joi, 26 octombrie 2023

ADRIAN GRAUENFELS - Situații de război ( absolut adevărate )

 



Situații de război ( absolut adevărate )

 

 

~*~

 

Ieri seară alarmă la noi și bubuituri f aproape, trei răniți am aflat mai târziu... blocul avariat și declarat nelocuibil

Când e alarmă coboară la noi tot felul de locatari dubioși de la etajele de sus care nu au unde să se adăpostească

pe unii nici nu-i cunosc... vin si intră la noi ca la ei acasă. Lăsăm ușa deschisă ca să nu bată isteric.

Nici noi nu avem adăpost .. dar se simt in siguranță la parter. Dau buzna și se așază  într-un colț cele 3-4 minute

până se oprește alarma. Toți stau cu nasul în telefon căutând informații. Apoi pleacă fără un cuvânt.

Scena s-a repetat acum câteva zile de patru ori la rând seara.

 

ce situație....ce popor are astfel de revelații?

 

Și nu , nu e frică , suntem doar în depresie, NU EXISTA  viitor aici.

AG

 

 

 

~*~

 

tu îmi mărturisești

toate nenorocirile

mă consideri fiabilă

 

îmi interzici non-verbal

să plâng, îmi pui mâna

pe gură, nu este nevoie

 

să exprimi, știu ce ai de

spus, îmi șuieri la ureche

altor femei le spui că sunt

 

frumoase, foarte talentate

perfid, îmi dai acces la orori,

mă faci să cred că nu este

 

nimic anormal, că sângele

este făcut să curgă și ochii

se țin în palmă, protejați de

 

degete rupte, de ligamente

încrucișate istovite în luptă

tu mă consideri fiabilă, dar

 

celelalte femei îmi râd în față.

 

mirosul de cadavre este purtat

de vânt, aștept pe o grămadă

de oase cu telefonul în mână

 

îmi dau seama că sunt singură

aș putea să plâng, încerc să-mi

dau drumul, dar nu iese nimic

 

o pisică oarbă îmi dă târcoale,

nu te vad, este prea mult fum,

departe cineva vorbește tare

 

~*~

Cerasela TOFAN










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu