sâmbătă, 30 ianuarie 2021

Ferghete - Romanesteanu - CĂ LA NOI E PACE, PÂINE ȘI BINECUVÂNTARE, ÎN LITURGHIA DIN MÂINE DE PÂINE

 



CĂ LA NOI E PACE, PÂINE ȘI BINECUVÂNTARE, ÎN LITURGHIA DIN MÂINE DE PÂINE

 

 

~*~

 

Mulțumesc, Românule te cunosc și te iubesc părintesc, pentru sfatul dezinteresat și pitoresc

și eu pentru tot ce ești omenesc, te iubesc la mulți ani cu bine și fericiți ani, prieteni !

îți doresc, spunându-ți într-adevăr, pe Vica, cât de mult, dragule,

ca mare singuratic și ca cel mai iubit dintre pământeni, om între oameni, pentru oameni bistoși, siguri

iubesc spunând, om bun, că pe Vica ce mult neprețuit dar din dar am iubit cu mult soare, multă

căldură de om iubesc, în înflorire de pom,

pentru rod de norod,

ție dulce Românie mare ce altceva ca Eminescu în verde-de albastru Nichita Stanescu și restul de

români de români nestrăini, iubesc;

Ce să-ți doresc, în pâini pentru lanuri de pâini, în mâni,

tu nu pricepi pe Vica fată de români,

în pântece cu rod, pentru norod,

de români, eu păstrându-mă,

în echilibru și filfizon pe drod,

că pe Vica mea, cult,

nu ți-oi fi spus, ce mult am iubit,

cât de, ce de mult, Doamne, o sănătos o iubesc,

Ca pe România te iubesc, că ești pământ strămoșesc omenesc,

Sătraomșesc

iubesc cum în omenie și prietenia ta iubesc, frate,

că mă face diferit, aparte ca o melodie preferată

artă aparte pentru fiecare, fără moarte,

1.    că la noi e o sfântă binevuvântare, ca la carte.

 

~*~

Pavel Rătundeanu-Ferghete

 

 

Pavele

Romanesteanu21 ianuarie 2021, 02:48

 

Pavele, pieri-ti-ar frica

Nu te mai dezveti de Vica

Si, bolnav de cuvantare

Strigi de cat de mult te doare

 

C-a plecat si n-ai cuvinte

Indeajuns, sa te alinte

Sa-ti dea starea cea de bine

Ca si cand ar fi cu tine

 

Vad si eu, mai Pavele

Cum te-mpung cuvintele

Inorogi, in herghelie

Cum te-mpung si te imbie

 

Cum ramai cu fruntea sus

Si spui tot ce ai de spus

Deseori, mai Pavele

Spui ce vor cuvintele

 

De mi-e greu sa iau aminte

Cand esti tu si cand cuvinte...

 

~*~

ROMENSTEANU








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu