duminică, 28 august 2022

Cora Muntean - „Va veni și vremea aia, că voi sunteți frâna progresului!”

 




„Va veni și vremea aia, că voi sunteți frâna progresului!”

Cora Muntean

28 August 2022

 

„În avion, un domn și o fetiță au locuri alăturate. Domnul zice:

- Ce-ar fi să stăm de vorba? Se pare că timpul trece mai repede conversând.

- Bine, zice fetița închizând cartea pe care abia o deschisese, despre ce ați dori să vorbim?

- Păi, zice domnul, o tema interesantă ar fi despre fizica atomică, nu crezi? Și surâde superior.

- De acord, dar întâi vreau să vă întreb ceva: o vacă, un cal și o oaie mănâncă același lucru: iarbă. Oaia face caca niște biluțe, vaca o plăcintă, iar calul niște mingi uscate. Cum vă explicați fenomenul?

- Habar n-am, zice domnul, minunând-se de inteligența fetiței.

- Atunci cum vreți să vorbim despre fizica atomică dacă nici despre excremente nu știți nimic?”.

Tocmai m-am întâlnit cu o persoană cu care am frecventat la greu conferințe de drepturile omului, unele finanțate de Soros. Era după Târgu Mureș și Hădăreni și noi, jurnaliștii locali, eram deseori invitați să ni se explice de ce românii sunt asasini (vezi Târgu Mureș) și, în cazul Hădăreni, de ce românii și maghiarii sunt asasini și au ceva cu romii.

Tipa, de fapt o femeie de peste 50 de ani, cu părul împletit în două codițe, este pro noua dictatură. Pe Facebook am trecut-o la „nu mai urmări”, că așa fac eu cu unii, pe care din jenă nu-i scot din listă. Mă prefac că nu o văd, dar vine ea la mine.

După câteva amabilități artificiale, trece la atac și-mi spune că sunt o mare dezamăgire, că degeaba am fost la atâtea cursuri despre democrație că nu am învățat nimic.

- Ești o comunistă jalnică, o putinistă! -  îmi dă ea lovitura finală.

- Eu sunt comunistă? Păi eu, în continuare, susțin drepturile fundamentale ale omului. Voi luptați pentru suprimarea lor, încerc eu, în loc să-i întorc spatele și să-mi văd de treabă.

Am tot încercat să vin cu argumente, dar mă întrerupea cu

- S-a schimbat contextul!

- Dar de ce nu asculți și opinia mea?

- Pentru că nu ai dreptul la nicio opinie!

Îi spun zâmbind:

- Cred că dacă ai avea ocazia, m-ai și ucide.

- Bineînțeles, fără niciun regret. Și va veni și vremea aia, că voi sunteți frâna progresului. Și a plecat bălăngănindu-și codițele.

Zilnic, îmi scrie un tip care spune că a fost jurnalist, mă blestemă și îmi explică cum voi ajunge la pușcărie, tot pe motiv de comunistă și putinistă., dar nici măcar el, care are evidente tulburări psihice, nu m-a amenințat cu moartea.

P.S. (Bancul nu a fost ales întâmplător)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu