miercuri, 13 decembrie 2017

Fulg de nea (Cu drag, pentru Eva)








Fulg de nea

(Cu drag, pentru Eva)



Astă noapte, când dormean

Mi-a bătut un fulg în geam,

Slab, stingher şi abătut

Abia de l-am auzit.



Am deschis într-o clipită

Fereastra mult aburită

Şi-am întins degrabă mâna

să-i încălzesc inima.



Fără să mă stăpânesc

I-am spus iute că-l iubesc,

Dar el mic şi chiar timid

De îndată s-a topit.



Transformat în lacrimă

Mi-a răspuns cu multă stimă:

Fată dragă, din poveşti

Încântat de mă iubeşti,



Însă pentru tine iată

Pe Domnu-L rog îndată

Să-i trimită pe fraţii mei

Să te bucuri mult de ei.

—————————————

Vasilica GRIGORAȘ

Vaslui

12 decembrie, 2017
https://gradinaculecturi.wordpress.com/2017/12/12/vasilica-grigoras-fulg-de-nea/









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu