vineri, 28 septembrie 2018

Melania Rusu Caragioiu - UN DAR special...si alese ganduri


Mult Iubită Doamnă Viorica Popescu,
Tocmai programasem să vă răspund la mesajul  ,,frumoasa carte”, dar au survenit  cele trei materiale asupra vizitei din România, ;;Ziua Limbii Române”- Horezu,  ,,Comemorarea de la Zrenianin” și ,,Festivalul doinelor ” de  la Timișoara, la care am participat personal.
Dar între timp impresiile citite din cartrea Dumneavoastră s-au mai așezat și  pot răspunde cu ușurință.

 În luna mai, anul acesta am fost în China eu și fiica mea., pe același traseu ca Dumneavoastră, ca orașe în program, dar mult mai  sumar vizitate ca număr de obiective. Am plecst din Montreal cu Air Canada, în condiții destul de înghesuite, deși am plătit în plus,  Acolo am schimbat zilnic priveliștea și hotelul, folosind autocarul. Totuși ce am văzut și vizitat a fost uimitor, dar cred că mai mult de douăzeci de pagini nu aș putea să scriu despre cele văzute în două săptămâni.

 Voiajul Dumneavoastră în China este atât de documentat scris încât poate servi ca bază de cercetare.  Am înțeles că ne despart niște ani în ceeace privețte data voiajului, dar noi am venit cu destul de puține impresii, dar puternice, deci avem totuți un rezultat dar foarte departe de al Dumneavoastră.

Ceeace este de remarcat este faptul că scopul companiei noastre turistice a fost  un scop mai mult mercantil.
 ,
 Am cumpărat tablete  de la Clinica medicală cu lighenele cu apa caldă  și mă simt  mai bine.  Am făcut multe  poze locurilor, edificiilor, zidului, palatelor,  interiorului fabricilor de perle, mătase și jad, fermelor de ceai, magazinului respectiv.Dar, chiar văzând mai puțin și pentru noi a fost copleșitor, interesant, cu îmvățăminte și chiar cu uimire.

Partea a doua a cărții  cu frumoase  locuri europene, nu o cunoaștem , decât din cărți și acuma, mult mai bine din cartea Dumneavoastră. Lumea, terra este atâta de frumoasă și a călători este aproape egal cu a visa, iar a scrie pentru alții cred că este reînvierea visului trăit...
Voi redirecționa cartea Dumneavoastră, fiindvcă este frumoasă de la început până la sfârșit și completează un gol de infornație și ceva frumos ca  istorie, geografie,  demografie.
 Cu multe mulțumiri și admirație,

 Melania Rusu Caragioiu



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu