joi, 7 mai 2015

Măiestrie


Draga Benoni,
iti multumesc pentru materialele pe care mi le-ai trimis, acum si alta data. Intotdeauna le citesc cu placere. La unul din ele am facut si un comentariu. Sunt impresionata de legaturile apropiate care exista intre romanii din intreaga lume, de eforturile pe care le fac pentru pastrarea si dezvolarea limbii romane.
A trecut si ziua de l Mai, ziua muncii. Voi cum ati sarbatorit? Noi am sarbatorit aici, acasa, in jurul unui gratar si a unei beri, doar noi doi si mamica.
Iti trimit alaturat poze cu munca mea din ultimul timp. Este vorba de sticle si vaze decorate in mai multe tehnici. Mi-ar place daca ai avea timp si ti-ai spune parerea. Urmeaza sa le pun pe internet, sa le vada si altii.
Iti multumesc.
Doina




Tu le pictezi pe dinafara sticlei sau pe dinauntru?
SUNT SUPERBE!




Tu esti foarte talentata! Sunt foarte frumoase!!!










Ma bucur ca ti-au placut obiectele pictate de mine. Sunt pictate pe dinafara, altfel nu se poate. Tehnica este a decupajului, combinata cu pictura cu vopsele acrilice si vopsele pentru vitralii. Am si obiecte pictate doar prin tehnica vitraliului. Totul depinde de fantezia fiecaruia, de indemanare, de starea in care ma aflu cand lucrez, de obiectul pe care il lucrez. Am deprins aceasta tehnica in timp, furand tainele de la alti artisti, care au expus lucrari pe la targuri, pe la alte magazine. Obiectele mici care se vad in poze, sunt lumanari facute tot de mine, in vase pictate de mine. Ideea este sa dau viata unor obiecte care, altfel, vor ajunge la gunoi. Sticlele sunt cu atat mai frumoase cu cat sunt mai vechi, avand forme mai interesante. 




Ceea ce fac eu are triplu scop: de ecologizare, de a da alt scop unor obiecte si de a crea obiecte decorative pentru a infrumuseta casele oamenilor.
Daca as putea, v-as trimite si voua, sa vedeti cum arata in realitate.
Cu drag,
Doina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu