miercuri, 22 aprilie 2020

LIGYA DIACONESCU - PICTURI PE OBIECTE DECORATIVE - DARUIESTE PRIETENILOR




LIGYA DIACONESCU A REALIZAT PICTURI PE OBIECTE DECORATIVE,
PE CARE LE DARUIESTE PRIETENILOR! INCLUSIV PE STICLE SI BORCANE!

DAR SI ICOANE PE LEMN, PANZA, STICLA. SI FLORI DAR SI...PORTRETE ALE UNOR SCRIITORI PRIETENI!

Acum doi ani si jumatate am inceput sa pictez- CEI MAI MULTI DINTRE DOMNIILE VOASTRE  STIU CA - NU AM STUDII IN DOMENIU - fiica mea mi-a adus pensule si panze, sa le mazgalesc - dupa vrea 6 saptamani de la DECESUL
neasteptat al sotului meu - mult prea devreme, PENTRU A NU INTRA IN DEPRESIE! NU MAI PUTEM FACE NIMIC NICI NU DOREAM! Pictura ma linisteste, ma realaxeaza! 

Multi ati primit in dar cate un obiect pictat de mine, o icoana, un tablou...realizat cu drag, din suflet, pentru suflet!

Va doresc tot binele, mult succes, va pretuiesc si va apreciez!

Ligya Diaconescu / STARPRESS






















Mulțumim Domnișoarei Doctor Andrada, medic și pentru suflete.
Mulțumim și Doamnei Ligya Diaconescu pentru feeria culorii pe care ne-o oferă.
Mulțumim și inimosului Mare Maestru polivalent , colaborator din Diaspora, Dl Ben Todică.
Și Îi mulțumim lui Dumnezeu, în primul rând,  pentru sănătate și succese!

 Doamne ajută,
 Melania Rusu Caragioiu




LIGYA DIACONESCU - azi, a treia zi de PASTE - am finalizat de pictat o noua PICTURA / ICOANA PE PANZA , MARE, 30 cmx 20 cm ( a avea pretentia de a fi pictor, asa cum spuneam, nu am luat o ora de pictura, am inceput sa pictez dintr-o mare durere, pentru a nu intra in depresie- asta ma linistea)!
 HRISTOS A INVIAT!  
Cu pretuire si apreciere,
LIGYA DIACONESCU



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu