vineri, 11 noiembrie 2022

ŞTEFAN DUMITRESCU - NU ŢI-E RUŞINE, POPORUL MEU !

 




NU ŢI-E RUŞINE, POPORUL MEU !

 

 

~*~

 

Nu ţi-e ruşine, poporul meu, nu-ţi e ruşine ?

Am ajuns ultimul popor de pe pământ,

Se uită Dumnezeu la noi plângând,

Te târăşti pe pământ ca un câine !

Ce e poporul meu cu dumitale ?

Să fii cel mai tembel popor, cel mai nerod ?

I-auzi viermii în temelia ta cum rod,

Şi cum toată Ţara e un munte de jale !

Ce se întâmplă neamul meu cu noi ?

Hohotesc părinţii noştri în lumea ailaltă,

Decebal se mai sinucide încă o dată,

Dealurile şi munţii sunt numai puroi !

Nu ţi-e ruşine, poporul meu, nu ţi-e ruşine ?

Am ajuns o adunătură de hoţi,

Nesimţiţi şi laşi suntem cu toţi,

Treziţi-vă dracului, o dată, mai bine !

 

~*~

STEFAN DUMITRESCU










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu