luni, 23 octombrie 2023

MARIAN ILIE - A aparut Revista CERVANTES (spicuim)

 



Atasăm  apariţia recentă a revistei şi lista celor care

au apărut în revistă  ca şi PERSONALITATEA LUNII    în decursul timpului.

Vă ofer cadou  un poem personal:

 

Eram sau sunt

 

Sunt un zilier cu patos proletar

Şi sapa pe ogorul poeziei

Cu o silabă îndemnând spre stele

Cu alta îndesând cutia milei

 

Şi se făcea că am murit de mult

Plutind într-un tărâm gol şi strident

Şi nici acolo nu-mi găsisem rostul

Iar morţii mă priveau adiacent

 

Sunt un  zilier pe trenurile foamei

O foame de cuvinte transparente

La capăt împiegatul fără vină

Mă chestioneaza şi îmi ia amprente

 

Căci  par un infractor plecat cu trenul

Într-un vagon de mult sacrificat

Străin de cer şi frate cu infernul

Un mort frumos, tăcut şi educat…

 

~*~

George TERZIU

 




















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu