sâmbătă, 6 octombrie 2018

Biserica va coborî în catacombe? Căsătorii GAY obligatorii în Biserică? România, DEȘTEPTAREA!




Se anunță DEZASTRUL?
Biserica va coborî în catacombe?
Căsătorii GAY obligatorii în Biserică? România,
DEȘTEPTAREA!

exemplul din articol este din lumea occidentală, dintr-un cult eminamente secular, eretic, dar cu atât mai mult amenințarea pentru Ortodoxie este mai mare
6 octombrie 2018

Danemarca a adoptat o lege care obligă bisericile (nu doar pe cea luterană, majoritară) să oficieze căsătoriile între cuplurile homosexuale. Potrivit legii, preoții au dreptul de a refuza să oficieze ceremonia, însă episcopii sunt obligați să găsească înlocuitori.

Promotorul actului normativ, Ministrul Cultelor, Manu Sareen, este un agnostic declarat (sic!). „E foarte important să le oferim tuturor membrilor bisericii posibilitatea de a se căsători”, a declarat Saaren.

Ne aflăm în plin teatru absurd: un ministru al Cultelor ateu moare de grija „membrilor bisericii”, ca nu cumva să fie discriminați. Preoții au, chipurile, libertatea de conștiință de a refuza oficierea, dar episcopul locului nu are dreptul la aceeași libertate și trebuie să scoată, de unde știe, alți preoți de schimb, cu mai puține remușcări.

Dincolo de hazul aparențelor, situația este de o gravitate colosală. Ne aflăm în prezența celui mai tăios și frontal atac de la răstignirea lui Hristos încoace: statul constrânge Biserica să calce în picioare Creștinismul!

Creștinismul și Biserica sa acceptă EXISTENȚA Păcatului, are toată dragostea și înțelegerea pentru păcătoși, sperând la îndreptarea lor, dar are o limită: nu poate BINECUVÂNTA Păcatul.

Legea daneză e de o perversitate diabolică: dacă Biserica nu se supune, se plasează în afara legii. Ajunge practic în situația de dinainte de edictul de la Mediolanum al lui Constantin din 313 și e obligată să reintre în ilegalitate. Să se întoarcă în catacombe. Dacă, însă, Biserica se supune, atunci ea se plasează în afara lui Hristos. Adică în afara Ei Înseși. Ceea ce ar însemna propria negare. Propria anihilare.

Nici măcar lui Stalin nu i-a trecut prin cap o asemenea monstruozitate. El, sărmanul, a demolat biserici, a ucis, torturat, închis, deportat persecutat preoți și credincioși. Însă nu a obligat Biserica să se pervertească.

Doar în beznele temnițelor comuniste românești s-a mai petrecut ceva oarecum asemănător: sinistrele ritualuri sataniste, în care bieții deținuți erau obligați să joace vreo scenă „biblică”, în care cel ce o întruchipa pe Fecioara Maria era violat, ca să se demonstreze că nu există Naștere fără Prihană, sau erau „împărtășiți” din tineta cu fecale. Dar și aceea era doar o maimuțăreală, o schimonosire a rânduielilor bisericești. Afară, la lumină, în bisericile rămase în picioare, se oficia Sfânta Liturghie și toate cele șapte taine, fără nici o cirtă de abatere de la dogma creștină.

A devenit un truism ca promotorii neo-marxismului care a năpădit Occidentul să-i numească pe creștini homofobi. Să-i acuze de intoleranță, discriminare, fundamentalism, extremism, fascism – în fine tot fondul principal de cuvinte al corectitudinii politice – pentru că nu acceptă Diversitatea, în toată splendoarea și umanismul ei.

Iată că noua lege daneză oferă cea mai limpede dovadă despre cine sunt Agresorii și cine Victimele. Uluitoarea, neverosimila recrudescență a Stângii în Occident nu vizează binele particular al nici unei comunități: nu moare nici de grija pederaștilor, nici a pedofililor, nici a feministelor nici a altor presupuși discriminați, care vor, chipurile, să se emancipeze. La urma urmei, căsătoria unor homosexuali în biserică are tot atâta valabilitate în fața lui Dumnezeu, câtă ar avea dacă s-ar face într-o hală de pește.

Noua Stângă urmărește de fapt însăși anihilarea Creștinismului, izbind acum, cu toată forța coercitivă a statului, în Instituția sa fundamental



Joc de copii - Sfantul Ioan din Kronstadt


        Viata noastra e un joc de copii, nu însa unul nevinovat, ci culpabil. Fiindca, desi avem minte sanatoasa si ne cunoastem scopul vietii, nu dam importanta acestui scop, ocupându-ne de lucruri vane si fara noima. De aceea am spus ca viata noastra este un nescuzabil joc de copii. Lacomia ne face sa ne pasionam de mâncare si bautura, în loc sa le folosim pe acestea pentru alimentatia strict necesara a trupului si pentru sustinerea vietii trupesti. Ne pasionam de haine, în loc sa ne multumim a ne acoperi decent trupul, ferindu-l de actiunea nociva a stihiilor; ne pasionam de argint si de aur, tezaurizându-le sau folosindu-le drept obiect de lux si placere, în loc sa le întrebuintam pentru satisfacerea unor necesitati, iar surplusul sa-l dam saracilor; ne pasionam de locuintele noastre si de multimea obiectelor care le împodobesc bogat si cu fantezie, în loc sa ne multumim cu un adapost sigur si decent si cu lucrarile decente si strict necesare traiului; ne pasionam si de calitatile noastre spirituale: minte, imaginatie, vorbire, dar le folosim numai pentru slujirea pacatului si desertaciunilor lumii acesteia; slujim ceea ce este pamântesc si corupt, în loc sa ne punem însusirile în primul rând în slujba lui Dumnezeu, a cunoasterii de Dumnezeu, preaînteleptul Creator a toata faptura, în slujba rugaciunii – rugându-L, cerându-I si preamarindu-L pe Dumnezeu pentru a ne arata unii altora iubire si respect; si numai dupa aceea, si doar în parte, pentru a sluji lumea aceasta, cea care va ramâne cândva în urma noastra. Ne pasionam de cunostintele noastre asupra zadarniciilor lumii si, pentru a ni le înmulti, pierdem timpul pretios, care ne este dat pentru a ne pregati pentru vesnicie. Nu arareori ne „pasionam” de serviciu, de îndatoririle noastre, dar nu în sensul ca ni le-am îndeplini corect, ci dimpotriva, fara silinta, superficial, lucrând mai mult în interes personal, pentru a obtine un profit. Ne pasionam dupa oameni aratosi, sau dupa frumoasele reprezentante ale sexului slab, folosindu-ne de ele în jocul patimilor noastre; ne pasionam de timp, care trebuie folosit cu întelepciune, fara a-l irosi în jocuri si distractii; ne pasionam, în sfârsit, de noi însine, facând din noi un fel de idoli, înaintea carora ne închinam noi însine si pentru care cautam si alti închinatori. Cine ar fi în stare sa ne descrie si sa ne deplânga nemernicia, imensa desertaciune careia îi slujim, nenorocirea careia i ne daruim de bunavoie? Ce raspuns vom da nemuritorului Împarat, lui Hristos, Dumnezeul nostru, Care va veni în slava Tatalui Sau sa judece viii si mortii, sa dea în vileag tainele inimilor, sa primeasca raspunsul nostru pentru toate câte am facut si am zis? Vai noua! Vai noua, celor ce purtam numele lui Hristos, dar care nu avem nimic în noi din duhul lui Hristos! Care purtam numele lui Hristos, dar care nu urmam învatatura Evangheliei Sale. Vai noua, „nepasatori la astfel de mântuire” (Evrei 2, 3)! Vai noua, ca nu avem credinta crestineasca, speranta si iubire crestineasca! Vai noua, cei ce am iubit veacul acesta fatarnic si trecator si care nu ne-am aratat râvnitori sa mostenim veacul celalalt, cel ce urmeaza mortii noastre cu trupul stricacios, veacul de dincolo de „perdeaua” de carne pe care o vedem acum.

Sfantul Ioan din Kronstadt, Viata mea in Hristos, traducere de Boris Buzila, Ed. Sophia, Bucuresti, 2005, p. 169-170.



VIATA NOASTRA  - Sfantul Ioan din Kronstadt

             Viata noastra, ce este ea oare? Arderea unei lumânari. Ajunge sa sufle în ea Cel care a aprins-o ca sa se stinga. Viata noastra, ce este ea oare? Drumul unui calator; odata ajuns la un anumit soroc, portile i se deschid, îsi lasa hainele (trupul) si toiagul de pelerin si intra în casa. Viata noastra, ce este ea oare? Îndelungat si sângeros razboi pentru cucerirea adevaratei patrii si a adevaratei libertati. La capatul razboiului esti fie învingator, fie învins, chemat de pe câmpul de lupta la locul rasplatii ca sa primesti de la Dreptul Judecator fie rasplata si slava vesnice, fie osânda si rusine vesnice.

Sfantul Ioan din Kronstadt, Viata mea in Hristos, traducere de Boris Buzila, Ed. Sophia, Bucuresti, 2005, p. 363


Sursa: ALEXANDRU STANCIULESCU BARDA








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu