luni, 25 septembrie 2017

Curmalele – un fruct extraordinar







Incredibil – o singură curmală cauzează un proces ireversibil în organism
curmale
Alimentându-ne doar cu curmale și apă, avem posibilitatea de a supraviețui ani întregi.
Curmalele – un fruct extraordinar, care în multe țări este descris drept unul ce întărește sănătatea și prelungește viața. Se spune că în China există un grup de oameni centenari, ce au ca aliment de bază curmalele. În orice caz, aceste fructe sunt foarte folositoare și se recomandă a fi consumate în loc de dulce.
Și pe lângă toate, ele au și proprietăți curative. Doctorii au stabilit că scăzuta cantitate de zahăr în sânge provoacă un simț considerabil de foame, însă după consumul  doar a câtorva curmale, foamea va dispărea. Astfel, organismul va fi îndestulat cu o cantitate mică de mâncare, ceea ce va preveni abuzul de alimente și afectarea stării sufletești.
Acestea conțin 23 tipuri de aminoacizi, care nu se găsesc în majoritatea altor fructe. La fel, curmalele sunt bogate și în triptofan de aminoacizi, care este foarte important pentru funcționarea optimă a creierului și menținerea unei stări psihice normale, îndeosebi pentru persoanele in vârstă.Triptofanul transformă procesul de îmbătrânire în unul mai lent. Acesta permite într-o oarecare măsură întreruperea procesului de îmbătrânire a celulelor. Adițional, datorită triptofanului, curmalele au acel efect ușor calmant și somnifer.
Pe lângă triptofan, curmalele conțin și alt aminoacid – glutamic, care împiedică arsurile din cauza nivelului ridicat de suc gastric. Seleniu – scade riscul îmbolnăvirilor cancerigene, întărește sistemul  imunitar și reduce riscul îmbolnăvirilor cardio vasculare.
Datorită combinației cantității enorme de zahăr (glucoză și fructoză(26-55%), care se asimilează rapid de organism) cu vitamina B 5, fructele palmierului de curmale au proprietatea nu doar de a ține satul, ci și de a recupera forța fizică, energie și prospețimea creierului și a nervilor.
Ca și majoritatea produselor alimentare de origine vegetală, curmalele nu conțin colesterol. Valoarea energetică pentru 100 gr. a parții comestibile a fructelor – 142-274 calorii, ușor uscate – 340 calorii. Curmalele conțin de la 40 până la 77,5 componente uscate. Acestea au puține calorii deci consumați-le fără griji în loc de dulce și nu veți avea probleme cu cântarul.
Specialiștii susțin ca  10 curmale în zi sunt deajuns pentru a asigura nevoia zilnică de magniu, cupru, sulf și jumate din fier, o pătrime din nevoia de calciu. Astfel consumând doar  curmale și apă poți trai câțiva ani.
Medicina contemporană și-a îndreptat atenția către acest fruct drept obiect de studii îndelungate, cercetări științifice datorită căreia au fost descoperite beneficiile acestui produs.
Printre care:
·         Curmalele nu reprezintă o cale de transmitere a anumitor bacterii, microbi și paraziți dăunători sănătății;
·         Curmalele conțin substanțe care nimicesc bacteriile dăunătoare din organismul omului;
·         Curmalele – leacul și mâncarea perfecta pentru cosmonauți și mult mai folositoare decât caviarul;
·         Curmalele conțin substanțe ce contribuie încordării puternice a mușchilor  uterului, ceea ce simplifică procesul de naștere la femei, făcându-l mai rapid și mai puțin dureros;
·         Curmalele conțin vitamina A care îmbunătățește vederea;
·         Datorită vitaminei B, curmalele sunt folositoare pentru funcționarea și  dezvoltarea normală  a sistemului muscular;
·         Curmalele îmbunătățesc pofta de mâncare.
Se recomandă consumul curmalelor în următoarele cazuri:
·         La stresuri mentale. Se consideră ca curmalele uscate influențează pozitiv  asupra creierului, mărind productivitatea lui cu 20% si mai mult;
·         La epuizare și oboseală fizica.Doar peste jumătate de oră dela consumul curmalelor chiar și către o persoană supra obosită se întoarce puterea și  energia;
·         La bolile cailor respiratorii;
·         La bolile cardiovasculare, datorită conținutului înalt de kaliu;
·         La anemie;
·         La prevenirea îmbolnăvirilor stomacului și intestinelor;
·         La mărirea cantității spermei la bărbați;
·         La impotență;
·         La rău de mare;
·         La răceală;
·         La prevenirea pierderii sarcinii;
·         Pentru fortificarea pereților capilarelor;
·         Pentru îmbunătățirea sistemului digestiv;
·         Pentru îmbunătățirea vederii;
·    Pentru fortificarea circulației sangvine, și scăderii tensiunii arteriale;
·         Pentru scăderea efectului secundar al antibioticelor;
·         Pentru îmbogățirea laptelui matern cu vitamine;
·         Pentru stoparea sîngerării gingiilor;
·         Pentru micșorarea probabilității formării chiagurilor de singe;
·         Pentru lecuirea amețelilor provocate de bolile urechii interne;
·         La sindromul premenstrual al femeilor;
·         La reglarea conținutului de zahăr în sânge;
·         La eliminarea din organism a ionilor de metale grele;
·         La micșorarea riscului de formare a cancerului al pancreasului.

Sursa: Prof. Valentina Lupu













Un comentariu:

  1. Numele meu este Mariana Diego. Aceasta este o zi foarte fericită a vieții mele datorită ajutorului pe care mi l-am oferit dr. Jungunu pentru a mă ajuta să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui de magie și dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căutam un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.Jungunu pe Internet, mi-a spus cum a ajutat atât de mulți oameni să se recupereze fostul lor ajutor Ajută la stabilirea relației și a face oamenii fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și apoi i-am căutat ajutorul, dar spre marea mea surpriză mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sărbătorește pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua să depun mărturie pe Internet deoarece dr. JUNGUNU este într-adevăr un adevărat vrăjitor. NEVOIE AJUTAȚI CONTACTUL DOCTOR JUNGUNU ACUM prin e-mail: drjungunusolutionspell@gmail.com sau WhatsApp + 233570528416
     El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta. Și este, de asemenea, perfectă în
    1 vrăjitorie de dragoste
    2 Win Ex înapoi
    3 Frumoasă a uterului
    4 Vraja promovării
     5 Vraja de protecție
    6 vrăji de afaceri
     7 O vrajă bună de lucru
    8 Vraja casei de loterie și spell de curte.

    RăspundețiȘtergere