marți, 21 aprilie 2020

MARIAN ILIE - Iar te-au răstignit, Iisuse




Literatura trebuie sa fie si un corolar de testimonii al istoriei scrise. Oricat ne-am zbate sa promovam propria persoana, propriile idei, confirmarea vine de la societatea in care traim...


Adevarat, a-nviat!


Iar te-au răstignit, Iisuse



~*~


Iarăşi mi te-au răstignit, Iisuse;
Blestemate slugi de Anticrist
Înveliră Lumea-ntr-un văl trist
Ca-n ciumate vremi demult apuse

Sunt bolnavi nemerncii, ştim bine
Şi se tot căznesc să-mbolnăvească
Toată seminţia omenească
Să o rupă, Doamne-al meu, de Tine.

Da, Christoase, iar te-au răstignit
Pe a Lumii Cruce Cardinală
În nemăsurata lor sminteală
Nu se mai opresc din pironit…

Şi chiar noi, mulţimea, Doamne Sfinte
Pare-se că ne-am îndepărtat
Ţi-am uitat si de Învăţăminte
Şi de moarte şi c-ai înviat

Ca să dai o pildă Omenirii
Să-ţi urmăm credinţa şi să fim
Buni şi cumpătaţi precum zefirii
Mângâindu-ţi, la Ierusalim

Trupul prins de cruce în piroane
Dintru care sânge picura
Să-ţi aline chinurile, Doamne
Iartă-ne, uitarăm jertfa Ta!



~*~

MARIAN ILIE









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu