vineri, 18 iunie 2021

Mircea Dorin Istrate - AM DE VÂNZARE

 




AM  DE  VÂNZARE

 

 

 

~*~

 

Am de vânzare, dau cu scăzământ,

Viața ce-am trăit-o pe pământ,

Și cer pe ea o brumă de avere,

Doi poli și adălmaș o rece bere.

 

În rest aș vrea, ca mie să îmi lase,

Din ce-am trăit la zile mincinoase,

Doar partea de-nceput a vieții mele,

Copilăria  cu-ale sale cele,

Cu vremea-n care-a-mbobocit iubirea

Și  am aflat și eu ce-i fericirea

Ținând de mână-o tânără fătucă,

Când  ne-mboldea atunci un dor de ducă

Spre crângul cel cu limpede izvoare,

Cu flori amirosind a sărbătoare,

Cu-mbujorări curat, adevărate,

Cu simțuri vii nedate la păcate.

Și  stând așa, în strânsă-mbrățișare

Nici știu când i-am furat, o sărutare.

 

N-a fost pe lume clipă mai frumoasă,

Ca cea de atunci, în toate norocoasă,

Mai plină de dorinți și de visare

Și de speranțe vii, copleșitoare.

**

Atât îmi iau din viața-mi de vânzare,

Restul o dau de de-acum la orișicare,

Făceți cu ea ce veți, că-i mai mult goală,

Cu griji și cu speranțe, lungă boală,

Cu multe vii dorinți neîmplinite,

Și cu regrete-amare-ngălbenite.

 

Dați-o la-ntors, de fi-va cu putință

Și mi-o purtați alt veac cu prisosință,

Mi s-ar putea să fie norocoasă,

Sau poate fi-va și mai ticăloasă.

Acum, cu vi-i norocul, încercați

De vreți pe-a voastră încă, s-o schimbați.

 

 

~*~

Mircea Dorin Istrate

 

 

 

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu