marți, 25 iulie 2017

în căutare de români talentați






Ottilia Pupăzan 
9:38pm Jul 24

Bună ziua,

Ottilia Pupăzan de la Pro TV România sunt, de la emisiunea “Românii au talent”. Am dat de voi pe Internet și m-am gândit să vă scriu. 

Noi pregătim acum sezonul 8 al emisiunii noastre, sezon în care sărbătorim 100 de ani de la Marea Unire. Suntem în căutare de români talentați, din țară și din străinătate, pe care vrem să îi aducem la show și să îi promovăm, nu contează vârsta lor și nici ceea ce fac, atât timp cât se încadrează formatului emisiunii noastre. Ca să vă faceți o idee, căutăm români care fac teatru de umbre sau păpușari, comici, care fac improvizații, care imită personalități politice sau diverse vedete, instrumentiști, cântăreți de toate genurile, chiar și în coruri gospel, români care dansează, care fac acrobații, care fac jonglerii, care fac gimnastică, sporturi extreme, care pictează sau sunt artizani, caricaturiști sau de ce nu, români care mănâncă ardei iuți în timp record. 

Rugămintea mea este, dacă știți de astfel de români talentați sau grupuri de români talentaţi stabiliți în Australia, să mi-i recomandați, să îmi dați numerele lor de telefon sau conturile de Facebook, iar eu o să îi contactez.

Pentru nelămuriri, vă rog să îmi scrieți.
https://www.facebook.com/lia.brumar





Sursa: Silvia Micsunescu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu