S.U.A.
și Israel - Două guverne legate de minciuni și vărsări de sânge
Philip
M. Giraldi, editorialist, comentator și consultant de securitate, S.U.A.
06
Noiembrie 2024
Pe măsură ce alegerile naționale din Statele Unite se
apropie din ce în ce mai mult, poveștile marginale care ar putea influența
rezultatul cresc atât ca amploare, cât și ca număr.
Joi am participat la o discuție fascinantă
sponsorizată de Comitetul pentru Republică din Washington , care este „o
organizație non-profit, non-partizană și bazată pe cetățeni, fondată în 2003
[care] sponsorizează lunar vorbitori despre provocările aduse Republicii
Americane, inclusiv cele militare. complex industrial, bănci prea mari pentru a
falimenta, finanțarea campaniei și competitivitatea S.U.A.”. Vorbitorul
principal pentru seară a fost Josh Paul, care „a demisionat din Departamentul
de Stat pe 18 octombrie 2023, din cauza dezacordului cu creșterea
necondiționată a echipamentelor militare către Israel de către administrația
Biden. Creșterea a dat undă verde Israelului să egaleze sau mai bine
instrucțiunile lui Tucidide: „Cei puternici fac ce pot și cei slabi suferă ceea
ce trebuie”.
Josh este un insider. A muncit peste 11 ani în
Departamentul de Stat, lucrând ca director în Biroul Afaceri Politico-Militare,
care este responsabil pentru asistența de securitate și transferul de arme al
SUA. De asemenea, a servit în Biroul Secretarului Apărării, Statul Major al
Armatei S.U.A... Josh deține diplome de master de la Universitățile din
Georgetown și St Andrews, Scoția. În prezent, este un membru nerezident la
organizația „Democracy Now for the Arab World” (D.A.W.N.) și un beneficiar al
premiului „Callaway 2023” pentru curaj civic.”
Josh a citat înțelepciunea discursului de adio a lui
George Washington, care avertizează împotriva pasiunii excesive pentru orice
națiune, deoarece
„[Un] atașament pasional al unei națiuni față de alta
produce o varietate de rele. Simpatia pentru națiunea favorită, facilitând
iluzia unui interes comun imaginar în cazurile în care nu există un interes
comun real și infuzând într-unul dușmanii celuilalt, îl trădează pe cel dintâi
într-o participare la certurile și războaiele celui din urmă fără un stimulent
adecvat. sau justificare. Ea conduce, de asemenea, la concesii către națiunea
favorită de privilegii refuzate altora, ceea ce este susceptibil să rănească
națiunea care face concesiile; prin despărțirea inutilă de ceea ce ar fi
trebuit reținut și prin invidie, rea-voință și dispoziție de a se răzbuna, în
părțile cărora le sunt refuzate privilegii egale. Și dă cetățenilor ambițioși,
corupți sau înșelați.”
S-ar putea percepe imediat că George Washington a
descris foarte bine posibilele consecințe derivate din parteneriatul de tineri
în care Statele Unite se găsesc blocate în relația cu statul Israel.
„Atașamentul pasional” a fost amplu demonstrat în ultimul an de război în Gaza,
în care S.U.A. au aruncat rușinos arme și bani asupra unui Israel care comite
în mod deschis crime de război extrem de vizibile împotriva palestinienilor, în
încercarea de a realiza ceva asemănător. îndepărtarea sau exterminarea locuitorilor
din Gaza.
Spre bucuria mea, Pavel a explicat cum funcționează în
practică elaborarea politicilor cu Israel ca națiune cea mai favorizată.
Guvernul federal al Statelor Unite ignoră propriile legi pentru a include două
amendamente ale Legii privind ajutorul extern din 1961, cunoscute sub numele de
amendamentele Symington și Glenn, care interzic ajutorul acordat puterilor
nucleare clandestine. Israelul are un arsenal secret de arme nucleare care este
ignorat inteligent printr-o politică de „ambiguitate nucleară” a guvernului
federal american pentru a permite continuarea plății tributului și a altor
sprijin unilateral. O directivă a Departamentului pentru Energie cere de fapt
închisoare pentru orice oficial federal sau contractant care menționează chiar
că Israelul ar putea avea un arsenal de arme nucleare. Pentru a susține
politica de „ambiguitate nucleară” a programului de arme al Israelului,
guvernul folosește, de asemenea, o clasificare intenționată necorespunzătoare
pentru a ascunde ceea ce face.
În plus, există Legea Leahy, care este, de asemenea,
complet ignorată în stabilirea unui proces care, pe hârtie, necesită o
examinare atentă a modului și când sunt utilizate armele transferate cu
condiția ca S.U.A., pentru a include examinarea posibilelor „încălcări grave
ale drepturilor omului”. Atunci când este cazul, vânzarea sau transferul de
arme ar trebui să fie refuzată. Israelul, care comite crime de război în mod
deschis care echivalează cu un genocid și care are înalți oficiali
guvernamentali care cer exterminarea arabilor, este scutit în mod unic în
practică de o astfel de examinare, în timp ce secretarul de stat Tony Blinken
și grupul său de purtători de cuvânt-bufoni. minți cu insistență atât guvernul
însuși, cât și publicul. Ei mint de fiecare dată când susțin că nu a fost
demonstrat că Israelul este vinovat de astfel de crime împotriva umanității și
nici chiar atunci când prim-ministrul Benjamin Netanyahu impune în mod deschis
o blocare aproape completă a alimentelor și a medicamentelor, ducând la foamete
și decese inutile.
Paul a citat un exemplu al modului în care sistemul
funcționează în practică, statul evreu cerând arme, fiind adesea urmat de
Ambasada Israelului la Washington sunând la Casa Albă câteva ore mai târziu,
întrebând „Care este blocarea?” Casa Albă trimite apoi un mesaj către Pentagon
și Departamentul de Stat pentru „Mășiți-vă la asta!” Toate celelalte țări care
doresc să cumpere arme americane trebuie să treacă prin procesul de verificare
și să stea la coadă pentru a aștepta rândul lor.
Se pare că Israelul primește întotdeauna ceea ce își
dorește. Au existat multe speculații cu privire la decizia surpriză a
președintelui Joe Biden de a desfășura
în Israel un sistem de apărare antirachetă Terminal High Altitude Area
Defense (T.H.A.A.D.) de 1,15 miliarde de dolari, care va fi condus de
aproximativ 100 de soldați americani la sol. O echipă avansată de soldați și
bateria în sine au fost raportate că au sosit în Israel la scurt timp după
anunțul desfășurării și se dovedește că o a doua baterie era deja instalată în
Israel.
Angajamentul derivă, în cele din urmă, din
angajamentul necondiționat necondiționat repetat frecvent al regimului Biden de
a apăra Israelul, dar, în mod interesant, creează o potențială situație care
duce la o escaladare și un război mult mai mare dacă soldații americani ar muri
într-un atac iranian sau Hezbollah. Și nu este nimic de căutat în sus, deoarece
soldații și echipamentul se vor afla în interiorul unei națiuni care nu este
nici un aliat real, nici un prieten, așa cum liderul său, premierul Netanyahu a
demonstrat în mod repetat în ultimul an, respingând numeroasele propuneri
privind atenuarea oroarea expusă în Gaza prezentată de Biden. Există, de
asemenea, un preț politic de plătit în ceea ce privește relația SUA cu
națiunile din Orientul Mijlociu și nu numai, deoarece statul evreu comite fără
îndoială un genocid, în timp ce aparent caută simultan să intre în război cu
toți vecinii săi pentru a-și extinde teritoriul pentru a deveni „Eretz” sau
„Marele” Israel și se impune ca putere militară preeminentă în Orientul
Mijlociu. Dar, în același timp, Netanyahu știe că are nevoie de un rol activ
din partea Statelor Unite ca partener împotriva unor mari puteri precum Iranul
pentru a atinge acest obiectiv, motiv pentru care o conducere israeliană
insistentă a reușit cumva să facă presiuni asupra Casei Albe să facă un
angajament al T.H.A.A.D. în ciuda posibilelor consecințe dezastruoase.
Deci, Statele Unite nu au absolut nimic de câștigat
trimițându-și bateriile și soldații pentru a servi drept potențiale ținte în
Israel și multe de pierdut. Și s-a gândit serios ce ar putea realiza T.H.A.A.D.
dacă s-ar ajunge în mijlocul unui război de împușcături. Fostul ofițer al CIA
și al Departamentului de Stat, Larry Johnson, descrie proiectilul T.H.A.A.D.
drept „un glonț mare care ar trebui să lovească o rachetă și să o spargă. Este
o armă cinetică, adică nu explodează.” Nu este clar de ce Israelul, care
pretinde că are cel mai bun sistem de apărare aeriană din lume, ar vrea sau ar
avea nevoie de T.H.A.A.D. Dincolo de asta, există o problemă logistică legată
de sistem, despre care Johnson o declară că „Ca armă tactică și strategică,
THAAD este o criză”. Există doar nouă lansatoare T.H.A.A.D. în întreaga lume.
Fiecare lansator a montat pe el opt rachete, ceea ce înseamnă că, dacă Iranul
trage 100 de rachete, 84% dintre ele vor fi ferite de T.H.A.A.D., chiar și
presupunând că 100% dintre proiectilele THAAD din cele două baterii au o
lovitură directă. Reîncărcarea sistemului este, de asemenea, complicată și
există o problemă de alimentare. Se pare că Lockheed Martin a construit doar
1.000 de rachete pentru acest sistem, ceea ce ar însemna că nu vor exista o
mulțime de piese de schimb într-un depozit din Israel care așteaptă să fie
trimise pe front. Un alt aspect care nu trebuie ignorat este că fiecare rachetă
costă 12,6 milioane de dolari, nu tocmai muniție ieftină.
Există o serie de alți factori care ar putea fi în joc
care duc la implementare. Johnson observă că Casa Albă a negociat cu Netanyahu
posibile planuri de a ataca Iranul. El crede că ar putea fi „Un gest tangibil
de sprijin pentru Israel din partea Administrației Biden, [care] ar putea juca
o carte de disperare pentru a convinge Israelul să nu atace Iranul”. Unii
observatori notează, totuși, că un astfel de plan nesăbuit care se bazează pe
decizii bune luate de un Israel înarmat nuclear ar putea merge prost în mai
multe moduri și ar putea deveni o formulă pentru inițierea celui de-al treilea
război mondial, care ar ucide cu siguranță milioane de oameni. În același timp,
este util să se ia în considerare ce s-ar putea realiza prin introducerea
bateriei și a soldaților într-o situație extrem de volatilă, deoarece ei
singuri nu au putut descuraja sau chiar atenua semnificativ un atac major
iranian. Deci care este motivul? Și ce alte elemente joacă în decizie? Și cum
înseamnă scurgerea unui document al guvernului S.U.A. protejat cu un cuvânt de
cod Top Secret care dezvăluie arsenalul nuclear secret israelian și care
descrie posibilele pregătiri ale Israelului pentru un atac israelian în
așteptare asupra Iranului?
Chiar dacă timpul se scurge, „The Washington Post”
raportează că Israelul a decis deja să atace site-urile militare din Iran
înainte de alegerile din S.U.A. Se pare că există încă o discuție în legătură
cu faptul dacă țintirea Israelului (posibil alăturat de SUA) va include câmpuri
petroliere și rafinării, precum și site-uri subterane de cercetare nucleară. A
avea Washington ca partener în întreprindere este exact ceea ce își dorește
Netanyahu, deoarece inițierea unui nou conflict cu Iranul va invita Teheranul
la răzbunare, ucigând posibil personalul militar american din Israel, iar bingo
SUA va fi în război luptând pentru Israel, ceea ce este ceva ce Biden ar putea
de fapt să încerce să evite cel puțin până când alegerile din S.U.A. se vor
termina. De aceea, el, complet în afara caracterului, a avertizat și Israelul
printr-o scrisoare din 13 octombrie , că va acorda Israelului 30 de zile pentru
a anula blocarea alimentelor și medicamentelor care intră în Gaza, care
provoacă foamete în masă, din motive umanitare. sau ar lua în considerare un
embargo asupra unor arme furnizate ilegal statului evreu. Nu a fost nevoie de
multă analiză profundă a declarației pentru a realiza că 30 de zile vor fi după
alegerile din SUA și, indiferent cine va câștiga, nu va fi necesar să facem
nimic pentru a pedepsi Israelul. Declarația este în esență falsă și se referă
la alegeri. De fapt, deoarece majoritatea alegătorilor Partidului Democrat se
opun sprijinului lui Biden/Kamala a ceea ce Israelul le face locuitorilor din
Gaza și libanezilor, ar putea fi intenționat să influențeze rezultatul unor
alegeri apropiate.
Ceea ce ne lasă cu documentul TS care ar fi expus
elemente din planul de atac israelian. Cine a scurs-o și de ce? Oficialii
americani se luptă pentru a determina cum au ajuns în aplicația Telegram două
documente secrete americane, care transmit potențiale planuri israeliene de a
ataca Iranul. Potrivit „New Yoprk Times”, documentele au fost pregătite „în
ultimele zile” de către National Geospatial-Intelligence Agency, care
analizează informațiile și imaginile colectate de flota de sateliți spion din
America.
Există mai multe teorii cu privire la aceste rapoarte
scurse. Trita Parsi, vicepreședintele executiv al „Quincy Institute for
Responsible Statecraft”, opinează că există cinci teorii plauzibile pentru ceea
ce se află în spatele scurgerii. Prima teorie postulează o piratare iraniană a
serverelor serviciilor de informații americane și scurgerea documentului ca
parte a războiului lor psihologic împotriva Israelului, sugerând că au aflat
planurile de război secrete ale Tel Avivului, posibil amânând ceea ce se intenționează.
A doua teorie este că un dizident din cadrul guvernului SUA care încearcă să
prevină sau să întârzie războiul ar fi putut să fi scurs, dar o investigație
internă inițială a trecut deja la căutarea posibililor autori din afara
guvernului, deși speculația ar putea fi în sine o minciună.
În al treilea rând, este posibil ca administrația
Biden să fi efectuat ea însăși scurgerea pentru a amâna atacul israelian până
după alegeri. Biden nu poate spune „nu” Israelului, dar ar putea foarte bine să
expună ilegal chiar și informații secrete, cu scopul de a încurca pregătirile
și de a întârzia atacul planificat al Israelului.
În al patrulea rând, este posibil ca israelienii să fi
obținut sau chiar fabricat raportul și să-l fi scurs ei înșiși cu scopul de a
deruta Iranul și de a-l determina să caute atacatori în toate locurile greșite.
Și Five, posibil un aliat apropiat american - un stat Five Eyes (FVEY) sau un
aliat N.A.T.O. cu acces la informații FVEY - ar fi putut să-l fi scurs,
sugerând că guvernul unei țări prietene ar putea fi atât de frustrat de refuzul
lui Biden de a „opri pe Netanyahu să înceapă. cel mai mare război din Orientul
Mijlociu de la cel de-al Doilea Război Mondial, că ei iau lucrurile în
propriile mâini pentru a sabota planul de escaladare al lui Netanyahu.”
Când vine vorba de T.H.A.A.D.-uri sau fără
T.H.A.A.D.-uri sau scurgeri de informații extrem de secrete, democrații ar dori
să facă tot ce este necesar pentru a stabili o narațiune care să-i ajute să
rămână la putere. Asta ar include să te strecori periculos de aproape de a te
implica în ceea ce s-ar putea dezvolta într-un război major, aderând orbește la
nădejdele unei națiuni necinstite pentru a ajuta la distrugerea unei alte
națiuni care nu amenință în niciun fel Statele Unite. Apoi Casa Albă și Departamentul
de Stat vor minți despre toate, la fel ca și Israelul, pentru a acoperi care au
fost adevăratele intenții și motive ale diferiților jucători. Acesta va fi
jocul de mâini care se va juca în următoarele zile. Unde este adevarul?
Adevărul în sine s-ar putea dovedi a fi o minciună!
------------------------------------
Sursa - The Unz Review via
https://www.globalresearch.ca/us-israel-two-governments-lies-bloodshed/5871184
- 28 octombrie 2024
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu