vineri, 26 mai 2023

Anna Nora Rotaru - TIMP ÎNCREMENIT...CLIPE ÎNMĂRMURITE...

 




TIMP ÎNCREMENIT...CLIPE ÎNMĂRMURITE...

#AnnaNoraRotaru - autor

 

 

~*~

 

Cu-nghesuit capu-ntre umeri, de vedenii înghițită,

Cu trupu-nconvoiat, mă las condusă de picioare...

Mă ducă unde ele vor, haihui, de nimeni însoțită,

Din negura minții, cu fruntea-ngândurată, încrețită,

Să dezertez din toate vrând, ce îmi produc oroare,

C-aicea, nu se mai trăiește, ci se moare....

 

Privirea oarbă îmi ridic adulmecând Necunoscutul,

Că vreo speranță poate-nvie, că mi-oi găsi limanul...

În mâna stângă țin balanța și-n cea dreaptă scutul,

De vechi trăiri să m-apăr, de m-o năpădi Trecutul,

De slăbiciune profitând înșelătorul meu, dușmanul,

Să-mi taie calea prinzându-mă cu-arcanul...

 

Mor și rădăcinile în humă, că-i stearpă, n-are hrană,

Chiar Timpul aleargă speriat, chinuit de înfrângeri...

Nimeni n-a mai rămas pe-aici să te tragă de sutană,

Au fugit toți credincioșii, s-au golit locurile în strană,

Din icoane lacrimi pică, haosul domnind și plângeri,

E noaptea minții... cu psalmodii de îngeri...

 

Din toate cele ce au fost, pulberea s-alege, scrumul,

În cripte morți se zvârcolesc, degeaba viețile murite...

Mă-mbie setea de Lumină, prin spini îmi caut drumul,

Prinzând un vis îmbietor, mă-nalțe cu suav parfumul,

Să mă ducă-n depărtări, spre zări și mări nețărmurite,

Cu Timp încremenit... clipe înmărmurite...

 

~*~

Anna Nora Rotaru

 

 

__________________ NORA ____________________

versuri din vol. _ „Dincolo de magia cuvintelor” _










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu