duminică, 21 aprilie 2024

Robert Horvath Deva - LUCEAFĂRUL...!?! ( moment poetic )

 




LUCEAFĂRUL

UCIS A DOUA OARA !?!

 

 

~*~

 

Am început un film despre Eminescu pentru publicul internațional. Ultima zi…. a unui geniu. Geniul meu preferat. Cel mai aproape de Dumnezeu …cu excepția lui Brâncuși. Cel mai mare artist, din toate timpurile.

 

Am realizat că Luceafărul poate îngropa pe adversarii noștri. De ce? Au mers prea departe și Românii se vor trezi din somn. Eminescu este interzis. Și prin acest gest… România este interzisă!

Nu cred că Rușii ar accepta ca Pușkin, Ungurii un Petofi, Spaniolii un Cervantes să fie interziși. Niciodată.

 

Deci eu propun ca ICR să se numească Institutul Cultural Român MIHAI EMINESCU.

 

Apoi este limba românească care este interzisă în activitatea centrului. Unic în lume. Criminal. De neiertat. Personal, pentru refuzul de a nu vorbi românește, mi se interzice participarea la activitatea centrului de mulți ani.

 

Dacă cererea mea și bineînțeles a noastră nu este îndeplinită, declar GREVA FOAMEI la New York în fața instituției și a galeriei care se cheamă România. La colț de stradă cu clădirea ONU.

Adun vreo 20 de colegi fotografi și cineaști să documenteze evenimentul.

 

Soția mea, Kiyoko, un cunoscut fotograf internațional mă va sprijini mediatic. Asistentul meu va filma continu pentru un film documentar cu titlul “ Luceafărul interzis “. Nu garantez dar sper că alții artiști români să mă sprijine.

 

Deocamdată am obținut de la Poliție autorizația de a face Greva Foamei.

 

Intenția mea este seriosă și definitivă.

 

Sper să am sprijinul dv. Sprijinul tuturor! Așa să ne ajute Dumnezeu!

 

 

~*~

Robert Horvath Deva

ICR . Mihai Eminescu

New York













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu