luni, 6 aprilie 2020

MARIAN ILIE - Carantină cu Lăbuş




Lipsa de combatanti pe frontul antivirus m-a facut sa-mi caut un aliat in Labus, ciobnescul cu care impart carantina...






Carantină cu Lăbuş


~*~

Mă spăl pe mâini, mai fac şi-un duş

Să nu miros a carantină

Stau la distanţă de Lăbuş

Deşi el n-are nicio vină



Că-n lumea pusă pe globit

Cu-accente multiculturale

A dat navală-acest COVIT

Să-mi facă zilele nasoale



Nu tu un şpriţ sau un rachiu

Agapă scriitoricească

Descindere prin Cişmigiu

Iubită să te drăgălească



Nimic din toate astea, azi

Doar sociala izolare

Şi nostalgia-n care cazi

Cănd vezi aşa o guvernare



Cu nătăfleţi pe val călări

Cu cârma-n alte zări uitată

Cu gândul peste mări şi ţări

Şi-acasă  ţara despuiată…



Stau la un metru de Lăbuş

Să-i cer părerea lui de câine

El ia poziţia de sluj

Şi-mi dă de înţeles că mâine



Va să-mi expună clar al său

Punct de vedere strict canin

Mă uit în jur, văd mare hău

Spun Tatăl Nostru  şi mă-nchin!



Lăbuş îmi sare spre obraz

Greu scap de-a lui îmbrăţişare

Cum să-i explic c-avem pricaz

Să vieţuim în izolare?!


~*~

MARIAN ILIE








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu