„Totul
pentru alții, puțin sau nimic pentru români!”
Av.
Elena Radu
12
Iunie 2022
Reprezentanții statului român sunt
„buni" cu toată lumea, mai puțin cu românii. Sunt buni cu refugiații, sunt
buni cu migranții și se oferă sa facă parte din „mecanismul voluntar de
solidaritate”, în virtutea căruia circa 12 state membre ale UE s-au arătat
dispuse să preia migranţi sosiţi în statele membre mediteraneene.
Românii
- discriminați în propria țară
Statul roman plătește pentru fiecare
refugiat pe luna pentru cazare și mâncare 2.100 lei (50 lei cazare și 20 lei
mâncare pe zi) plus cheltuielile pentru accesul celelalte servicii: sănătate,
învățământ etc.
Oare câți români nu ar mai munci prin țări
străine și s-ar întoarce în țara dacă le-ar plăti statul român 2.100
lei/persoană?
Dacă unui refugiat pentru cazare și masa i
se asigură 2.100 lei/lună, familia unui român poate să trăiască decent cu 3.000
lei pe luna, că așa zic reprezentanții statului român. Totul pentru alții,
puțin sau nimic pentru români.
În schimb la bugetul public al statului
român să contribuie românii. Nu vi se pare ca românul a început sa fie
discriminat în propria țară? Mai mult, masurile legislative care se iau sunt
masuri de strămutare/colonizare a altor populații pe teritoriul României, fapt
interzis de art. 3 alin 4 din Constitutia României (că strămută populații pe
teritoriul României au declarat-o oficial).
Guvernul
a redactat un proiect de lege care conținea norme neconstituționale și și-a
asumat răspunderea pe el, devenind Noul Cod Penal
Se gândiră „mințile luminate” să
mermeleasca ceva și să dea I.C.C.J. o hotărâre pe lămurirea unei chestiuni de
drept care sa fie obligatorie pentru toate instanțele și uite așa cum să
„scape" de decizia C.C.R. cu prescripția specială. Deja a zis I.C.C.J. ca
e inadmisibilă o asemenea sesizare: Decizia I.C.C.J. - L.C.D. 7/2020[1].
Ce nu înțeleg ei? „Nu mai e normă în
lege”, și-a încetat efectele. Până nu se introduce o nouă normă, nu au ce să
aplice (au introdus-o prin O.U.G.-ul neconstituțional, că nu le pasa de
Constituție care zice ca prin OUG uri nu pot fi afectate drepturile și libertățile
fundamentale). Care art 5 C.P.? Care lege nouă? Văzură că se adoptă un nou cod
penal? Parcă „legea” se aplica cu totul. Aici nu e vorba de o lege nouă, e
vorba că nu mai e o normă care să producă efecte în Legea existentă (codul
penal). Vinovați pentru asta sunt Predoiu (Ministru al Justiției în 2009) și
cei care au redactat noul cod penal care nu a fost supus analizei și votului
Parlamentului, fiind adoptat pe angajarea răspunderii Guvernului în fata
Parlamentului. Norma neconstituționala era în forma Noului Cod Penal depusa de
Guvern. Cine nu crede, poate verifica accesând linkurile:[2].
Nu e vina C.C.R. că Guvernul a redactat un
proiect de lege care conținea norme neconstituționale și și-a asumat
răspunderea pe el, devenind Noul Cod Penal. Noul Cod Penal și Noul Cod de
Procedură Penală conțin nenumărate norme neconstituționale.
Predoiu ar trebui sa își dea demisia din
funcția de Ministru al Justiției. A arătat deja, gajând Noul Cod Penal și Noul
Cod de Procedură penală, că este pe lângă Constituție și nu mai avea ce să
caute în funcția de Ministru al Justiției. Acum mai vrea sa facă praf „legile
justiției".
P.S. - Pana la 4 iunie 2022 când a întrat
în vigoare O.U.G.-ul prin care au băgat o noua formă a art 155 alin 1, nu mai
avem în lege (Codul penal) prescripția specială că nu mai există articol care
să spună care sunt actele care întrerup prescripția. Pentru faptele săvârșite
anterior datei de 4 iunie 2022. „Acte întrerupătoare de prescriptie” dinainte
de Decizia C.C.R. din 2018 sunt numai în mintea lor.
Dacă
articolul ala a fost declarat neconstitutional nu putea sa producă niciodată
efecte care sa mai subziste.
Pe mintea lor a creata, dacă ți se aplică
un articol neconstituțional în prima instanță, iar când ești în apel, dacă
C.C.R. zice ca este neconstituțional, instanța de apel trebuie să ignore
neconstituționalitatea și să zică că nu mai poate să analizeze ce a zis prima
instanță și să înlăture aplicarea articolului respectiv pentru că era
constituțional la momentul respectiv.
Pentru ăia care gândesc așa: dați-vă
demisia, că sunteți pe lângă orice normă de drept și habar nu aveți de
Constituție sau de efectele deciziilor C.C.R.!
Când o declara C.C.R. neconstitutional și
O.U.G. ul întrat în vigoare la 04 iunie 2022, iar nu mai avem prescriptie
speciala pana o da Parlamentul o lege prin care sa legifereze.
Așa că prescripția specială nu există
pentru faptele săvârșite până la data la care o binevoi Parlamentul să dea o
lege în care să introducă lista actelor întrerupătoare de prescripție, nu o
lege de aprobare a vreunui O.U.G. neconstituțional, că și aia este tot
neconstituțională).
----------------------------------------
[1]
https://www.iccj.ro/.../10/decizia-nr-7-din-10-martie-2020/
[2]
http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?cam=2... și
http://www.cdep.ro/proiecte/2009/300/00/4/gv304.pdf
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu