luni, 3 noiembrie 2014

Alegerile pentru Preşedinţia României în DIASPORA au început cu bine


Am fost la alegeri. Am buletinul expirat şi nu am dreptul să votez. Rău s-a ajuns!
De când lumea nu s-a mai pomenit o asemenea tactică. Am buletinul expirat, deci nu mai sunt român, sunt marţian sau venusian, cred?!!!! Tânărul Daniel Iordache, trimis de Bucureşti, mi-a spus că are ordin să nu dea interviuri la nimeni şi că dacă cineva doreşte să pună întrebări pentru media să se adreseze biroului din ţară. Am rămas buimăcit de „relaţia asta bilaterală” de a ne ajuta unii pe alţii. Am mai stat cu ei vreo 4 ore, evident că toţi ştim generozitatea domnului consul onorific Nicu Cojocaru care nu are egal, atât pentru noi cei din Australia, cât şi pentru cei din ţară, pe care îi cazează şi ospătează de câte ori vin aici şi au nevoie. L-aş propune pentru premiul Nobel, zău!!! Că numai bine ne face de vreo 35 de ani încoace – mai toţi ar trebui să-i pupăm mâinile. Vin aicea şi strigă “Daţi-ne votul! Aveţi încredere în noi…, dar nu-i treaba voastră, nu vă interesează ce facem cu el. E SECRET!” Ne-am pierdut dreptul de a ne decide destinul, drepturile omului. Suntem gâtuiţi! Dacă nu eşti în pat cu gaşca, eşti PIERDUT.


Prezint scuze!!!


Cică nu sunt destul de român ca să-l votez pe Klaus!?
Poate mă va lăsa Klaus, DACĂ AŞTEPT?
Chestia asta cu ascunsul faţă de noi nu duce decât la suspiciune şi speculaţie. Nu va mai avea nimeni încredere. Noroc că mai sunt români transparenţi, că altfel ne-am transforma în “Lagăr de concentrare”.






În Noua Zeelandă au fost 126 de votanţi
Prima opţiune a fost Klaus Johannis cu 65 de voturi (51.6%)
(2) Monica Macovei - 28
(3) Elena Udrea -13, Număr cu ghinion!
(4) Victor Ponta - 7
(5-6) Tăriceanu şi Vadim Tudor – 6

Alegerile din Sydney, Australia au fost câştigate de Monica Macovei. Au fost 130 de votanţi
Pima opţiune a fost Monica Macovei - 60 de voturi
(2) Klaus Iohannis - 51 de voturi
(3) Victor Ponta - 13 voturi (Oare tot cu ghinion???)
(4) Elena Udrea - 5 voturi
(5) Călin Popescu Tăriceanu - 1 vot
În Melbourne au fost vreo 200 de votanţi, iar clasamentul arată astfel:
            Primul loc Klaus Iohannis - 108 voturi
            (2) Monica Macovei - 44 voturi
            (3) Elena Udrea - 15 voturi
            (4) Victor Ponta - 14 voturi
(5) Călin Popescu Tăriceanu - 11
            (5) Gheorghe Funar - 4
            (6) Corneliu Vadim Tudor - 1
            (7) Hunor Kelemen - 1

După rezultatele din turul 1 (circa 41% Ponta, faţă de 30-31% Johannis), în turul 2, lupta va fi acerbă.
Să ne rugăm ca Bunul Dumnezeu să ne lumineze mintea, să ieşim toţi românii, de oriunde ne aflăm, ca să ne exprimăm dreptul la vot şi să alegem pe cel mai bun şi mai potrivit pentru România secolului 21. Ne vedem pe 16 noiembrie.
DOAMNE AJUTĂ!

Ben Todică, Melbourne, Australia





***




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu