O.M.S.
plănuiește lovituri de stat insidioase în 194 de țări!
Redactia
ART-EMIS
16
Aprilie 2024
Apel
internațional
Documentele publicate de O.M.S. scot la iveală cea mai
mare lovitură de stat din toate timpurile: negru pe alb, această documentație
dezvăluie texte secrete ale tratatelor O.M.S.! Ca un bisturiu, O.M.S. înlătură
suveranitatea statelor membre și se împuternicește pe sine! Apelul
internațional la trezire arată cum le puteți demasca planurile.
Directorul Generasl al O.M.S., Tedros Adhanom
Ghebreyesus nu respectă reglementările și, prin urmare, nu este demn de
încredere.
- Suveranitatea statelor membre. Măsurile de sănătate
luate pe baza acestor regulamente trebuie să fie inițiate și finalizate fără
întârziere de către toate statele contractante. Niciodată nu ar trebui ca un
singur om să primească astfel de puteri asupra vieții și integrității corporale
a miliarde de oameni din cele 194 de state membre ale O.M.S. Modelul de afaceri
al O.M.S.
- Tranzacțiile financiare gigantice, care urmează să
fie dezangajate de către contribuabili, ajung astfel în țările mai sărace și,
în cele din urmă, ajung în buzunarele Big Pharmei și ale investitorilor
privați. Aici iese la iveală modul insidios în care O.M.S. și profitorii săi
puternici din punct de vedere financiar au organizat o lovitură de stat în 194
de țări. Delegați din 194 de state membre vor participa la Adunarea Generală a
O.M.S., care va avea loc la Geneva între 27 mai și 1 iunie 2024 și vor vota
despre un nou tratat privind pandemia și o reformă fundamentală a actualului
Regulament Sanitar Internațional (R.S.I.). În timp ce urmează să voteze asupra
unei extinderi semnificative a puterilor O.M.S. și ale directorului general al
acesteia, Tedros Adhanom Ghebreyesus, a izbucnit o dezbatere aprinsă deja în
aproape toate țările cu câteva luni înainte de adunare. În articolul 55 din
R.S.I., Tedros se angajează să comunice textul oricărui amendament propus
tuturor statelor membre cu cel puțin patru luni înainte de vot. Cuvântul
englezesc „shall” trebuie tradus în acest moment ca o poruncă imperativă. Prin
urmare, comunicarea este obligatorie și absolut necesară.
Tedros ar fi trebuit să prezinte un proiect de text
final la 27 ianuarie 2024 pentru a permite un vot statutar. Acest lucru nu s-a
întâmplat până în martie 2024, Tedros nu respectă reglementările și, prin
urmare, nu este demn de încredere!
Cercetarea noastră a fost susținută de experți
internaționali, prin urmare, nu poate, decât să analizeze proiectele actuale
ale celor două documente care sunt încă în discuție. În cadrul acestei
cercetări, ne uităm la Germania - unul dintre cele 194 de state membre: Joi, 22
februarie 2024, a fost prezentată o cerere de către grupul parlamentar
C.D.U./C.S.U. din Bundestag-ul german. Acesta poartă titlul: În favoarea unor
negocieri transparente cu privire la tratatul O.M.S. privind pandemia -
împotriva dezinformării și a teoriilor conspirației. C.D.U./C.S.U. este cel mai
mare grup de opoziție și a formulat diverse cereri pentru tratatul O.M.S.
privind pandemia. Aceste solicitări sunt comparate mai jos, în cadrul unei
verificări a faptelor, cu formulările din proiectele de tratate pentru cele
două acorduri. Această verificare a faptelor scoate la iveală - în alb și
negru, ca să spunem așa - ceea ce negociază în prezent O.M.S. în spatele ușilor
închise:
- Suveranitatea statelor membre Cerința partidului
C.D.U./C.S.U.: În plus, trebuie să se asigure că acordul este pus în aplicare
în conformitate cu politicile naționale de sănătate ale statelor membre și că
drepturile de suveranitate națională rămân pe deplin intacte.
- Pasajul prin care trebuie să se țină seama de
punctul de vedere al statului contractant în cauză este eliminat în articolul
10.4 din noul R.S.I.! Fapt 2: Cuvântul „fără caracter obligatoriu” este
eliminat de mai multe ori în art. 1.1. din noul RSI! Formularea actualului
proiect al O.M.S. Statele părți recunosc O.M.S. ca autoritate de conducere și
de coordonare a acțiunilor internaționale de sănătate publică în situații de
urgență în domeniul sănătății publice internaționale și se angajează să urmeze
recomandările O.M.S. în acțiunile lor internaționale de sănătate publică.
(R.S.I., 13A - 1)
- Prin noul articol 13A - 1 se obligă cele 194 de
state membre să urmeze recomandările O.M.S.! Aceste proiecte de tratate
dictatoriale sunt scandaloase și expun adevăratele intenții ale O.M.S.! O.M.S.
nu este o organizație demnă de încredere - chiar dacă ar slăbi proiectele în
ultimul moment din cauza presiunii internaționale tot mai mari! Estimare:
O.M.S. castrează statele membre ca un scalpel! Prin omiterea sau adăugarea unor
cuvinte individuale, le înlătură suveranitatea și își dă putere! Recomandările
anterioare fără caracter obligatoriu vor deveni astfel instrucțiuni obligatorii
în temeiul dreptului internațional! Verificarea de fapte
Declararea pandemiei Cerința partidului C.D.U./C.S.U.
De asemenea, rămâne neclar dacă directorul general al
O.M.S. va putea declara pandemii în viitor, în timp ce, în prezent, poate
declara doar o urgență de sănătate publică de interes internațional, care este
legată de criterii stricte. De asemenea, acordul are ca scop, printre altele,
să definească criteriile de declarare a unei pandemii, Formularea din actualul
proiect al O.M.S. Tedros poate justifica o urgență de sănătate globală cu, de
ex: - o gripă umană bazată pe un nou subtip (RSI, Anexa 2) sau - infecții în
care nu poate fi exclusă transmiterea de la om la om (RSI, Anexa 2) sau chiar
de la mediu: - Părțile contractante recunosc faptul că factorii de mediu,
climatici, socio-economici și antropogeni cresc riscul unei pandemii (Acordul
privind pandemia 4.5).
- Nici acordul privind pandemia, nici R.S.I. nu au
stabilit standarde clare și lipsite de ambiguitate pentru declararea unei
pandemii, care ar putea împiedica arbitrariul. Directorul general stabilește,
de asemenea, dacă o urgență de sănătate publică de interes internațional
constituie, de asemenea, o urgență pandemică. (R.S.I., art. 12.5) - Directorul
general: În conformitate cu noul articol 12, alineatul (5) și cu alineatul (1)
din R.S.I., Tedros poate chiar să declare pandemii în viitor!
Modificarea R.S.I. și a tratatului privind pandemia îi
conferă secretarului general o autorizație generală de a declara o pandemie
care nu este legată de niciun criteriu măsurabil! Verificarea de fapte 3:
Competențele O.M.S. în cazul unei pandemii Pretenția partidului C.D.U./C.S.U.:
O.M.S. trebuie să devină mai capabilă să acționeze prin intermediul unui acord
privind pandemiile, cu puterile sale clar definite, iar rolul central al
statelor membre și drepturile cetățenilor să fie protejate în mod natural. Formularea
actualului proiect al O.M.S. În cazul în care s-a stabilit, în conformitate cu
articolul 12, că există o urgență internațională de sănătate publică [...],
directorul general face recomandări temporare (R.S.I., art. 15.1) Măsurile de
sănătate adoptate în conformitate cu prezentul regulament [...] trebuie să fie
inițiate și finalizate fără întârziere de către toate statele părți. (R.S.I.,
art. 42)
- Prin declararea unei pandemii, secretarul general al
OMS se autorizează. Acest lucru îi conferă împuterniciri de urgență. Acesta
poate emite așa-numitele recomandări temporare, dar, în conformitate cu
articolul 42, acestea trebuie să fie puse în aplicare imediat de către toate
statele membre! Directorul general înființează un comitet de urgență,
Directorul general alege membrii Comitetului de urgență Directorul general
stabilește durata calității de membru, (RSI, art. 48, 1+2).
- Nu există organisme de supraveghere supraordonate și
independente, nu există separare a puterilor! Recomandările adresate de O.M.S.
statelor contractante în ceea ce privește tratarea persoanelor pot conține,
printre altele, următoarele sfaturi: verifică dovada vaccinării sau a altor
măsuri de profilaxie; - solicită vaccinarea sau alte măsuri de profilaxie; -
plasează persoanele suspecte sub supraveghere sanitară; - aplică măsuri de
carantină sau alte măsuri sanitare pentru persoanele suspecte; - izolează și
tratează persoanele afectate, după caz; - efectuează urmărirea contactelor
persoanelor suspecte sau afectate; (RSI, art. 18.1)
- Aceste recomandări ale O.M.S., care pot fi puse în
aplicare în conformitate cu articolul 13A - 1 și cu articolul 42 din RSI, pot
submina complet libertatea medicală și personală a oamenilor și pot deschide
calea pentru monitorizarea continuă a contactelor.
În cazul unei pandemii, niciunul dintre acordurile
O.M.S. nu prevede o delimitare clară a atribuțiilor directorului general
Tedros! Niciodată nu ar trebui ca un singur om să primească astfel de puteri
asupra vieții și integrității corporale a miliarde de oameni din cele 194 de
state membre ale O.M.S.!
- Necesitatea unei dezbateri publice extinse Cererea
C.D.U./C.S.U.: Solicitanții subliniază necesitatea unei dezbateri publice ample
privind obiectivele și conținutul unui acord privind pandemia, care să implice
știința, economia, societatea civilă și parlamentele. Formularea actualului
proiect al O.M.S. La nivel global, OMS trebuie să consolideze capacitățile de:
e. Combatere a dezinformării și a informațiilor false. (Nou: R.S.I., art. 7e)
.... cu scopul de a contracara și combate informațiile false, înșelătoare,
eronate sau dezinformatoare (acordul pandemic 18.1).
- Dezbaterea publică largă solicitată poate fi
împiedicată prin suprimarea așa-numitei dezinformări de către O.M.S. Prin
combaterea așa-numitei dezinformări, OMS primește o scuză pentru a suprima
vocile nepopulare ale experților și pentru a cenzura vocile critice la adresa
O.M.S. pe platformele sociale. În acest scop, OMS a încheiat deja nenumărate
contracte cu platforme de socializare precum Google, Facebook și Tiktok, cu
scopul de a se asigura că este utilizat doar limbajul controlat al O.M.S.:
Rezoluțiile Adunării Sănătății cu privire la chestiuni
importante se adoptă cu o majoritate de două treimi din statele membre prezente
și votante. Printre aceste aspecte se numără: adoptarea de tratate sau acorduri
Deciziile privind alte chestiuni, [...] se iau cu
majoritatea simplă a statelor membre prezente și votante. (articolul 60 din
Constituția O.M.S.) Termenul [...] prevăzut pentru respingerea sau rezervarea
unei modificări a prezentului regulament de procedură este de zece luni
(R.S.I., art. 59.1).
- Tratatul privind pandemia poate intra în vigoare
numai dacă o majoritate de 2/3 din delegații Adunării Generale a O.M.S. aprobă
tratatul. Toate cele 194 de parlamente ale statelor membre trebuie apoi să
discute tratatul privind pandemia și să îl adopte prin vot majoritar. Pe de
altă parte, se consideră că amendamentele de mare anvergură la R.S.I. au fost
acceptate dacă o majoritate simplă a delegaților votează în favoarea lor.
Aprobarea parlamentelor naționale nu este necesară în acest caz, în conformitate
cu R.S.I., articolul 55 alineatul
Doar o obiecție explicită în termen de zece luni de la
vot mai este posibilă. În acest moment, democrația parlamentară a statelor
membre este subminată. Implicarea parlamentelor și a societății civile, cerută
de C.D.U./C.S.U., nu este prevăzută de O.M.S. în modificarea R.S.I.!
Nu este permis să se acorde niciodată O.M.S.-ului
monopolul asupra informațiilor și adevărului despre așa-numita dezinformare,
pentru că tocmai acolo se termină dezbaterea publică solicitată și, prin
urmare, democrația noastră! Verificatorii de fapte arată că cele mai grave
auto-autorizări ale O.M.S. se ascund în amendamentele la R.S.I. Acest lucru
este, de asemenea, criticat de multe inițiative care iau măsuri împotriva
extinderii puterii O.M.S. Prin urmare, concluzia este evidentă că O.M.S. și
directorul său general, Tedros, doresc să obțină o extindere masivă a puterilor
lor prin eludarea democrației parlamentare. Concluzia generală a verificării
faptelor: C.D.U./C.S.U. și toate partidele democratice din toate statele membre
nu pot niciodată să fie de acord cu acest proiect din cauza acestor cereri
neîndeplinite! Verificatorii de fapte confirmă faptul că îngrijorările
cetățenilor nu sunt doar teorii ale conspirației.
Deoarece formularea celor două tratate ar fi valabilă
pentru toate cele 194 de state membre ale O.M.S., rezultatele acestei
verificări lămuritoare pot fi aplicate foarte bine tuturor țărilor, folosind
Germania ca exemplu. Cu toate acestea, există și alte aspecte internaționale
care trebuie analizate mai în detaliu: Susținătorii argumentează că aceste două
documente ale O.M.S. se referă exclusiv la bunăstarea și sănătatea tuturor
oamenilor. Cu toate acestea, o privire mai atentă dezvăluie un model de afaceri
imens: Modelul de afaceri al O.M.S.este finanțată doar în proporție de maxim 20
% din contribuțiile statelor membre. O.M.S. își generează peste 80 % din
venituri din donații alocate de terți. Bill Gates, în special, a sprijinit
O.M.S. cu peste 1,3 miliarde USD prin intermediul Fundației sale „Bill &
Melinda Gates” și al „Alianței Gavi” pentru vaccinuri (la 31 decembrie 2020):
(martie 2024). Faptul că Gates a obținut un profit de câteva sute de milioane
de dolari americani în perioada Covid, cumpărând acțiuni Biontech în august
2019, arată că acest lucru nu este făcut din pură filantropie. Prin urmare,
susținerea O.M.S. este cu siguranță și un model de afaceri pentru Gates,
deoarece, potrivit lui Gates, cel mai mult rentează să investești în vaccinuri!
Un alt aspect revelant în ceea ce privește acest model
de afaceri poate fi observat în raportul RSI din Anexa 1: Statele membre care
sunt țări dezvoltate acordă asistență financiară și tehnologică statelor membre
care sunt țări în curs de dezvoltare pentru a asigura instalații de ultimă
generație în aceste țări în curs de dezvoltare... (RSI, Anexa 1.1). Faptul că
O.M.S. dorește să își mărească bugetul de la 3,5 miliarde de dolari în prezent
la cel puțin 31 de miliarde de dolari anual și că urmează să primească un fond
financiar de 100 de miliarde de dolari de la națiunile mai bogate pentru
urgențele pandemice arată noua dimensiune a modelului de afaceri al O.M.S.:
Tranzacțiile financiare gigantice, care sunt plătite de contribuabili, ajung
astfel în țările mai sărace, și în cele din urmă, ajung în buzunarele „Big
Pharma” și ale investitorilor privați. Trecutul infracțional al secretarului
general al O.M.S. Tedros Adhanom Ghebreyesus Tedros a folosit organizația
teroristă „Frontul de Eliberare a Poporului Tigrean” (T.P.L.F. pe scurt) ca
punct de plecare pentru ascensiunea sa politică și pentru a deveni ministru de
externe al Etiopiei. Rapoartele anuale oficiale ale renumitelor organizații de
apărare a drepturilor omului Amnesty International și Human Rights Watch
privind perioada guvernării Tedros din 2005-2016, arată că cele mai grave
încălcări ale drepturilor omului au fost comise în această perioadă, cum ar fi:
arestarea și executarea membrilor opoziției, expulzarea violentă a triburilor
etnice, torturi grave etc.
Alte dezvăluiri despre trecutul infracțional al lui
Tedros sunt scoase la iveală în documentarul „Dosarul Tedros”. Faptul că, în
timpul negocierilor privind adaptarea Regulamentului internațional al
drepturilor omului, s-a discutat chiar și despre ștergerea pasajului privind
respectarea deplină a demnității umane, a drepturilor omului și a libertăților
fundamentale din articolul 3.1 al acestui document este un inadmisibil! Acest
lucru confirmă faptul că Tedros și-a pierdut tot respectul pentru drepturile omului
din cauza trecutului său infracțional.
Verificarea faptelor din Germania a adus la lumină o
discrepanță dramatică între cererile politicienilor și textele acordurilor
planificate. Tratatul privind pandemia nu pare a fi decât o perdea de fum
pentru a distrage atenția de la clauzele anticonstituționale ale R.S.I.,
ascunse cu iscusință. Aici iese la iveală, modul perfid în care O.M.S. și
profitorii săi puternici din punct de vedere financiar, au organizat o lovitură
de stat în 194 de țări! Aleșii noștri sunt păcăliți prin această abordare subtilă,
pentru că nu este necesar acordul lor cu privire la clauzele R.S.I. fiind
astfel privați de votul lor! Acesta este motivul pentru care reprezentanții
noștri, în mare parte neștiutori, depind acum de ajutorul oamenilor. Aproape
toți aceștia, nici măcar nu au început să recunoască pericolele care se ascund
în special în textele R.S.I. Acest documentar își propune să vă ofere un ajutor
practic cu privire, la modul în care vă puteți avertiza reprezentanții din țara
dvs.
Apel internațional de trezire către 194 de națiuni!
Libertatea cetățenilor din cele 194 de state membre
este în mare pericol! De aceea, vă trimitem astăzi un apel internațional de
trezire în numeroase limbi. Fiți activi și treziți-i pe cei responsabili din
țara Dv., în special pe cei care vă reprezintă regiunea și, prin urmare, pe Dv.
personal în parlament! Informați-i cu privire la formularea exactă a
acordurilor. Vă punem la dispoziție textul emisiunii pe site-ul nostru original
www.kla.tv sub acestă emisiune. Aici veți găsi textele exacte pe care le-am documentat
în acestă emisiune.
Conștientizați-i pe politicienii dvs. de trecutul
infracțional al directorului general Tedros! Mass-media oficială nu prea
relatează despre pericolul grav al acestor contracte pandemice. Informațiile
critice despre O.M.S. sunt cenzurate în masă pe platformele sociale sub
pretextul așa-numitei dezinformări. Prin urmare, acestă emisiune nu este doar
un apel la trezire, ci și un apel la răspândire. În acest fel, un incendiu ar
putea izbucni în oricare dintre cele 194 de state membre, ceea ce ar arde în
curând planurile O.M.S. Așa că răspândiți acest apel internațional de trezire
în cât mai multe limbi posibile și chiar și în țări îndepărtate unde cunoașteți
oameni! Susțineți apelul nostru.
Toți oamenii din aceste 194 de națiuni formează o mare
familie umană. Voința comună de libertate a acestor oameni va triumfa asupra
oricărei încercări de opresiune. Vă mulțumim foarte mult pentru contribuția
Dvs!.
Bibliografie web
- Adunarea Generală a OMS de la
Geneva/Delegați
https://jimdo-storage.global.ssl.fastly.net/file/e2aa5fbb-4cb6-4164-8fc5-3691fb96eb8d/240303
- Scholz - WHO (Online-Version).pdf
https://www.ungeneva.org/en/blue-book/missions/member-states
- Dezbatere aprinsă pe tema extinderii
competențelor OMS
https://www.kettner-edelmetalle.de/news/wachsender-widerstand-gegen-who-pandemievertrag-expertenanhorung-im-eu-parlament-13-09-2023
-
https://www.derstandard.de/story/3000000192533/der-who-pandemievertrag-schuert-lockdownaengste
- Moțiune a grupului parlamentar CDU/CSU
din Bundestag-ul german https://dserver.bundestag.de/btd/20/097/2009737.pdf
Declararea pandemiei www.kla.tv/28261
- Necesitatea unei dezbateri publice de
amploare https://t.me/DieBlauenLichter/272
- Concluzia generală a verificării
faptelor germană:
https://www.kas.de/de/interview/detail/-/content/hermann-groehe-im-interview
-
https://www.nzz.ch/wissenschaft/die-naechste-pandemie-ist-unausweichlich-ein-weltweiter-pandemievertrag-soll-kuenftig-das-schlimmste-verhindern-wie-viele-freiheiten-wollen-wir-dafuer-aufgeben-ld.1770313
- Engleză:
https://www.thelancet.com/journals/langlo/article/PIIS2214-109X
(22)00254-6/fulltext
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736
(20)31417-3/fulltext:
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736
(20)31417-3/fulltext "Modelul de
afaceri" OMS www.kla.tv/28261
-
https://www.who.int/about/accountability/budget
-
https://www.bitchute.com/video/jelwAdc9Myjf/
-
https://theindependentpanel.org/wp-content/uploads/2021/05/COVID-19-Make-it-the-Last-Pandemic_final.pdf
- Trecutul penal al secretarului general
al OMS, Tedros Adhanom Ghebreyesus www.kla.tv/26713
- Textul original pentru acordul privind
pandemia (la 7 martie 2024)
https://www.keionline.org/wp-content/uploads/INB_DRAFT_7March2024.pdf
- Texte originale pentru modificările la
RSI (începând cu februarie 2024)
https://web.archive.org/web/20240310112431/https://www.graduateinstitute.ch/sites/internet/files/202403/GHC_WGIHR7_Consolidated_Compilation%20of%20Bureau%20text%20proposals_9%20Feb%202024%20%40%2013.00%20CET.pdf
- Culegere de propuneri de amendamente la
Regulamentul sanitar internațional
https://apps.who.int/gb/wgihr/pdf_files/wgihr1/WGIHR_Compilation-en.pdf
----------------------------------
Sursa - www.kla.tv/28759 - 13 aprilie 2024
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu