marți, 30 ianuarie 2018

In noapte


Trenul iesea din tunel direct in gara Ciudanovita




In noapte
AMINTIRILE NU MOR NICIODATA

In miez de noapte ma simt singur doar eu si amintirile pe care le am din trecut din perioada aceea cand eram doar un baietel, care locuia la blocul 1 din Ciudanovita ma jucam toata ziua fara grija zilei de maine, eram fericit imi placea sa stau in ploaia calda de vara sa ma joc in nispul ferbite din fata blocului. Nu stiu cum timpul a trecut azi stau in noapte nu pot sa dorm si ma gandesc la aceea perioada desi era comunisti, minerii din valea nostra o duceau bine era in jur de 12000 de locuitori, toti oamenii se cunostea era ca o familie, incerc sa-mi amintesc de vecinii dar memoria imi joaca feste, nu, nu mai pot sa-mi amintesc de toti, nici o data nu mi-a placut sa retin nume. Cineva imi spunea ca: "Ciudanovita este raiul  pe pamant" frumoasae cuvinte dar foarte adevarate cititorule daca ai ocazia viziteza te rog Ciudanovita. Astazi imi amintesc cu drag. Eram un copil timid fericit in valea noastra alergam toata ziua pe dealuri, aproape de izvor e un alunis acolo vara mergeam si culegeam alune, cat de bune erau. Am facut o vizita in Ciudanovita blocul drag inimi mele pe care il iubeam e daramat, alunisul nu mai este sant putini oamenii in Ciudanovita s-au raspandit in tara alti au plecat in stele, doamne ce tineri era mama si tata parca ii vad cum trece timpul, daca ceasul sar fi oprit, eram tot baietenul timid  cu visele mele. Nu ma gandeam niciodata ca o sa ajung sa incep sa cant la chitara, totul a venit de la sine ca si cum chitara ma chema sa-i mangai corzile, sa ma ajute sa cant.


Valer un baiat cu suflet mare toata ziua era pus pe glume zambea si cata la chitara el a fost primul meu mentor. Cand am plecat in armata Valer a fost alaturi de mine cine ma vizita la scoala profesionala Valer cine imi scria scrisori in armata Valer, pacat ca azi nu mai este printre noi dar il port in inima mea ca si pe multi alti. In noapte lacrimile curg nu le pot opri ma simt singur dar fericit cu amintirile mele care sant vii si traiesc cu mine.!


Ion Petru ora: 4 noaptea
31.01. 2018





Gara Ciudanovita 1974 filmata de Ben Todica









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu