miercuri, 31 mai 2023

cătălin afrăsinei - avva avraam metanoia mecca și medina

 



avva avraam metanoia mecca și medina

 

 

~*~

 

o mai veche și necunoscută profeție

afirmă că-n anul 2043

europa va deveni musulmană

îmi vine să contrazic această profeție

epopeea islamului s-a oprit aici și nu asta a avut în vedere

andre malraux ,,secolul al XXI-lea va fi religios sau nu va fi deloc

am visat ziua în care mohamed

cuceritorul constantinopolului să-și facă sfânta cruce

poem pentru care voi fi ucis

decapitat în fiecare țară arabă

mai înainte de a fi tăiat bucăți bucăți cu sabia

ciozvârte-nșirate în urma copitelor de cai negri

atunci când omul își desfășoară brațele

încă avându-le

nu întâmplător este o cruce de carne

m-am uitat cu atenție la imami

nu mai aveau cărți caiete vagi  pagini  scrise de vrăbii și timp al remușcării

ce s-a întâmplat în lume doar cele mai cumplite atrocități

am văzut izbutind metodele torționarilor proletcultismului

diabolicele mijloace ale vrăjmașilor

caii înecați în sânge

ochii profetului privind în  cei ai sfântului ioan botezătorul înaintemergătorul

încă nu e armaghedonul

viața se putea  încheia în fiece clipă

mi-au rupt capul și l-au târât în mocirlă

mi-au smuls creierul proaspăt

încă vopsit cu sânge albastru

după ce am fost desființat de ai mei numiți creștini în buletin

în urma mea s-a declanșat jihadul de patemi

nu atât ale demonilor cât ale locuitorilor celor o mie de zile

prin  vămile apocalipsei de sine

asiști la istoria depersonalizării Persoanei

și nu știi ce-i de făcut sharia sexului impudic

femei băgate-n  saci de plastic după ce-au fost împușcate-n cap

patriotismul de pe stadioane

știu

cum se bea ura  pizma

cum se mănâncă otrava cucuta

cum moare socrate

cum stă seducătorul la pândă și zadarnică demonică arta seducției

nu-l recunoașteți pe seamănul vostru

încă nu e transfigurat

șantaj psihic hărțuire psihică sloganuri mortuare

urale aplauze scandaluri meetinguri

demonii arhiconi nu trebuie stârniți

vin singuri

și se așează în locul nerugăciunii

picătură chinezească bacterii covid savanți  în ultraj malpraxis

ciumă larvă muscă țânțar cum am auzit că li se spunea copiilor prin parcuri

tot ceea ce nu s-a putut vreodată concepe

desigur siberia n-a existat

auschwitzul n-a existat închisorile cia cortina de fier vietnamul etc etc etc

cum nu exist nici eu

nicicând o ființă n-a fost atât de infamă

nu-l mai pot omorî cum adică nu-l mai pot ucide

el care le-a zis ,,sinucideți-l’’demonilor care l-au judecat

cu asprime infatigabilă și l-au condamnat irevocabil

votul tăcerii și al energiei dumnezeiești

deodată

simți cum te străpunge

prin har

pogorându-se  ca roua pe zgură

picuri de sânge pe trupul sfâșiat & orbecăind în Lumină

în brațele Tale îmi dau sufletul Doamne Iisuse

 

~*~

cătălin afrăsinei












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu