și Sfintele Sărbători - Sfântul Crăciun și Noul An-2018, rugăm
pe Sfântul Dumnezeu să te însănătoșească, să-ți dea putere de muncă,
inmulțirea talentului tău artistic cu care ai fost dăruit din belșug de Ceruri.
Te îmbrățișăm cu drag și iubire, la fel întreaga ta familie căreea te-ai
dedicat cu tot sufletul și truda muncii tale!
LA MULȚI ANI!
Ioan Miclău-Gepianul și Familia sa!
22.11.2017


Frate Ionica tu esti un inger!
am fost transferat acasa unde continui tratamentul si sedintele de fizioterapie pentru inca doua luni - cred. Abia astept sa ma fac bine.
Am suspendat toate activitatile pentru acest timp.
Cu multa dragoste,
Benoni


Sa dus si Steluta noastra Beni,

Frate Pavele,
In comunism omul a stiut cine e, era mai alert
azi nu mai are timp,
ca dovada ca nimeni nu a sarit sa o salveze
- cand se frangea saraca.
Sa strige careva dupa un doctor sau o salvare.
Dovada ca:
“DEMOCRATIA E UN SISTEM DE CREAT ZOMBIS” – eu,eu,eu.

Stela Popescu ca si multi altii e parte din identitatea noastra.

Indurerat,
Ben



- L-ai auzit pe Arsinel? Cica ‘limba noastra e prea saraca…’
- Nu la auzit Eminescu !



Dragă Benule,

Bună Dimineața!
Avem speranța că ești mult mai bine,
pe cale de vindecare. Unde ești acuma Benule,
acasă sau tot la spital?
Te îmbrățișăm cu drag și rugăciune la Dumnezeu pentru
însănătoșire grabnică.
Ionica și Florica
CRINGILA





Dragă Ben, sper că te-ai însănătoșit.Îți doresc tot binele din lume. 
Cu drag,Vasile Menzel


Multumesc draga Maestre Vasile Menzel!
Imi continui ce-alalta jumatate de tratament acasa in pat unde e ,mai ieftin decat spitalul (o zi 3000.00 de dollari).
Te urmaresc cu bucurie ca putini ati mai ramas. 

Cu voi... 
va dispare si Romania Noastra.

Fii mereu tanar,
Ben Todica



Ming Ming era cu tine si tu cu China, frumosilor!
ANCA


Hallo Beno! Am primit vestea despre accidentul tau. Sint foarte ingrijorat in ce priveste sanatatea ta! Eu iti doresc ca sanatatea ta ca si vindecarea complecta dupa acest accident greu. Eu am avut un deranjament la internetul meu mai mult de o luna.In momentul de fata nu functioneaza normal Eu iti doresc multa sanatate si un salut intregii Familie tale! Un prieten sincer din fosta noatra Patrie! Josef .
Thank you my dear friend! I love you Josef !


Oooh, cat ma bucur de semnul tau, draga Ben! Eram ingrijorata de tacerea ta, dar asteptam cuminte revenirea. Multa sanatate si numai bucurii!
Te imbratisez, cu mult-mult drag!
Sper ca macar in prag de sarbatoare cartea mea sa fi ajuns acolo, la tine.
O zi frumoasa de sarbatoare!
Irina



Stimate domnule Ben Todica, 
o tacere apasatoare s-a asternut peste noi de cand nu mai dati nicio veste despre zbuciumul dvs. cotidian.
Sper ca nu s-a intamplat nimic deosebit. Sper sa fiti bine sanatos si bine dispus ca intotdeauna si numai un mic ragaz pe care vi l-ati propus si il meritati pe deplin sa ne fi intrerupt pentru moment calatoria prin  iuresul evenimentelor culturale pe care ne-o daruiti cu generozitatea ce va caracterizeaza..
Am citit cu placere reflectiile dnei M. Gurza despre sufletistul  roman Ben Todica si m-am bucurat . Acolo unde sunteti sa va bucurati de frumusetile vietii asa cum stiti sa o faceti, iar bunul Dumnezeu sa aiba grija de sanatatea si sufletul dvs.
Va imbratisez cu drag, 
un admirator al dvs.,
NM.



Buna dragilor! Ieri am iesit din spital unde am fost o luna de zile internat. La serviciu am ridicat o tona de bare de fier cu o ranga si nu am realizat decat a doua zi ca am zdrobit inelul 5 si 6 din coloana vertebrala si am intrat in dureri groaznice. Acum sunt acasa unde voi continua tratamentul cu medicamente si fizioterapie pentru inca doua luni. Deci sunt legat la pat. Calculatorul nu vrea sa se deschida deci nu pot comunica cu nimeni inca. Probabil ca intepeneste daca nu-l deschizi o perioada mai lunga de o luna. Nu-mi ramane decat sa orbecai prin intuneric pana il repar. Sper ca sunteti cu totii bine. Cu mult drag si dor, Ben



Ce ma bucur sa aflu despre tine si ca esti acasa. Ne imaginam tot felul de lucruri f. rele. Bine macar ca esti intreg. Problema cu spatele nu e niciodata buna. Iti tinem pumnii sa te dregi cat mai repede. Noi putem sa te astutamam, iar computerul se va repara...
Multa sanatate,
Ileana si Jerry


Mult iubite Maestre Ben Todică,
Viața noastră și a Dumneavoastră se compune din  dăruire și entuziasm. Ordinatorul s-a blocat de la multele mesaje la care nu ați răspuns.
Intenționat am lăsat mai la urmă spre a vă felicita pentru eroismul făcut. Să nu aveți nici o grijă, iubirea lui Dumnezeu și a noastră către Dumneavoastră vă va face din nou Leul cel puternic care îmbucură milioanele de români.
Vă îmbrățișăm cu mult, mult drag și rugăm pe Domnul, din toată inima să vă ajute să vă faceți și mai repede bine, decât au zis medicii.
Multă sănătate și mult respect și prețuire din partea mea și a Românilor pe care îi cunosc,
Melania Rusu Caragioiu


Frace Benule,

Susțineri de ÎNSĂNĂTOȘIRE,
de la Prieteni.



Dragii Noștrii,
Prin acest gând bun doresc să împlinesc rugămintea
prietenului nostru Ben Todica din Melbourne, care recent
a avut un accident grav la locul de muncă, după care va necesita
un timp oarecare pentru refacere și reîntoarcere la locul de muncă.
Rugămintea lui este a fi înțeles, iar e-mailurile sau articolele trimise
de D-Voastră neprimind un răspuns, să nu Vă supere, ci împreună
să ne rugăm la Bunul Dumnezeu să-l vindece cât mai grabnic.
Cu ales respect - Ioan Miclău Gepianul
18.11.2017


Bună Gimineața!
Frace Benule, prietenii adevărați,
te vor cât mai repede însănătoșit!
Cu drag și frăție,
Ioan din Cringila
Uite, nici ”Ștefan cel Mare” nu te uită!

Ioan


O ZI BUNĂ,  FRATE IOANE...
AȘA FACEM NE VOM RUGA PENTRU MINUNATUL BEN TODICĂ.

„ DOAMNE ÎNDREAPTĂ-ȚI FAȚA CĂTRE DOMNUL BEL TODICĂ ȘI ÎN NUMELE DOMNULUI NOSTRU IISUS CHRISTOS FIERBINTE TE RUGĂM VINDECĂ-L CÂT MAI REPEDE !
ÎN NUMELE DOMNULUI NOSTRU IISUS CHRISTOS ȘI AL MAICII DOMNULUI TE RUGĂM BUNULE PĂRINTE CEREESC REDĂ-I SĂNĂTATEA DOMNULUI BEN TODICĂ, UN ROMÂN BUN, ȘI UN CREȘTIN BUN ! AMIN ! CU TOȚII TE RUGĂM, DOAMNE !
UMILUL TĂU ROB ȘI SLUJITOR, ȘTEFAN


BENULE,
Prietenii nu te uită!



Dragă prietene,

Îmi pare foarte rău ce I s-a întâmplat domnului Ben Todică.Vă rog să-i trasmiteți sănătate și ne rugăm lui Dumnezeu să se fac bine.Cu prietenie, Al.Florin Țene



Domnule Miclău,

Vă mulțumesc pentru știre.
Bunul Dumnezeu să-i poarte de grijă
dragului nostru Ben Todică,
pentru a fi cât mai grabnic în mijlocul
familiei dragi, al colegilor de breaslă,
al vecinilor, al prietenilor și al românilor.
Cu urări de sănătate,
Ionel Iacob-Bencei



Bună Gimineața!
Frace Benule, prietenii adevărați,
te vor cât mai repede însănătoșit!
Cu drag și frăție,
Ioan din Cringila



Bădie,
Nu este o veste bună, mai ales că ne pregăteam să-l sărbătorim de ziua lui.
Transmiteți din partea noastră, intreaga dragoste și Bunul Dumnezeu să-l ocrotească.

Cu tristețe și cu o lacrimă,
Mariana



Stimate domnule Ben Todică,
Am aflat trista veste de la domnul
Ioan Miclău. Nu pot decât să vă urez
însănătoșire grabnică și să reveniți
la ocupația dv. nobilă.
Nădejdea este Tatăl;
Scăparea este Fiul;
Acoperământul este Duhul Sfânt.
AMIN!
Cu rugi la bunul Dumnezeu,
Ionel Iacob-Bencei



Multa sanatate, batrane lup de mare!
Nu uita că "Romanul are şapte vieţii/ în pieptu-i de aramă!"
Sa auzim numai şi numai de bine!
Cu gandul mereu la tine,

Theodor Răpan


NB Ca sa nu te plictiseşti, io-te, iti trimit aici, in attach, oarece productiune lirica - EXIL DE VOIE! Octave... Cu ilustraţii color de Sorin Iosub! Pe 7 Dec. a.c., la Biblioteca Naţionala a Romaniei, in contextul vernisajului său, mă dau in spectacol! Sa-mi ţii pumnii!
Aceasta nouă carte e caldă, caldă... precum boala ta!
Hai, fruntea sus! Nu te lăsa!



Ne pare tare rau , dar totul va fi bine ..
Suntem alaturi si gandurile noastre bune sigur vor ajuta.

Curaj si succes !
Puiu Popescu



Iubite Maestre  Ben Todică,
Însănătoșire grabnică !  Vă scriu despre această descoperire, deși nu aveți nevoie de ea , fiind pe drumul cel bun al recuperării prin odihnă
Doamne ajută !
Cu mult drag și prețuire,
Melania Rusu Caragioiu



Iubită Doamnă Viorica Popescu,  Vă mulțumim mult. Domnul Ben Todică merge spre bine. Eu sunt interesată pentri o afecțiune la genunchiul drept.  Voi redirecționa acest articol salutar,
Cu mult drag și prețuire,
Melania Rusu Caragioiu



Dragă Ben,
Bine-ai venit!
Crezi că vei fi O.k pentru Duminică 3 dec. (masa tovărășească) și pentru emisiunea din 9 dec. ?

Please advise.
Cu cele mai bune urări,

JOHN




Draga John,
Nu pot sa ma pronunt inca, insa fii te rog pregatit, sa ma inlocuiesti.
De masa nici vorba. Sunt tot la pat.
Salutul meu tuturor!
Indatorat,
Ben





LA MULȚI ANI Ben Todica!












3 comentarii:

  1. La multi ani frumosi si fericiti, cu multa sanatate, bucurii si clipe frumoase, de neuitat, alaturi de cei dragi, draga Ben! Ganduri de lumina, de bine si senin!
    Te imbratisez,
    Irina Lucia Mihalca

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc stimata doamna Irina Lucia Mihalca. Sunt momente in vata omului in care un gest ca al dumneavoastra e pahar cu apa vie. Recunoscator, Ben Todica

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ,multi ani si doresc sa ne vedem cu bine in Ciudanovita locul unde am copilarit .!
    petru Benoni de la blocul A din Ciudanovita.1

    RăspundețiȘtergere