miercuri, 8 august 2018

Vasilica Grigoraş – Vals milenar - Să nu taci iubirea mea – Visule, pe mine, mă… – Haiku – CHEIA SOL (gogyoshi)




Vasilica Grigoraş – Vals milenar

la îmbrăţişarea
dintre pământ şi apă
văzduhul plin de miresme
într-o interesantă simbioză
ciudăţenia amestecată
cu banalul, blândeţea şi candoarea
toate într-un cor
tonalitate guturală
presărată cu voci
zbârlite, scârţâietoare
ca uşile neunse
dar deloc neplăcute
parcă-mi zâmbesc ghiduş
străduindu-se
să fie respectabile

privesc în zare
spre piscul muntelui
din copaia căruia
soarele-şi răsfrânge
razele aurii
blând curgătoare
şi-mi inundă irişii

licurici matinali
împestriţaţi de-aromele
şi nuanţele serafice
ale florilor sălbatice
şi clorofila algelor
se rostogolesc făţarnici
copii năzdrăvani
în tangajul mării

muntele semeţ
şi marea adâncă
se leagănă în pas
de vals milenar
contopindu-se subtil
până la măduvă
într-o aură palpabilă

*



Vasilica Grigoraş – Să nu taci iubirea mea

pe tăpşanul înalt
din ungherele adânci ale sufletului
o mogâldeaţă răsărită
din câmpuri de lavandă
mai tânără decât primăvara
mai veselă decât râsul
mai fragedă decât tinereţea
în goană după fluturi
aureolată de un vis viu şi fluid
fără nicio avertizare
îmbracă roba
unei iscoade exotice
cioplitoare iscusită
a leagănului zăpezilor troienite
de fructul pasiunii
într-un fundal perlat
mici unde străvezii
mustesc fierbinte
în iureşul gândului slobozit
spre căutarea luminii
din arcada-mi încercănată

mulţumesc răsărit
de tresărire inedită
şi te rog
să nu taci iubirea mea


*



Vasilica Grigoraş – Visule, pe mine, mă…

Visule, cu coamă albă
ce te zbengui prin eter
caută-mă
zăreşte-mă
priveşte-mă
şi-adie-mă
unduieşte-mă
pluteşte-mă
cu foc doineşte-mă
trezeşte-mă
şi alintă-mă
îmbie-mă
apoi voiniceşte-mă
duios zoreşte-mă
în braţe doreşte-mă
şi iubeşte-mă
pe creasta lunii
din vârful falnicilor brazi
îmbătaţi de zefirul lin
al orgii de mătase
din castelul
inimii înrourate
şi îngenunchiază-mă
să aduc slavă
şi mulţumire Domnului


*



Vasilica Grigoraş – Haiku

paşi-n depărtare –
păianjenii prin colţuri
şi greieri la geam


*



Vasilica Grigoraş – CHEIA SOL (gogyoshi)

Când podul iertării
este sfărâmat
de bezna nopţii
dispare cheia sol
din glasul iubiri

~*~






https://gradinaculecturi.wordpress.com/2018/08/06/vasilica-grigoras-vals-milenar/
https://gradinaculecturi.wordpress.com/2018/08/07/vasilica-grigoras-sa-nu-taci-iubirea-mea/
https://gradinaculecturi.wordpress.com/2018/08/07/vasilica-grigoras-visule-pe-mine-ma/
https://gradinaculecturi.wordpress.com/2018/08/06/vasilica-grigoras-haiku-30/

https://gradinaculecturi.wordpress.com/2018/08/04/vasilica-grigoras-cheia-sol-gogyoshi/









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu