marți, 14 septembrie 2021

Adrian Munteanu -VIDEOSONET 34 – Aripi în lanțuri

 



Adrian Munteanu -VIDEOSONET 34 – Aripi în lanțuri

 

 

 

Atitudinea față de univers, poziția în acest complex de trăiri și simțuri, potrivit structurii personale, liantul folosit la construcția cosmică la care participă, se recunosc în căutările și întrebările la care poetul revine. Deseori se întrevede această introspecție a rosturilor ca o constantă a tuturor ieșirilor sale în lume.

 

Adrian Munteanu - VIDEOSONET 34 - Aripi în lanțuri

 

 

 

ARIPI ÎN LANȚURI

 

 

~*~

 

O pasăre din mine se ridică

Zbătându-se la uşa coliviei

În care am supus-o agoniei

De-a mă veghea, să nu-mi mai fie frică.

 

Doar pentru mine, dând frâu larg magiei,

Am vrut să-mi cânte cu făptura-i mică

Îngenunchiat pe firul de arnică

Să aţipesc la pragul veşniciei.

 

Desfigurată îmi rânjeşte soarta!

Ce frig mai e în suflet şi ce ger

Când înţeleg cât am greşit cu arta

 

De-a ţintui aripi ce-n lanţuri pier!

Hrăniţi albastre păsări, spargeţi poarta,

Din gând pierit urcaţi-le pe cer!

 

~*~

Adrian Munteanu






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu