luni, 13 aprilie 2020

Adrian Păunescu - "Si ce-ar fi dacă, Într-o zi blestemată Ne-am îmbolnăvi cu toții Deodată?"





Si ce-ar fi dacă, Într-o zi blestemată Ne-am îmbolnăvi cu toții Deodată?


~*~

Si ce-ar fi dacă,
Într-o zi blestemată
Ne-am îmbolnăvi cu toții
Deodată?
Si medici, si pacienți,
Si părinți, si copii?

Ce-ar fi, ce-ar fi
Dacă, brusc,
Ne-am îmbolnăvi,
Dacă n-ar avea
Cine pe cine să mai trateze,
Bandaje și paranteze?

Ce-ar fi dacă,
În urma dreptului legitim
De a ne îmbolnăvi,
Chiar ne-am trezi,
Că ne-am îmbolnăvit
Și n-avem cui ne adresa,
N-avem pe cine chema?

Ce-ar fi dacă,
Într-o zi blestemată
Ne-am îmbolnăvi
Cu toții
Deodată?

Miroase-a carantină peste veac,
Bolnavii sunt chemați să se supună,
la încercarea ultimă,comună,
să li se spună: nu mai aveți leac.. ”


~*~

“Bolnavi unanim” de Adrian Păunescu










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu