luni, 20 iunie 2022

Vasilica Grigoraș - LEBĂDA ȘI MATELOTUL

 



LEBĂDA ȘI MATELOTUL

 

 

~*~

 

M-adâncesc în versul drag,

Neliniștea mi-astâmpăr,

Libertatea mi-o atrag,

Călător să mă descopăr.

 

Lebedă dansând pe ape line,

Sirenă în albastre mări,

În zborurile-ntinse și senine

Admir nemărginite zări.

 

Cu aura unui adevărat complot

M-avânt cu grație spre larg,

Observ în depărtare bravul matelot

Ce-și leagă dorul de-un catarg.

 

Am luat atunci ocheanul

Și încrezătoare m-am uitat

Să-l simt aproape pe oșteanul,

Pe care adesea l-am visat.

 

Nu m-a uimit prea mult

Căci doru-n cioburi vii

Venea spre mine în tumult

De fărâme, zeci de mii.

 

Tu ești pribeag pe mare,

Eu ispită-ți sunt adesea,

Îmbătați de-o blândă boare

În îmbrățișarea ca mătasea.

 

~*~

Vasilica Grigoraș








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu