EXPERIMENTUL GERMANIEI CU PEDOFILIA
August 12, 2021
Înțelegem
din ceea ce citim că mulți germani au un sentiment de vinovăție față de
atrocitățile comise de părinții lor în războaiele mondiale ale veacului trecut.
La această vinovăție ar trebui adăugată încă una: promovarea voită de către
Germania, atât în Germania, dar nu numai, a imoralității sexuale și a
practicilor sexuale nenaturale. Astăzi discutam despre pedofilie.
Comentariul
de azi este inspirat de un dosar vast publicat pe marginea acestui subiect în
New Yorker Magazine pe 10 iulie și intitulat The German Experiment that Placed
Foster Children with Pedophiles / Experimentul german care a pus copiii în
grija pedofililor. [Link:
https://www.newyorker.com/.../the-german-experiment-that...]
Experimentul Germaniei cu pedofilia
Pe
banii publici, cu zeci de ani în urmă, Germania a lansat un proiect social de
ajutorare a copiilor străzii plasându-i în case cu pedofili. Experimentul a
năruit o mulțime de vieți, a generat o explozie a pedofiliei în Germania, și a
transformat revoluția sexuală într-un fenomen zilnic și aparent ireversibil în
societatea germană, astfel încât dependența unor bărbați germani de pedofilie a
devenit un fapt necontestat. Experimentul Germaniei cu pedofilia a fost inițiat
de “experți”, psihologi, sexologi și de asistenți sociali, iar apoi a fost
aprobat de Senatul Germaniei, fiind apoi finanțat din fondurile publice. Chiar
și copii ai străzii din România au fost victimizați de experimentul german.
Pentru
a înțelege dimensiunile și profundele cicatrici emoționale ale acestui experiment
tragic și fără precedent în istoria civilizației, trebuie să începem cu Helmut
Keltner, numit în articol "unul dintre cei mai influenți sexologi din
Germania". În anii 60, Senatul
Germaniei a alocat sume vaste pentru finanțarea "experimentului
Keltner". În 1988, Keltner a înregistrat un Raport în Senatul german
numind experimentul lui "un succes complet". Keltner plasa băieți
minori în grija pedofililor, pe motiv că "barrowed fathers make good
fathers / tații împrumutați sunt tați buni".
Era
vorba de copii ai străzii, orfani, băieți care locuiau în gări, parcuri și
spații publice, fugiți de acasă, despărțiți de familii, suferinzi psihic. În
timp, printre băieții plasați de Keltner în grija pedofililor a fost și un
băiat din România, pe care articolul îl numește "Sven". De fapt,
articolul din New Yorker se centralizează pe viața lui Marco, celălalt băiat cu
care Sven trăia în aceeași casă cu pedofilul, un "tată împrumutat".
Sven a fost victimizat și abuzat la nesfârșit de "tatăl împrumutat".
Avea doar șapte ani când a fost luat de autorități dintr-o gară din Berlin și
dat în grija pedofilului.
Copii strazii
Într-un
fel, Marco și Sven erau "frați" de suferință. Puteau face prea puțin
să se detașeze de abuzurile pedofilului. Când băieții se certau ori se revoltau
împotriva "tatălui împrumutat", pedofilul solicita ajutorul lui
Keltner. Keltner scria autorităților că băieții erau deranjați emoțional și
rebeli, iar "tatăl împrumutat" era un exemplu de afecțiune și
îngrijire. Băieții erau bine hrăniți, îmbrăcați, trăiau în condiții salubre,
"tatăl împrumutat" era inginer, făceau școală, dar acasă erau abuzați
de "tatăl împrumutat".
Curios,
Keltner a compus un dosar de 800 de pagini privind viața lui Marco și Sven în
casa pedofilului. De ce oare acest interes? Keltner făcea experimente pe
viețile băieților minori luați în grijă de pedofili. De fapt, și el, Keltner
era pedofil. Viața lui a fost una turbulentă. Tatăl lui a fost ofițer în armata
Germaniei în Primul Război Mondial. Era un om sever. Keltner dorea afecțiune
din partea lui, dar nu o primea. Dorea să fie ținut de mână de tatăl lui, dar
nu a fost. În timp, lipsindu-i afecțiunea tatălui, a devenit interesat de
relații de intimitate cu bărbați.
Helmut Keltner
Experimentul
voit în pedofilie a Germanie a ținut câteva decenii. Cum spuneam mai sus, el e
legat inexorabil de numele, personalitatea și cariera lui Helmut Keltner.
[Link: https://www.newyorker.com/.../the-german-experiment-that...] Keltner a
fost influențat mult de Klaus Theweleit, sexologul și psihologul german care în
1977 a publicat Male Fantasies / Fanteziile masculine, o carte masivă în două
volume. Teza fundamentală a cărții era că "heterosexualitatea a fost cauza
Primului și a celui de al Doilea Război Mondial".
Heterosexualii
erau, în opinia autorului, oameni severi care simțeau necesitatea de a-și
manifesta masculinitatea prin violență. Fascismul și nazismul, afirma
Theweleit, sunt manifestări autoritare ale bărbaților heterosexuali cauzate de
impulsurile heterosexuale.
În consecință, pentru a elimina
pericolul războaielor viitoare se impunea domolirea impulsurilor heterosexuale
ale bărbaților.
Cartea
lui Theweleit a devenit un bestseller foarte influent în Germania. A influențat
mișcarea pacifistă, mișcarea studențească a anilor 70, politicienii și, mai
ales mișcarea ecologică a anilor 70 care a devenit, în timp Partidul Verde /
Green Party. Teza lui Theweleit a prins și pentru că germanii simțeau o
vinovăție privind războiul mondial recent încheiat. Mișcarea pacifistă,
studențească și ecologistă a devenit astfel și o mișcare
anti-heterosexualitate.
Keltner
a devenit un student a lui Theweleit, un susținător al ideilor lui. A devenit
convins că "sexual liberation was the best way to prevent another
Auschwitz / eliberarea sexuală era fost cea mai bună metodă pentru a preveni un
alt Auschwitz". Înarmat cu o astfel de gândire, Keltner s-a pus pe muncă,
obiectivul lui fiind să demoleze heteronormativitatea în societatea civilă.
Demolarea se putea face prin promovarea stilurilor de viață alternative: divorț
în loc de căsătorie, concubinaj, comportamente sexuale alternative și
nenaturale, avort, combaterea perspectivelor creștine și tradiționale privind
familia și sexualitatea.
Experimente in sexualitatea
alternativa
Cu
acest scop în minte, încă din anii 60 Germania a început să experimenteze
sexualitatea alternativă pe copiii. Articolul din New Yorker ne informează, cu
oroare, ca în anii 60 deja copiii din unele grădinițe germane erau încurajați
să se dezbrace goi și să-și "exploreze trupul", atât cel propriu, cât
și al celorlalți copii. Grețos, dar, ne informează articolul, adevărat. În
cuvintele unui sexolog german care a scris în anii 80 o carte privind
subiectul, acest experiment a fost unul voit pentru a implementa o sexualitate
alternativă: "they were trying to remake, in a neo-Rousseaunian manner,
German and human nature / autoritățile încercau să reconfigureze, într-un stil
neo-Rousseaunian, natura germană și a omului".
În
acest context efervescent anti-normalitate, Keltner publică și el, aducându-și
contribuția "to undo the sexual legacy of Fascism / să distrugă moștenirea
sexuală a fascismului".
Atmosfera
aceasta a fost propice pentru normalizarea comportamentelor sexuale anormale.
Mai nimic nu rămăsese tabu. Pedofilia a fost, se pare, ultima frontieră a
sexualității nenaturale care trebuia normalizată pentru a submina ireversibil
heteronormativitatea. Psihologii au lansat ideea sexualității copiilor care și
ea trebuia eliberată de inhibiții. Asta impunea și acceptarea relațiilor între
adulți și copii.
"In
this climate, Keltner was a star / În acest climat, Keltner a devenit o
vedetă". Tot ce scria, se publica. Când copiii plasați cu "borrowed
fathers" se revoltau împotriva celor care îi abuzau, pedofilii îi
solicitau lui Keltner scrisori către autorități pentru a nu fi întemnițați. Așa
a procedat și în cazul lui Marco și Sven. Cei doi băieți s-au revoltat
împotriva "tatălui împrumutat" unde au fost plasați de autorități,
iar "tatăl împrumutat" i-a dus la Keltner pentru o evaluare
psihologică. Keltner a declarat autorităților că băieții erau neascultători,
iar "tatăl împrumutat" un exemplu de părinte iubitor.
ARTICOLUL 16 DIN DECLARATIA
UNIVERSALA A DREPTURILOR OMULUI
Articolul
16 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului afirma: "Cu incepere de
la implinirea virstei legale, barbatul si femeia, fara nici o restrictie in ce
priveste rasa, nationalitatea sau religia, au dreptul de a se casatori si de a
intemeia o familie. ... Familia constituie elementul natural si fundamental al
societatii si are dreptul la ocrotire din partea societatii si a statului".
Familia romana isi cere drepturile. Aceste drepturi le pledam, le-am pledat din
2006 incoace, si vom continua sa le pledam. Sunt cele mai pretioase dintre
drepturi dar si cele mai abuzate azi. Pretuiti-le!
ALIANTA
FAMILIILOR DIN ROMANIA
Str.
Zmeica nr. 12, sector 4, Bucuresti
Tel.
0741.103.025 Fax 0318.153.082
www.alianta-familiilor.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu