luni, 20 aprilie 2020

Melania Rusu Caragioiu - DOAMNE, OCROTEȘTE-NE SPIRITUL




*DOAMNE, OCROTEȘTE-NE SPIRITUL


~*~

Doamne, gândindu-mă la ziua de azi
Aflu că m-ai ocrotit pentru viitor de sărăcia gândirii,
Că mi-ai dat speranța că puținele mele bunuri vor fi bine folosite,
Că mi-ai împăcat cugetul ferindu-mă de înșelăciunea celei. care voia să mă atragă în prietenia ei îndoielnică,
Că n-am primit nici măcar un răspuns de la cel care trebuia să-mi răspundă,
Dar eu mă simt bine, clară și mulțumită,


Căile tale  Doamne, îmi sunt deschise,
Rugăciunile mă așteaptă să le găsesc în carte.
Speranțele stau înșirate precum rândunelele gata de zbor
Inima mea tremurătoare este la locul ei,
Mâna mea, încă, mai poate să îți scrie.


Doamne, atât de multe sunt binefacerile tale asupra mea
Încât numărând firele   capului și tot binefacerile Tale sunt mai multe...
Trebuie multă mulțumire să-Ți închin și să-ți slujesc cu credință.
Fără tine, cum zice psalmistul, sunt un nimic,
Un neputincios; nimic nu pot face.


Cum aș putea ademeni pentru un cuvânt bun
Sufletul care îmi place și să-l fac plăcut și ție ?


Doamne, primește puțina mea rugăciune,
Milostivește-te de puținul gândirii mele
De rugăciunrea pe care ar trebui să o zic și încă nu am zis-o…


Este târziu în noapte și eu aștept,
Dar eu aștept întărirea  de la oameni,
Dar ea  e searbădă și   nesănătoasă
Și te lasă mereu însetat…


Doamne, de ce oare oamenii își adapă spiritul
Cu cele toate pământești ?
Apa Ta vie și cuvântul  Tău e ca  pâinea dreptății care ne poate  domoli,
Ne poate îndrepta spiritul care tinde spre rătăcire…


Doamne, sunt pe lume niște dorințe;
Unele sunt curate ca lacrima zorilor.
Doamne, Tu sti și poți să ne dai tăria îndurării,
Tăria credinței, tăria rugăciunii și a faptelor chibzuite…


Îndură-te de noi, Doamne !


~*~
Melania Rusu Caragioiu
Scriitor, poetă,

România, Canada, Diaspora



*20 aprilie 2020 - Adrian Munteanu - Sonetoterapie 36 - text și interpretare

UN SONET  de Adrian Munteanu
       ȘI
O replică de Melania Rusu Caragioiu
  
   Cu stimă,
Melania Rusu Caragioiu






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu