ISLAMIZAREA EUROPEI (MAREA BRITANIE
SI GERMANIA)
August 19, 2021
Două
cărți publicate recent privind Marea Britanie ne-au atras atentia. Lucrul care
izbește și spune totul sunt titlurile lor. Prima carte discută rădăcinile
istorice ale creștinismului în Anglia. A doua examinează declinul și poate
chiar prăbușirea creștinismului ca sistem valoric în Marea Britanie și
înlocuirea lui cu islamul. Cu alte cuvinte, prima carte discută creștinarea
Angliei, iar cea din urmă islamizarea ei.
Descrestinarea si islamizarea Marii
Britanii
Istoricul
Francis Young tocmai a publicat The Anglo Saxons: A History of the Beginnings
of England / Anglo-saxonii: O istorie a începuturilor Angliei. [Recenzie:
https://www.firstthings.com/.../the-making-of-christian...] Romanii s-au retras
din Dacia în 271, iar din Anglia în Secolul V. Au lăsat în urmă o populație
autohtonă decadentă, într-o stare morală și spirituală primitivă. Triburile și
clanurile barbare se războiau permanent. Viața urbană a dispărut, cultura și
educația la fel, iar bretonii, populația locală rămasă în urmă, duceau o viață primitivă,
plină de superstiții și ignoranță.
Anglo-saxonii,
triburi germane venite din Europa, au profitat de conflictele autohtonilor
bretoni și au cucerit insula. Anglo-saxonii și localnicii s-au asimilat
reciproc. Anglo-saxonii, însă, au adus cu ei creștinismul, în anul 507.
Creștinismul a schimbat viața bretonilor autohtoni din una “decadentă” într-una
civilizată, la fel cum a civilizat, învățăm din Faptele Apostolilor, și pe
barbarii din Malta și Creta.
Aparitie editoriala
Mai
mult de 1.500 de ani au trecut de atunci. Astăzi, Marea Britanie se
descreștinează rapid. Finalizarea procesului de descreștinare, spun
statisticienii, se va încheia în 2067. În locul creștinismului, însă, deja se
împământenește versiunea islamistă a religiei musulmane.
Acesta
este subiectul celei de-a doua cărți, Among the Mosques / Printre moschei,
scrisă de Ed Hussain. [Link:
https://christianconcern.com/.../islamic-monocultures.../]
Hussain
este un fost islamist. Cartea lui conține observațiile făcute de el în urma
vizitelor în cele mai islamizate orașe din Marea Britanie. De exemplu, el
discută islamizarea orașului Dewsburry, pe care îl numește “the Ismalic
Republic of Dewsbury”. Viața publică și privată a orașului este dominată de
islamiștii care aparțin sectei Deobandi. Femeilor li se permite să iasă în
spațiul public doar dacă este necesar și după ce își acoperă capul și fața.
Cluburile, restaurantele, discotecile, barurile, cinematografele, au fost
închise. Tribunalele sunt aproape pustii pentru că musulmanii își rezolvă
disputele între ei aplicând Legea Sharia, nu legile Marii Britanii.
Traficul
de droguri și ființe umane, însă, este o mare problemă. Fete tinere și
needucate sunt aduse cu sila și de multe ori ilegal din țările musulmane în
Marea Britanie ca mirese pentru tinerii musulmani. Majoritatea căsătoriilor
sunt stabilite dinainte. Hussain găsește o situație similară și în alte orașe:
Saville Town (unde 99% din populație este musulmană), Batley, Birmingham etc.
Bibliotecile au fost închise, librăriile la fel. Firmele musulmane vând cărți
islamiste publicate în Arabia Saudită.
În
15 ani, populația musulmană din Marea Britanie s-a dublat, ajungând în 2016 la
3,2 milioane. Asta deja reprezintă 5% din populația Marii Britanii. În 30 de
ani, numărul lor va ajunge, spun demografii, la 13 milioane ori aproximativ 15%
din întreaga populație.
Hussain
confirmă că multiculturalismul este responsabil pentru segregarea musulmanilor
și inabilitatea lor de a se asimila. Izolarea lor duce la islamizare și
radicalizare.
Islamizarea Germaniei: Răspunsul
politicului la declinul demografic al Germaniei?
Fenomenul
islamizării este prezent insa și în alte țări occidentale, Scandinavia, Franța,
Belgia, Olanda fiind primele vizate. Germania este și ea undeva în aceeași
ligă. Structura demografică a Germaniei se schimbă. Unii germani rămân
indiferenți, văzând în islamizare o formă de sistare a declinului demografic al
țării. Declinul demografic, însă, rezultă și în declinul creștinismului.
[Recomandam: The Changing Face of the Country, publicat în Spiegel pe 19
aprilie 2018: https://www.spiegel.de/.../germany-and-immigration-the...]
Tot
mai mulți germani se simt străini în propria țară și le este teamă că imigrația
și migrația le schimbă țara rapid și în forme diverse. 20% din populația curentă
a Germaniei se constituie dintr-un imigrant / migrant, sau descendent al unui
recent sosit imigrant ori migrant. Un sfert din copiii născuți în Germania în
2016 aveau o mamă imigrantă ori migrantă. În unele orașe concentrarea de
imigranți este și mai ridicată.
În Augsburg, de exemplu, 64% din
populația de sub 18 ani se constituie din imigranți.
Este
asta un motiv de îngrijorare? Părerile sunt împărțite. Femeile imigrante sunt
creditate cu ridicarea natalității în Germania. Numărul copiilor născuți în
familii de imigranți întrece cu mult, în medie, numărul de copii născuți în
familiile native germane.
Inabilitatea integrarii
Germania
a devenit o țară a "imigrației", în sens apropiat cu al Statelor
Unite care este o țară a "imigranților". Majoritatea covârșitoare a
celor care "imigrează" ori "migrează" în Germania sunt
musulmani care nu se integrează. Nici ei și nici copiii lor pentru o generație.
În
2010, aproximativ 40.000 de musulmani solicitau azil politic în Germania anual.
În 2015, un număr similar solicitau azil în doar câteva zile. Între 2015 și
2018 au sosit în Germania 1.4 milioane de refugiați. În februarie 2015 doar
10.700 de refugiați au intrat în Germania, iar în noiembrie al aceluiași an,
peste 200.000.
Deportarea
celor care nu primesc azil a fost practic sistată. 230.000 de persoane străine
au ordin de deportare, dar autoritățile rămân pasive. Copiii nu merg la școală
în mod regulat. În loc să termine școala elementară în 4 ani, o termină în 5
sau 6.
Ce
înseamnă a fi "german" întreabă populația nativa și cea mai în
vârstă? A fi creștin? A vorbi germana? A sărbători Oktoberfest? Acum câțiva ani
Germania era casa a 4,7 milioane de musulmani. Practic nu mai există oraș sau
orășel în Germania care să nu aibă cel puțin o moschee. Bisericile se închid
ori se golesc de oameni, în timp ce moscheile se construiesc în număr tot mai
mare. În 2016, 350.000 de creștini au
părăsit bisericile germane, fie pentru a nu mai plăti taxe pentru sprijinirea
bisericilor, fie din convingere. Unele biserici au fost transformate în
moschei, iar în locul crucii creștine a fost pictat cuvântul "Allah",
în aur.
25% dintre germani privesc
ascensiunea demografică a musulmanilor în Germania cu "teamă".
Politicienii si islamizarea
Politicienii
sunt împărțiți privind islamizarea țării lor. Verzii / Ecologiștii văd în
musulmani "a gift to Germany / un dar Germaniei", în timp ce votanții
Alternativei pentru Germania văd influxul de musulmani ca un cataclism, o
consecință a "rebeliunii generației 1968, a feminismului, a
multiculturalismului și a extinderii imoralității sexuale" în Germania, în
mod special a sodomiei.
Ce
fac germanii cu țara lor e treaba lor. Dar politica lor afectează întregul
continent. Nu este drept ca țările continentului să fie impactate negativ de
politica iresponsabilă a dnei Merkel. Mutațiile etnice, religioase și
demografice din Germania nu mai pot fi sistate, nici controlate.
Încetul
cu încetul consecințele se vor extinde și în restul Europei. Plăcerea și
căutarea plăcerii în detrimentul virtuții și a responsabilității duc, azi, în
aceeași direcție în care au dus dintotdeauna: declin și autoanihilare.
A fi
conservator nu înseamnă a fi xenofob. Seculariștii (neomarxiștii) au îmbrățișat
multiculturalismul și propun deschiderea granițelor Europei. Rezultatele
acestor practici sunt deja palpabile. Nu există drum înapoi. A fi conservator
înseamnă a trata fenomenul migrației cu înțelepciune și prudență. Dincolo de
migrație și deschiderea granițelor există un principiu și mai important pe care
conservatorii îl promovează și în care cred: dreptul suveran al fiecărei
națiuni de a-și păstra și proteja granițele, civilizația, cultura, tradițiile,
religia și limba. Celor care li se permite să intre în cetate trebuie să
accepte aceste principii suverane și să respecte civilizația, cultura și
rânduielile cetății.
ARTICOLUL 16 DIN DECLARATIA
UNIVERSALA A DREPTURILOR OMULUI
Articolul
16 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului afirma: "Cu incepere de
la implinirea virstei legale, barbatul si femeia, fara nici o restrictie in ce
priveste rasa, nationalitatea sau religia, au dreptul de a se casatori si de a
intemeia o familie. ... Familia constituie elementul natural si fundamental al
societatii si are dreptul la ocrotire din partea societatii si a
statului". Familia romana isi cere drepturile. Aceste drepturi le pledam,
le-am pledat din 2006 incoace, si vom continua sa le pledam. Sunt cele mai
pretioase dintre drepturi dar si cele mai abuzate azi. Pretuiti-le!
ALIANTA
FAMILIILOR DIN ROMANIA
Str.
Zmeica nr. 12, sector 4, Bucuresti
Tel.
0741.103.025 Fax 0318.153.082
www.alianta-familiilor.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu