luni, 1 iulie 2024

Ioan MICLĂU-Gepianu - Din câte știu și îmi aduc aminte…

 


Din câte știu și îmi aduc aminte…

 

de Ioan MICLĂU-Gepianu,

Australia

 

 

~*~

 

Din câte știu și îmi aduc aminte,

Pe omul cel cuminte,

Eu niciodată n-am batjocorit;

Dar mă-ntristam, nemulțumit,

De omul care minte

Și-atuncea eu mă certam în gândul meu,

Așa, fără cuvinte.

Căci toți suntem plagiatori

Ai vremilor trecute,

Căci toate vin precum un nor,

Le intuim și zicem noi că-s aprior gândite;

Și eu iubesc prezentul și-am sincerul meu dor

A fi alături de cei ce intuie și-aleg mai drept

Un Viitor!

 

~*~

21/05/2024







COMENTARII:

A mai aparut si in:

https://ebibliothecaseptentrionalis.wordpress.com/2024/06/28/din-cate-stiu-si-imi-aduc-aminte/#more-77624






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu