sâmbătă, 11 septembrie 2021

A aparut ARENA LITERARA 21 22 ( spicuim)

 




























Sursa: MARIAN ILIE

Ştiu, unii aţi citit revista

V-a fost adusă în vreun fel
Ori cu poştaşul paralel
Ori  Coana Miţa Biciclista

A-ncălecat cumva pe şa
Dar nu să spună o poveste
Interesantă, precum este
Cea de mai jos - povestea mea

Despre Arena literară
Ajunsă la un jubileu
Cum nu demult v-am spus chiar eu
În recipisa-anterioară

Ce-i cu revista, cine-n ea
Îşi lasă urmele tastate
Pe calea spre eternitate
V-am spus şi nu voi repeta

Iar dac-atunci, citind detaliul
V-aţi zis: "vinde gogoşi nebunu"
La pag o sută nouă'ş'unu
Puteţi să-mi admiraţi travaliul

Şi, cum nu sunt deloc cuminte
Şi mă şi laud ca sunt harnic
Daţi de-alte fapte-mi de ispravnic
Doar două pagini înainte

Iar dac-acum, în pandemie
Simţiţi că un fior vă trece
La pagina numărul 10
Vă  vând un leac patent "Ilie"

Şi, staţi, că nu am terminat;
Mă mai exhib cu alte fapte
Din 25 la 27
Ca un modest laureat...

Dar, ca să nu întrec măsura
Eu sunt un bob într-o tarla
Voi lecturaţi şi veţi vedea
Ce şi cum e literatura

Creaţii care mai de care
Mai captivante şi mai tari
Istorici, critici literari
Poeme, proze, cronici rare...

Citiţi revista, veţi vedea 
Are suficient bâzdâc
De-aia confraţii dau buluc
Să fie publicaţi în ea







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu