luni, 8 octombrie 2018

MULT ȘOPTIT PRIN STROPI DE PLOI, (replică) de Melania Rusu Caragioiu




MULT ȘOPTIT PRIN  STROPI DE PLOI,
(replică)      
de Melania Rusu Caragioiu


~*~

Plouă cald cu sentimente
Floarea sufletului meu;
Peste mări și continente,
Eșți alături, cum simt eu,

Plouă cald cu amintirea
Prin alzee purtată;
Viața, precum nemurirea
Va mai glăsui odată...

Plouă picuri de visare
Peste plopii adormiți...
Doar iubirea-ncet tresare,
Printre bobii risipiți,,,


Plouă-n inimă cadența
Clipei ce-am primit-o-n  dar:
Rog iar cerul și clemența
Să- o aducă iar și iar...

Plouă-n suflet alintarea
Unei șoapte cu mult dor;
Astăzi ne desparte marea,
Dar nu curmă-al meu fior...

Cald, iubire, picuri, cer,
Îți trimit din  depărtare;
Mult real sau efemer,
Dragă a mea, ca o chemare...



~*~

SURÂSUL GIOCONDEI 3 + (in ecou) Compune in gand, versuri Nicolae MĂTCAȘ


https://www.youtube.com/watch?v=G_PFi_hk-_A&index=1&list=UUSFFibprnULnO50cZTNvgCw

SURÂSUL GIOCONDEI 3 de Ben Todica, versuri Nicolae MĂTCAȘ ...
www.youtube.com

Un audiofotomontaj experimental de Ben Todica la versurile poetului Nicolae MĂTCAȘ din volumul; IAR CÂND CU MIEI VA NINGE PRIN PONOARE... 2016 ----- Nebuloasa Iubire Poate n-ai existat, poate n ...










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu