duminică, 18 octombrie 2020

EMINESCU...DIN MORMANT !!

 



EMINESCU...DIN MORMANT !!

"Mesajul" lui Mihai Eminescu către poporul român, dincolo de mormânt...

 

~*~

A fost odată ca-n povești

A fost, de-ar mai fi iară

Din neamuri tracice, regești

O prea frumoasă țară

Și era una pe pământ

Și mândră-n toate cele

Cum e icoana unui sfânt

Și Luna între stele

Mă doare-n suflet, când privesc

La tot ce se întâmplă

Și în mormânt mă răsucesc

Și cuie-mi intră-n tâmplă

Eu nu mai simt miros de tei

În viața mea postumă

Nu văd nici vajnici pui de lei

Doar mucegai și humă

Luceferi nu mai strălucesc

Când țara e o rană

Copiii mamele-și bocesc

Că n-au în blide hrană

Cântat-am graiul românesc

Această dulce limbă

Dar astăzi, cei ce-o mai vorbesc

Prin alte țări o schimbă

Degeaba le-am lăsat cu dor

O "Doină", să tresară

Trecutul nu e viitor

Și viața li-i amară

Nici harta nu-i ca-n alte dăți

Din Nistru până-n Tisa

Moldova-i astăzi jumătăți

Cât rău făcutu-ni-s-a

Degeaba scris-am eu scrisori

Din vremuri de urgie

Și m-am rugat de-atâtea ori

Mai bine să vă fie

Avut-am piatră la hotar

Și-n țara noastră singuri

Cules-am holde din brăzdar

Acum n-aveți nici linguri

O, biet popor român sărac

Cu-o țară prea bogată

Tu vino-i răului de hac

Să nu ți-o vândă toată

Și dă-i afară pe străini

Cu toți îmburgheziții

Să nu-ți mai fie-n alte mâini

Guverne și poliții

Cu trupe de comedianți

Numindu-le partide

Sunteți românii emigranți

Din Rai în țări aride

Pierduta-ți banii țări-n vânt

Și-i goală visteria

Mai dați și ape și pământ

Și vindeți Romania

Mihai Viteazul v-a lăsat

O țară mai rotundă

Voi azi ați scos-o la mezat

Străinii vă inundă

Aveți întinsul Bărăgan

Și nu aveți o pâine

Aveți și turme de ciobani

Dar duceți vieți de câine

Aveți bogații munți Carpați

Și dulcea Mioriță

Păduri de brazi, ce vă sunt frați

Și flori în poieniță

Aveți o deltă ca-n povești

Vedeți să nu v-o fure

Atâtea ape, atâția pești

Și nu mâncați nici mure

Nici vii pe deal nu mai zărești

Livezile se-uscară

Când mărul Țării Românești

Se-aduce de afară

Nu vine Mircea cel Bătrân

Nici Ștefan de la Putna

Să vi-l alunge pe păgân

Când voi lăsat-ați lupta

Albastrul cerului senin

Se-ntunecă mai tare

De-atâta nouri de venin

De-atâta delăsare

Nu voi a vă-nvăța de rău

Ci-ncerc a vă-nțelege

De ani și ani cădeți în hău

Nimic nu vă mai merge

Rușine să vă fie-n veac

Că v-ați uitat străbunii

De parcă n-ați fi pui de Dac

Ci rude-ați fi cu hunii

Lăsați pe-ai voștri guvernanți

Să vă înece-n smoală

Să fiți doar simpli figuranți

În țara voastră goală Vezi mai puţin

 

~*~

/ MIHAI EMINESCU



https://www.facebook.com/romaniaefrumoasaoficial/photos/mesajul-lui-mihai-eminescu-c%C4%83tre-poporul-rom%C3%A2n-dincolo-de-morm%C3%A2nta-fost-odat%C4%83-ca/2469657409972352/



COMENTARII:

 

Felicitari Domnului Valcu Mircea pentru analiza putin cam  trunchiata, dar care ne spune totusi ca   Romania are nevoie de o noua REVOLUTIE care sa nu fie condusa -il citez exact pe Domnia sa -"de evreime si slugile lor,  ca din  1989 si pana azi, ci de un roman adevarat" -am incheiat citatul!

 

Domnia sa greseste numind "revolutie" LOVITURA DE STAT  din dec. 1989  pusa la cale de "Marile Puteri"- eu le zic adesea "putori" vinovate de crime si sclavie-,  dar  executata de generalii Armatei si Securitatii Romaniei-  toti tradatori de Tara si Neam!

 

REINTREGIREA , SUVERANITATE, INDEPENDENTA SI SALVAREA ROMANIEI DE LA DEZINTEGRARE CA STAT SI SALVAREA POPORULUI ROMAN DE LA DISPARITIE CA NEAM SE POT REALIZA ACUM NUMAI SI NUMAI CU INSTAURAREA DICTATURII MILITARE SUSTINUTA NECONDITIONAT DE POPOR CHIAR SI CU ARMA IN MANA!

 

Pentru tematori-adica lichele-; daca in dec. 1989 a fost "justificata" lovitura de stat cu incalcarea legii si CONSTITUTIEI TARII nu vad nici un motiv ca acum dupa ce  Romania a fost dezarmata, jefuita dezorganizata, antagonizata, indatorata, depopulata masiv, si transformata in  "colonie" sa  nu fie justtificat UN ACT DE FORTA MAJORA PENTRU "SALVAREA TARII"!

 

SISTEMUL SOCIAL ORICARE AR FI EL, CA SI CREDINTELE RELIGIOASE,  TREBUIE SA SE SUBORDONEZE TOTAL SI NECONDITIONAT STATULUI SI NU STATUL SA FIE  "JERTFIT" DE DRAGUL LOR!  LUATI DECI AMINTE LA ACEASTA "ZICERE" CARE TREBUIE SA NE FIE LITERA SI DE EVANGHELIE SI DE CONSTITUTIE!

 

Treziti-va generatii dezorientate! Treziti-va si "SALVATI TARA" urmand  fara teama indemnul eminescian "La arme"!

 

Pentru si lasi, globalisti, regalisti - si ei tot tradatori de tara si neam- securisti care au practicat politia politica si activitii indobitociti; va intrebati de ce francezii au si acum ca Imn National pentru vecie "La Marseillaise"!

 

Virgil Ciuca

New York

18 oct.2020

 

 

De geaba latru eu la Lună de câțiva ani despre diistrugerea și cucerirea României fără război, că românii noștri, și mai ales  „analiștii” nu dau mesaje decât despre Trumpf, Covit 19 și nu-i intresează despre situația nenorocită din România. Am scris și mai susțin că în România ar trebui o nouă revoluție, dar să nu fie condusă de evreime și slugile lor, ca din 1990 și până astăzi, ci de un român adevărat. Dar unde să găsești un asemena român? Pentru că nu există! Toți sunt pupători în... , apți pentru a-i turna pe cei care încearcă sau gândesc o eliberare.

Suntem un popor de lași și turnători! Asta este! Aceasta este gena noastră! Gândiți-vă că la începuturi am fost „pelasgi, apoi ne-am restrăns și am devenit traci, după care iar ne-am restrăns și am devenit daci, ca din nou să ne restrângem și să devenim România mare, după  care ne-am ciuntit și am devenit România de astăzi, iar după noua Constituție care va fi, ne vom transforma în provincii autonome economic, apoi politic, și în ultimă fază vom fi alipiți la statele limitrofe.” Și toate astea datorită - repet - a genei noastre, de milenii!

Acesta-i adevărul pe care îl văd eu.

Mircea Vâlcu-Mehedinți

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu