Neutralitate,
nu război!
Grupul
pentru România
26
Iunie 2024
Comunicat către cetățenii români și instituțiile
statului, privitor la necesitatea imperioasă a neutralității în războaiele
altora
Cetățeni ai României,
Politicieni din conducerea României,
Ofițeri ai sistemului de Apărare, Siguranță Națională
și Ordine Publică,
Jurnaliști din toate instituțiile mass-media din
România,
Grupul pentru România se adresează dumneavoastră din
dorința de a vă conștientiza asupra nevoii de promovare a unui proiect coerent
de țară, în baza căruia să se acționeze pentru scoaterea României din statutul
colonial dezastruos în care se găsește.
Noi nu dorim să fim ajutați militar după ce vom fi
implicați în război. Noi dorim să nu fim implicați în război!
În Comunicatul nr. 1 al Grupului pentru România am
prezentat pe scurt la ce ne referim când afirmăm această stare de fapt a
României. Decidenții politici ai României trebuie să acționeze doar în slujba
țării și să pornească la implementarea unui nou proiect de țară de la
Constituția actuală a României, cea care proclamă faptul că țara noastră este o
țară suverană și independentă și să nu privească această prevedere
constituțională ca fiind una opțională, sau ca pe o vorbă aruncată pe o hârtie.
Într-un comunicat trecut, adresat societății românești, ne-am referit la
necesitatea resetării și reorganizării serviciilor secrete din România, ca un
prim pas pentru eliberarea țării de sub controlul străin și preluarea puterii
efective de către reprezentanți aleși în mod corect.
Grupul pentru România are convingerea că alegerile
care se desfășoară în România nu sunt corecte, ci sunt manipulate prin servicii
secrete care le controlează în totalitate, în mod direct prin Serviciul de
Telecomunicații Speciale și indirect prin agenți interpuși din cadrul
Autorității Electorale. Prezența pe listele electorale din România a unor
poziții fictive, de ordinul milioanelor (!) este suficientă pentru a exista
certitudinea incorectitudinii alegerilor din România, la toate nivelele.
Rezultatele alegerilor nu reflectă dorințele majorității poporului român și
nici starea lui de spirit. Rezultatele alegerilor reflectă dorințele
stăpânitorilor colonialiști ai României și ale slugilor lor din interiorul
țării. În prezentul comunicat, Grupul pentru România dorește să promoveze cu
determinare ideea necesității promovării luptei pentru Pace, ca obiectiv care
este cu certitudine o mare aspirație a întregului popor român. La posibili
cetățeni iresponsabili, eventual chiar politicieni fiind ei, care ar dori război,
nu ne vom referi.
Pentru promovarea Păcii, Grupul pentru România este de
părere că:
- Este strict necesară promovarea unei politici de
neutralitate față de părțile beligerante din actualul război (numit de Papa de
la Roma „Al Treilea Război Mondial”), atât în Ucraina, cât și în Israel și
oriunde altundeva s-ar mai putea el extinde. Legat de promovarea unei politici
de neutralitate, Grupul pentru România reamintește că există precedente ca o
țară membră a unei alianțe militare să fie neutră, neutralitatea fiind
promovată în trecut inclusiv de România. Împrejurarea că România este membru al
N.A.T.O., nu presupune supunerea în orb a țării față de deciziile N.A.T.O.
N.A.T.O. se compune dintr-o sumă de state suverane și independente, așa cum ar
trebui să fie și România și cum este legiferat în Constituție. Inițiativele
N.A.T.O. privitoare la implicarea organizației în diverse conflicte nu sunt
obligatorii pentru statele membre. Conform prevederilor din tratatul
organizației, N.A.T.O. ar trebui să fie o organizație politico-militară cu
caracter pur defensiv. Ca urmare, acțiunile militare ale N.A.T.O., de tipul
atacurilor din Iugoslavia (1999) sau Afganistan (2001-2021) au fost agresiuni.
Ele nu au avut nici un fel de conotație defensivă. Implicarea N.A.T.O. în
Ucraina nu este una legală, întrucât Ucraina nu este parte a N.A.T.O. De-a
lungul existenței N.A.T.O., o serie de state s-au manifestat în mod suveran și
independent și au refuzat să se implice în agresiuni. Astfel, în noiembrie și
decembrie 1998, mai multe state vest-europene au refuzat să ia parte la
agresiunea planificată de SUA și de conducerea N.A.T.O. în Irak. Acest fapt a
condus la imposibilitatea implicării N.A.T.O. în război în Irak și la
organizarea de către S.U.A. a unei coaliții care a atacat Irakul, i-a asasinat
conducătorul, l-a distrus și a ucis trei milioane de civili.
Este regretabil că România a participat la acea
agresiune, devenind părtașă la acțiunile genocidale din Irak și implicându-se
în organizarea la București a unei închisori secrete a C.I.A., unde au fost
torturați patrioți irakieni care luptau pentru libertatea patriei lor. O
comisie a Parlamentului European a anchetat acest din urmă fapt și a
concluzionat că acuzațiile la adresa României sunt reale. Astfel, în 31 mai
2018, C.E.D.O. a pronunțat o sentință de vinovăție a României pentru
organizarea unei închisori de detenție și tortură secretă a C.I.A., în perioada
septembrie 2003 - noiembrie 2005.
Această implicare a României este o pată pe istoria
României, care, până la instaurarea regimului iudeo-euro-atlantic, nu se mai
petrecuse niciodată. De altfel, președintele S.U.A. din acel an, 2018, Donald
Trump, a declarat că „războaiele din Orientul Mijlociu au fost mari greșeli”,
iar lumea de astăzi, avându-i în viață și activitate pe președinții Irakului și
Libiei, Saddam Hussein și Muammar al-Gaddafi, ar fi fost „o lume mai bună”.
România nu mai trebuie să se implice în asemenea agresiuni. România s-a
implicat și în agresiunea N.A.T.O. din Afganistan, unde a acționat militar timp
de 20 de ani, cheltuind sume mari de bani, pregătindu-și armata în condiții
total diferite de necesitățile de apărare a teritoriului național și
atrăgându-și adversitatea a numeroase state musulmane, foste partenere
economico-financiare ale țării noastre. Din foști prieteni ai acelor popoare,
am devenit dușmani ai lor de moarte.
Întoarsă în România după retragerea rușinoasă din
Afganistan, armata română a fost pusă de conducătorii iresponsabili ai
președinției și guvernului să defileze pe sub Arcul de Triumf, pe sub care au
trecut glorioșii învingători de la Mărăști, Mărășești și Oituz și cei care care
au înfăptuit România Mare. Armata României nu mai trebuie să accepte astfel de
umilințe. Aceste greșeli politice ale diriguitorilor politicii României trebuie
să fie analizate cu responsabilitate pentru a se evita, în prezent și în viitor,
repetarea lor. Astăzi, când se derulează conflictul mondial din Ucraina, în
cadrul N.A.T.O. și al U.E. avem exemplele unor state mai mici decât România,
demne și suverane, care au refuzat să sprijine vreuna dintre părțile implicate
în război. Astfel au fost Ungaria, Austria și Slovacia. Ungaria este un stat
care în istorie a fost și este un adversar al României, dar care ne poate oferi
exemple categoric superioare de suveranism național și de promovare prioritară
a intereselor naționale proprii. Ungaria, stat N.A.T.O. și membru al U.E.,
menține relații de colaborare pe multiple planuri cu Federația Rusă și cu
Republica Populară Chineză, având securitatea națională asigurată, știind că nu
va fi implicată în război și nu va fi țintă, iar dezvoltarea țării se face în
ritm accelerat, bazându-se pe finanțarea unor mari proiecte de către Republica
Populară Chineză.
Ungaria a rupt acordul cu Fondul Monetar Internațional
și nu mai plătește tribut cămătarilor evrei. Avem exemple pozitive și din
trecutul istoric recent al României. Conducătorii României, pe vremea când țara
era membru al Organizației Tratatului de la Varșovia, în anul 1962, l-au trimis
la Washington pe ministrul de Externe, Corneliu Mănescu, la secretarul de stat
al S.U.A., Dean Rusk, pentru a transmite Statelor Unite că, în cazul unui
război între N.A.T.O. și organizația Tratatului de la Varșovia, România nu va
lovi ținte din Occident și de aceea roagă conducerea SUA să scoată țara noastră
de pe harta cu țintele pe care N.A.T.O. urma să le lovească în cazul unui
război. Ca urmare, țintele care urmau a fi lovite de N.A.T.O. în România au
fost radiate de pe hartă și România a avut certitudinea securității militare
asigurată, inclusiv în cazul izbucnirii unui război.
În august 1968, se știe că România nu a participat la
acțiunea militară a Tratatului de la Varșovia împotriva Cehoslovaciei, deși era
membru al acelei organizații militare. Deci, s-a putut și se poate și astăzi,
dacă este voință politică patriotică! - Lupta pentru pace și neutralitate este
și o formă de promovare a unui nivel mai înalt de suveranitate națională, iar
Grupul pentru România a arătat, în comunicate precedente, necesitatea creșterii
nivelului de suveranitate pentru reușita promovării intereselor naționale ale
românilor.
- De asemenea, promovarea Păcii și a neutralității
țării creează condiții pentru obținerea de garanții de securitate din partea
Rusiei și a Republicii Populare Chineze. Adversitatea Rusiei este astăzi un
factor grav de risc de securitate, pe care „partenerii” noștri strategici îl
încurajează. Politicienii noștri trebuie să evite cu orice preț atragerea
României în cursă, pentru a nu fi implicată în război. Implicarea României în
acest război presupune adversitatea militară a Rusiei și riscuri de securitate națională
grave, pe care România nu le poate gestiona, nici militar, nici diplomatic.
Noi nu dorim să fim ajutați militar de „partenerii”
strategici după ce vom fi implicați în război. Noi dorim să nu fim implicați în
război! De aceea, Grupul pentru România cere conducătorilor României să nu se
implice în nici un fel în războiul din Ucraina. Ajutorul militar pe care
Statele Unite ale Americii l-au oferit altor popoare implicate în diverse
conflicte internaționale, după al doilea război mondial și după acordul verbal
din Malta, din 2-3 decembrie 1989, nu a fost în măsură să salveze aceste popoare
de la distrugerea cvazi-totală. Ne referim la statele și popoarele Coreei,
Vietnamului, Laos, Cambodgiei, Afganistanului, Irakului, Siriei, Libiei, iar
acum Ucrainei, pe care Statele Unite ale Americii le-au „ajutat” militar și
care au fost distruse în foarte mare parte. Acest tip de ajutor militar este
unul dezastruos și clasa politică și militaro-informativă a României trebuie să
îl evite cu orice preț.
Unul dintre cei mai valoroși politicieni ai S.U.A. și
gânditori politici ai secolului al XX-lea, evreul Henry Kissinger, a afirmat o
realitate care nu trebuie uitată niciodată de politicienii români: „A fi
adversar al SUA este periculos, dar a fi prieten cu SUA, este mortal!”. România
trebuie să fie o țară colaboratoare cu SUA și să evite să facă pași care s-o
ducă la pieire.
- Pentru atingerea obiectivului de neutralitate a
țării, clasa politică românească trebuie să solicite trupelor străine din țară
să se retragă, așa cum a procedat România și în anul 1958, când a reușit
excepționala performanță de a determina retragerea din țară a armatei sovietice
de ocupație. - Nevoia neutralității României și a neimplicării ei în orice
război rezidă și din faptul că poporul român nu mai are decât puține lucruri de
apărat. Uriașa economie pe care a construit-o după 1958 a fost lichidată sau
înstrăinată. Economia actuală din România aparține în cea mai mare parte
companiilor multinaționale străine. Firmele românești mici și mijlocii nu sunt
vizate de prezumtivi inamici. Pentru cine să lupte poporul român? Pentru
companiile multinaționale care jefuiesc România? Pentru clasa politică
ticăloșită și profitorii din jurul ei? Sărăcia românilor nu preocupă nimeni,
doar bunăstarea oligarhilor, pentru care poporul român nu merită să moară.
„Partenerii” militari străini din N.A.T.O. ne cer să rezistăm cu orice preț și
sacrificiu timp de 72 de ore, până vor veni alții să ne apere. Pentru ce și
pentru cine să ne sacrificăm? De cine să ne fie frică, mai mult decât de
regimul politic ticăloșit iudeo-euro-atlantic, ca să merite să murim, sau să ne
trimitem copiii la moarte?
- Neutralitatea României poate oferi șansa
transformării parteneriatelor strategice militare în parteneriate economice și
tehnico-științifice, care să ajute România să se întrețină din propria economie
și să stopeze creșterea datoriei externe, pentru ca apoi să acționeze pentru
lichidarea acesteia.
- Neutralitatea României poate oferi șansa deschiderii
de cooperări economico-financiare cu Republica Populară Chineză, singura țară
din lume care face investiții în dezvoltarea partenerilor de pe „Noul Drum al
Mătăsii”. Investițiile chineze ar putea să refacă economia de stat a României,
distrusă de regimul iudeo-euro-atlantic, pentru a oferi statului român
mijloacele de care are nevoie pentru dezvoltarea țării. Susținerea României și
a poporului român de către Republica Populară Chineză a fost dovedită în
ultimul secol.
- Pentru realizarea dezideratelor de pace și
neutralitate, aspirații ale majorității zdrobitoare a poporului Român, Grupul
pentru România susține crearea unei alianțe naționale a tuturor celor
interesați în promovarea proiectelor de pace, neutralitate și parteneriat
economico-financiar cu China, respectiv partide politice, fundații, grupuri de
reflecție, instituții media, personalități publice etc. - Grupul pentru România
consideră că aspirațiile de pace și neutralitate ale poporului român trebuie
legiferate printr-o lege organică, iar în cazul modificării Constituției
României, pacea și neutralitatea trebuie să fie incluse într-un articol
distinct, ca fiind obiective obligatoriu de îndeplinit de către conducătorii
României.
Grupul pentru România
-------------------------------------------
sursa -
Certitudinea, Nr. 165/2024
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu